duminică, iulie 14, 2013

Versatile Blog Award şi A Bouquet of Awards!

Ştiu că zilele acestea nu am mai postat nimic, dar au fost unele groaznice pentru mine. Am avut nişte dureri insuportabile de măsele, pentru că îmi ies cele de minte(asta înseamnă că o să fiu mai deşteaptă? :)) ) şi nu am fost în stare să fac mai nimic, şi să citesc mi-a fost foarte greu pentru că nu te poţi concentra când ai senzaţia că cineva îţi dă cu o bormaşină în cap (cam aşa m-am simţit eu). Dar gata cu dramele mele, voi ce mai faceţi, cum e în vacanţă? 
Mulţi dintre voi aţi fost drăguţi şi ne-aţi nominalizat pentru Versatile Blog Award şi A Bouquet of Awards. O să le fac în aceeaşi postare, pentru că au reguli asemănătoare:
- să mulţumesc celor care ni le-au dat (Mulţmesc mult pentru Versatile: Bia Bianca, Madalina BoboceaRaftul misterelor, Ghanda şi Emy şi pentru Bouquet: Laurentzyu, Emy şi Thesagittariusbooksblog) cu link către ei (Click pe nume şi veţi ajunge pe blogurile lor frumoase). 
A! Ei ne-au anunţat prin comentarii că ne-au nominalizat, e posibil să mai fi primit nominalizări şi de la alţii şi să nu ştim. Dacă e aşa, lăsaţi un comentariu aici şi o să fac update. 
- să dau mai departe altor bloggeri (nu o să mai fac asta pentru că mai mult ca sigur toată blogosfera le-a primit deja) 
- să spun 7 lucruri despre mine: 

Am încercat să scriu unele care nu le-am mai spus până acum, sper să îmi fi ieşit!
1.       Nu fac recenzii la toate cărţile citite. Dacă aş fi să fac un calcul, câte recenzii am făcute din totalul lecturilor mele, cred că mai puţin de 60%. Şi da, ştiu că nu este un lucru de care să mă simt mândră, dar fiind o cititoare avidă mereu am  trecut de la o carte la alta imediat şi nu mi-am rupt mai mult timp pentru am scrie şi impresiile despre ele. În plus, am evitat mai mereu să fac recenzii negative romanelor care nu mi-au plăcut, ca să nu influenţez cumva pe cineva să nu citească o carte care poate lui îi va face altă părere, deci acele cărţi nu prea au recenzii pe blog. Însă vorbind acum ceva timp cu Roxtao, mi-a spus că ea nu a făcut recenzie doar la o carte şi se simte foarte vinovată şi aşa! De aceea am hotărât ca de acum înainte să încerc să fac recenzii la toate cărţile care îmi trec prin mână. Nu va fi simplu însă, dar mă voi strădui! Şi deja am rămas restantă cu vreo 10 recenzii de la cărţile citite recent!

2.       Dacă vreodată m-aş hotărî să îmi fac un tatuaj, ar fi unul cu „Love” şi semnul infinit din matematică, la încheietura mâinii stângi. Dar cum acesta ar fi cam cheesy, deşi arată foarte bine, următoarele variante ar fi să scriu în loc „Dream” (pentru că sunt o visătoare, guilty of that), sau „Life”(îmi e teamă de moarte şi mi-ar plăcea să trăiesc infinit). Dar, desigur, sunt mult prea laşă şi suport greu durerea, deci tatuajul e mai mult un vis frumos. Anyway, cam aşa ar arăta:

3.       Am o relaţie ciudată cu Nicholas Sparks. Nu, nu cu scriitorul, ci cu operele sale :)). Deşi filmele realizate după romanele sale le iubesc, sunt printre preferatele mele(mai ales „The Notebook” şi „A walk to remember”), când vine vorba să citesc ceva scris de el mă plictisesc instant. Cred că am avut vreo 3 încercări să citesc „Jurnalul unei iubiri” şi nu am trecut de mai mult de 30 de pagini, deşi cartea nu are nici 200! La fel mi s-a întâmplat şi cu „O plimbare de neuitat”. Nu ştiu dacă de vină e faptul că am văzut ecranizările înainte de a citi cărţile, sau stilul scriitorului nu e deloc pe placul meu!

4.       Am două aluniţe pe gât, în partea stângă, de aceeaşi dimensiune, şi fiind apropiate una de cealaltă, seamănă perfect cu muşcătura unui vampir. Par chiar semnele lăsate de colţii unuia. Uneori mă amuz gândindu-mă că  într-o viaţă anterioară am fost transformată în vampir, sau am avut ca iubit unul. Cine ştie, poate chiar pe Damon Salvatore? :)).

5.       Singurele filme horror pe care le-am văzut în viaţa mea au fost „Ghost  Ship”, „The Road” şi „House of Wax”. A! Şi am văzut puţin şi din „A nightmare on Elm Street”. Deşi a trecut ceva timp de când le-am văzut, din fiecare ţin minte faze scârboase şi modalităţi oribile în care au murit personaje, şi din ce am înţeles, filmele acestea sunt nimic pe lângă altele în care se petrec tot felul de atrocităţi. Nu îmi place deloc acest gen,  prefer filmele care mă emoţionează, mă binedispun, sau din care am ceva de învăţat, ceea ce nu se aplică aici, unde rămân doar cu un gust amar, cu teamă şi uneori coşmaruri. Nu am să le înţeleg niciodată fetele care „servesc horror pe pâine” şi e genul lor preferat, dar le admir pentru curaj!

6.       Iubesc acele globuri, fie că sunt de Crăciun, fie că au în interior diverse miniaturi ale unor oraşe, care au apă şi tot felul de chestii drăguţe care plutesc în interior când le scuturi. Mi-am propus să colecţionez cât mai multe, pentru că mi se par minunate!
7.   Singura mea încercare de a ţine un jurnal personal a fost prin clasa a 6-a sau a 7-a şi era unul electronic(aberam în Word). Însă pentru că am vrut să consider jurnalul prietenul meu, am început de la zero, povestindu-i viaţa mea, copilăria, prieteniile etc. Fapt pentru care m-am şi plictisit rapid de el, pentru că nu mai ajungeam o dată la momentul prezent, şi l-am abandonat. 

Dacă Alexyei îi va face plăcere, o să o completeze şi ea. De acum a intrat în vacanţă şi o să revină pe blog. Vă mulţumesc încă o dată, şi o duminică frumoasă!
Love,
Krisz

7 comentarii:

  1. Acelasi model de tatuaj mi-l doresc si eu, insa la fel ca tine mai greut cu durerea. Astept insa un moment cheie pentru a mi-l face

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu! Mai ales ca unde mi l-as face eu, la incheietura mainii, e foarte sensibila pielea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iiii, mă bucur că ai completat-o!:D
    Mai bine mai târziu decât niciodată :o3.
    Vai, cât mi-a plăcut "House of Wax". Desigur că acest lucru se datorează prezenţei unui actor adorat de mie: Jared Padalecki ;)).
    Faza cu jurnalul, eu am avut vreo două încercări dar de fiecare dată am renunţat.
    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi,si eu vreau un tatuaj din ala ! :) Mi se pare superb si are o incarcatura imensa.Eu sunt o adepta a genurilor horror,drama/dragoste,psihologic,.Vizionez insa si putin din comedii si celelalte genuri.Sunt o persoana pesimista,din pacate.
    Imi place mult preyentarea ta .Ador cand oamenii scriu mult si frumos !:)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Foarte tare faza cu jurnalul! Si aia cu alunitele, de asemenea!
    App de recenzii restante, momentan sunt doar cu una in urma si deja m-am apucat de citit alta carte. Si imi sta atat de incomod in minte restanta aia, mai ales ca stiu ca o sa mai dureze cateva zile pana sa pot sa o scriu, incat aproape nu ma pot bucura de cartea noua. Am cumva senzatia ca daca o sa ma bucur 100% de ea, o sa imi stearga din minte impresiile lasate de cealalta! Si stiu ca nu o sa se intample asa, ca e ilogic sa gandesc asta, dar nu ma pot abtine :))
    Eu sunt pro horror. Carti, filme, jocuri, nu conteaza. Nu stiu sa explic exact de ce. Dintotdeauna am fost asa. Cred ca e un fel de dependenta de adrenalina asta falsa, de faptul ca mori de frica si iti doresti sa inchizi calculatorul/tv-ul/cartea si sa te ascunzi sub patura, insa iti infrunti teama asta aiurea si continui. In viata reala nu prea exista situatii in care sa experimentezi starile astea, asa ca probabil vreo parte ascunsa din mine incearca sa "traiasca periculos" in felul acesta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu imi doresc la nebunie sa imi fac un tatuaj.Mai greu cu aratatul mamei:)) se sperie degeaba;)):-j

    RăspundețiȘtergere
  7. Thesagittariusbooksblog si myblog sunt diferite bloguri.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!