duminică, februarie 15, 2015

The magic of words (89)

Chiar dacă mă așteptam să îmi placă mai mult cartea ”Suflete pereche” de Cecelia Ahern, cum probabil v-ați dat seama din recenzia mea, asta nu înseamnă că nu e o poveste frumoasă. De aceea, am extras câteva citate pentru voi. Sper să vă placă!

”Am râs foarte mult. Apoi râsul a încetat și s-a făcut tăcere. O tăcere ciudat de liniștitoare. Ce naiba era? Era ca și cum lumea s-ar fi oprit din mers în clipa aceea. Ca și cum în jurul nostru nu mai era nimeni. Uitasem tot ce era acasă. Era ca și cum acele câteva minute din această lume au fost create doar pentru noi și tot ce puteam noi face era să ne privim unul e celălalt. Era ca și cum el m-ar fi privit pentru prima dată.

”Viața noastră e făurită din timp. Zilele noastre se măsoară în ore, salariul e în funcție de acele ore, cunoașterea se măsoară în ani. Rupem câteva minute din zilele noastre aglomerate pentru o pauză de cafea. Ne întoarcem grăbiți la birou, ne uităm la ceas, programăm întâlniri de afaceri. Iar în cele din urmă, timpul se scurge și te întrebi în adâncul sufletului dacă ai petrecut acele secunde, minute, ore, zile, săptămâni, luni, ani cât se putea mai bine.”

”S-ar putea să exprime mult prea multe gânduri egoiste, să spună lucruri nepotrivite la momente nepotrivite, dar în spatele ușilor închise este cel mai bun prieten. Înțeleg că are răutăți și totuși îl iubesc. S-ar putea să nu fie persoana lângă care ți-ar plăcea să stai la masă la o petrecere, dar pentru mine e cineva cu care îmi place să-mi împart viața.”

”Orice lucru mic crește dacă-l hrănești, Rosie. Dragostea nu face excepție.”

Nu, nu, e o regulă nescrisă. El vindecă inimile celorlalți, nu pe a mea. Înțeleg că așa trebuie să fie acum.”

”Se pare că la fiecare câțiva ani adun cu mătura piesele separate ale vieții mele și o iau de la zero. Indiferent ce fac sau cât de mult, se pare că nu pot atinge culmile amețitoare de fericire, succes și siguranță, așa cum reușesc atât de mulți oameni. Și nu e vorba aici să fii milionar și să trăiești fericit până la adânci bătrâneți. Vorbesc de a atinge un punct în viață în care să mă pot opri din ceea ce fac, să privesc în jur, să oftez ușurată și să gândesc: Acum sunt acolo unde mi-am dorit.”

”Am învățat că acasă nu e un loc, ci un sentiment.”

”Alex, tu ești doctor de inimi. Cunoști inima pe de-a-ntregul, pe dinăuntru și pe dinafară – ce poți face când cineva are inima zdrobită? Ai vreun tratament pentru asta?”

Un comentariu:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!