marți, aprilie 10, 2012

The rest is still unwritten (31)

 Stephany ne-a trimis citate dintr-un fic pe care ea spune că îl adoră, "Hate , love and lies" scris de Alexa. 

 „- Mi se pare O.K.! am spus dupa un moment.
- Acceptabil! Adauga si Marra.
- Sper ca are dulapurile mai mari decat par! N-am de gand sa imi sifonesc hainele…
Tipic Anna.
Am izbucnit toate in ras.
-Hai ca o sa fie bine! O sa ne distram! A spus maniaca modei printre hohotele de ras.
Ne-am lasat toate valizele pe jos si ne-am intins fiecare pe un pat : Marra pe cel de langa usa,eu in mijloc,iar Anna pe cel de langa geam. Am oftat toate trei de-odata.
- In doua ore avem cine…Cu ce incepem? A intrebat Marra.
- Votez dormitul! Am spus chicotind.
- Votez despachetarea! Rasuna vocea Annei.
- Sa le luam logic…a inceput Marra,ridicandu-se intr-un cot si privindu-ne serioasa.
- Tu si logica! Am bombanit eu si Anna la unison.
- Pai,daca las totul  dupa voi vom muri de foame…
-Bine,hai sa despachetam,domnisoara “cu-logica-nu-mori-de-foame”! am mormait. „

 „Insa totul a fost brusc intrerupt de…Sfinte Sisoie,cineva canta I feel gooood in baia cabanei vecine.In momentul acela,Aaron,Brian si Damian au tacut si am auzit usa descuiandu-se. Toate patru am tulit-o de acolo,ascunzandu-ne in tufisurile cele mai apropiat. Baietii au iesit din cabana si se uitau in jur.Versurile se auzeau clar.
I feel good….like, I knew that I wouldn’t

I feel good…I knew that I would…yeah,yeah,yeah
So good…so good…I got you…

So good…so good…I got you…

Mi-am pus mana la gura si am izbucnit in ras.La fel si fetele de langa mine. Jess se tavalea deja pe jos.
- Mark taci naibi din gura! Tipa brusc Damian. Esti afon!
Dar nu era,poate doar afectat.Insa,Dumnezeule….era Mark? Oricum,tot nu a incetat,ci a luat-o de la capat.
- Mark,taci odata! Marai mai tare Damian.
- Omule,eu ii spun asta de jumatate de ora! Tipa…Manton(?) scotand capul pe usa . „

 „- Nici pentru o poza nu puteti sta locului?
Razand cu totii am intrat in sala de mese, dar zambetele au disparut brusc. Manton si-a adus si celelalte animale de companie,in frunte cu strutz-ul pe cale de disparitie.
- Cred ca am uitat sa ne cumparam bilete la gradina zoologica… bombani Brian in spatele meu.
- Presupun ca putem intra si fara… am raspuns,incercand sa nu izbucnesc in ras. „

 „- Ce s-a intamplat? Cine te-a lovit? A marait Anna.
Nu am raspuns,doar ma uitam la Manton. Nemernicul. Idiotul. Voia razboi,atunci il va primi.
- Cate degete vezi? Izbucni brusc Marra.
- Cate imi arati? Am intrebat-o.
- Trei!
- Bine,pentru ca eu vad 6! I-am raspuns,maraind si incercand sa ma ridic „

„- Cat o va mai tine asa? a murmurat brusc Marra in soapta.
- Nu stiu,a inceput sa maraie acum jumatate de ora…i-a raspuns Anna tot in soapta.
- La dracu’,la naiba si la mama naibii! am injurat nervoasa.
- Mda,o sa mai tina o vreme! si-a raspuns Marra singura la intrebare.
- Scuze,fetelor! am oftat in cele din urma. Doar ca… Dortek ma scoate din sarite…
- Cand am auzit ce are de gand credeam ca glumeste,dar se pare ca m-am inselat…a raspuns Marra.
- Totusi,nu o putem lasa asa…Ne-au jucat o festa,daca nu ne luam revansa picam de proaste,o sa fim de rasul lumii, vom fi considerate cele mai lase fete din lume,ni se…
- Am piceput idea, Anna! am oprit-o eu. „

„-Raaaaaiiiinnnnooonnn!
O.K.,este ceva mai mult…
Un strigat a spart toata linistea din sala si cineva a dat usa de perete.
- CUM AI INDRAZNIT??? Racni Manton urmat de Aaron si Marc.
Toti trei,dar absolut toti trei erau inca in pijamale – Marc purta ceva cu Scooby Doo, daca tot venit vorba – si inmuiati intr-un sirop de ciocolata amestecat cu buruieni pline de pamant si cu o glazura de apa pentru spalat vase care se scurgea in parul lor. La toata reteta aceasta se adauga si faptul ca erau desculti cu noroi pe picioare si turbati de furie – mda,asta nu era prea bine pentru noi. Bine,poate ca am exagerat putin cu buruienile,dar…stiti ce,NU nu am exagerat deloc.
Toata sala a amutit brusc si cu totii ii priveam pe cei trei care aveau ochii fixati pe mine. Hei,nu am fost singura cu farsa! Nimeni nu radea,doar se holba,si Dumnezeule, aveau la ce… „

4 comentarii:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!