joi, august 25, 2011

Leda Clasic Promoţie

Până în data de 15 septembrie aveţi ocazia să vă comandaţi cele mai frumoase titluri clasice, cu 50% reducere şi transport gratuit, de la editura Leda! Profitaţi!  (click pe banner pentru detalii)
BannerFans.com

249 de comentarii:

  1. Caate reduceri!:x Sa arunc o privire:D

    RăspundețiȘtergere
  2. V-am mai spus eu ca ma lasati saraca cu atatea reduceri .

    RăspundețiȘtergere
  3. Noroc ca nu am boala aia ... a Reducerilor . Adica nu sunt chiar atat de nebuna dupa tot ce e la reducere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. wow wow wow wow asta este tot ce pot spune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ma intereseaza Bel-ami si la rascruce de Vanturi ::)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pe mine, la fel ca pe tine De!

    RăspundețiȘtergere
  7. Adica, am o varianta mai veche din La Rascruce de Vanturi, si e cam rupta saraca;)

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am mai multe variante dar prefer una nou nauta cu acel miros specific de nou :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur ca-ti place la rascruce de vanturi :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar mirosul imi da dureri de caP:))

    RăspundețiȘtergere
  11. dar da apoi incepe sa-mi bubuie capatana :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Uh, stii acum!:)) Nu conteaza trecutul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu`i nimic, si mie mi se intampla sa scriu cu caps fara sa imi dau seama:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai da, si mie imi place miros`:X

    RăspundețiȘtergere
  15. Da`` cand ma ia durerea de cap nu imi mai place:)):))

    RăspundețiȘtergere
  16. Dar imi place la nebunie sa tin carti noi in mana:X

    RăspundețiȘtergere
  17. nici macar viitorul nu este prezentul :)

    RăspundețiȘtergere
  18. da mie nu mie nu mie se intampla doar pe mine chestia asta ma bantuie:((((

    RăspundețiȘtergere
  19. stiu durerea de cap ma mananca de vie :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. chiar prea dureros imi bubuie capul ca inimna :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Uh, cum ziceam, e minunat sa tii in mana carti noi;x

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca da, spune ceva, k poate vorbim nitel:))

    RăspundețiȘtergere
  23. bine mai fac tu irina cum o mai duci ?

    RăspundețiȘtergere
  24. Ca de obicei, nu ma lasi nici o clipa:))

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu, acasa, cu copiii, in concediu medical=))))) Glm

    RăspundețiȘtergere
  26. nici tu nu ma lasi sa termin sa-ti raspund la tot :( :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi pare rau, sunt in criza de timp

    RăspundețiȘtergere
  28. Si am o durere infernala de cap:))

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc, uite ca a intrat Alexya pe mess:D

    RăspundețiȘtergere
  30. si eu abia astept sa vad ce poezii noi mai ai

    RăspundețiȘtergere
  31. off am prob net-ul merge greu si comentariile le dau greu las-o mai moale ca ma bagi in ceata te rog :(

    RăspundețiȘtergere
  32. deci te astept cu bratele deschise :) :*

    RăspundețiȘtergere
  33. Cu comentarii, pareri, sugestii etc:))

    RăspundețiȘtergere
  34. deci dak a intrat alexya nush mai vb cu ea despre poezii :)

    RăspundețiȘtergere
  35. si eu la felll :)0 ce chestie aiurita :))

    RăspundețiȘtergere
  36. trimite-i bv fata :))) cat mnai multe :)

    RăspundețiȘtergere
  37. foarte aiurea intradevar :)) suna ciudat :0

    RăspundețiȘtergere
  38. Si nu mai repeta aceleasi lucruri=))

    RăspundețiȘtergere
  39. oricum nu prea vad rostul afilierilor (

    RăspundețiȘtergere
  40. ma aiuresti ca imi zici ca te aiuresc :)

    RăspundețiȘtergere
  41. da 9 e nr tau bun adik 3 e cel mai norocos dar asta e :0

    RăspundețiȘtergere
  42. un cod cum spuneam te credeam mai creativa :))))

    RăspundețiȘtergere
  43. Din fericire am reusit sa le trimit:d

    RăspundețiȘtergere
  44. ma inec cu mancarea din cauza ta :)))0

    RăspundețiȘtergere
  45. Sa nu te ineci!:)) Ca fac puscarie=))

    RăspundețiȘtergere
  46. cu codu? pai asta ai zis tu mai suis :)))

    RăspundețiȘtergere
  47. ahh scuza-ma de greseli ma grabesc :)))

    RăspundețiȘtergere
  48. Multumesc, abia astept sa le puna:x

    RăspundețiȘtergere
  49. Multumesc, abia astept sa le puna:x

    RăspundețiȘtergere
  50. Si eu ma grabesc, si pe ale mele scuza`le:D

    RăspundețiȘtergere
  51. pai sincer ti-ar prinde bine ca ma bagi in coma cu comentariile :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Am auzit ca mai trimit poezii Adriana si Petronikiss:D

    RăspundețiȘtergere
  53. Ambele sunt bune, mai bune decat mine..:)

    RăspundețiȘtergere
  54. Ma intreb de cat timp scrie Petronikiss:D

    RăspundețiȘtergere
  55. da am sa le scuz daca si tu ma scuzi pe mn :)

    RăspundețiȘtergere
  56. Adriana mi-a zis ca ea scrie de 2 ani:) Parca asa tin minte

    RăspundețiȘtergere
  57. pai bv lor dar pe ale tale sunt cele mai speciale :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Doamne, ma uit la desene animate cu frati`mio:)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  59. :"> Nu spune astea, toate scriu grozav:X

    RăspundețiȘtergere
  60. Ea: DOamne, scrii mai bine decat Eminescu!

    RăspundețiȘtergere
  61. te rog las-o mai incet nu pot sa dau repede comm-urile :(

    RăspundețiȘtergere
  62. Ea: Pai nu imi place Eminescu!:)))

    RăspundețiȘtergere
  63. Deci ce s ainteleg, ca nu ii place nici ce scriu eu?=))

    RăspundețiȘtergere
  64. eu nu am cont pe blogger si trebuie sa fac campurile alea :(

    RăspundețiȘtergere
  65. scrii minunat Irina :) nu te mai compara :))

    RăspundețiȘtergere
  66. :)) Multumesc, nu ma mai flata ca mi se urca la cap=))

    RăspundețiȘtergere
  67. daca adrioana scrie de 2 ANI AR FI TREBUIT SA-TI DEA CLASA SI NU PREA TI-A DAT MAI MULT TU I-AI DAT :)

    RăspundețiȘtergere
  68. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  69. Doamne, ii sunt datoare vanduta Adrianei si nu imi place sa sa vb asa despre ea!:|

    RăspundețiȘtergere
  70. Si ii sunt foarte recunoscatoare,

    RăspundețiȘtergere
  71. Daca nu era ea, acum nu mai aveam blog`ul

    RăspundețiȘtergere
  72. Si nu mai trimiteam acum poezii blog`ului..

    RăspundețiȘtergere
  73. da cred si eu ca si ea te-a impins de la asptae dar eu iti zic adevrul :(

    RăspundețiȘtergere
  74. Pai da, dar as prefera sa il zici in mod privat..

    RăspundețiȘtergere
  75. era sa zic eu ceva in mod privat ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  76. Mda, dar..eh..Lasa:)) Hai intra mai repede pe mess

    RăspundețiȘtergere
  77. da ma si adriana are mult talent se vede toate au dar tu esti mai presusu si daca cineva se oftica de la ce am zis eu inseamna ca .... inseamna ca... v-ati dat vois seama

    RăspundețiȘtergere
  78. nu am intentii de a jignii pe nimeni asta este opinia mea nu e ca si cum nu as avea voie sa vb :(

    RăspundețiȘtergere
  79. si da ma bucur mult ca adriana te-a ajutat ,si eu ii multumesc mult adrianei deoarece daca nu era ea tu nu erai nascuta in lumea poeziilor :(

    RăspundețiȘtergere
  80. deci va rog sa nu va supara-ti pe mine :(

    RăspundețiȘtergere
  81. ca pana ala urma sunt o pustoaica de 12 ani pe langa voi de 16 in sus ce sa zic :(

    RăspundețiȘtergere
  82. nu cred ca strica parerea unui plod :(

    RăspundețiȘtergere
  83. Dar ..de acum in colo, ar fi mai bine sa nu iti mai exprimi parerea in public!:)

    RăspundețiȘtergere
  84. Cum am zis, Adriana este uimitoare si am multe d einvatat de la ea.

    RăspundețiȘtergere
  85. Eu sunt un nimeni trezit printe experti.

    RăspundețiȘtergere
  86. As fi foarte incantata daca mi`ar da lectii:x

    RăspundețiȘtergere
  87. nu e ca si cum acum ar trebuii sa stau in genunchi deoarece nu s-au suparat :)

    RăspundețiȘtergere
  88. n-aveau decat sa se supere,nu prea cred ca am afecta :)

    RăspundețiȘtergere
  89. Nu ma afecta pentru ca pana la urma este doar o parrere :)

    RăspundețiȘtergere
  90. si dak te superi de la o parere atunci esti(nu am cuvinte)

    RăspundețiȘtergere
  91. iar eu zic adevarul in fata ca doar nu o sa mint :)

    RăspundețiȘtergere
  92. dar am zis ca pe al tau este mult mai superb :)

    RăspundețiȘtergere
  93. sincer fara suparare tu ar fi trebuit sa-i dai lectii :)

    RăspundețiȘtergere
  94. In poezie nu exista amatori si experti.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!