sâmbătă, august 27, 2011

Book Trailer (3)

De data asta nu am găsit niciun trailer făcut de fani care să-mi placă pentru volumul 3, "Atingerea Umbrei" de Richelle Mead, dar am găsit ceva mai interesant. Trailere oficiale făcute de editura Penguin pentru a prezenta cărţile din serie. Din păcate, deşi am căutat destul, am găsit doar pentru primul şi ultimul volum, dar sunt de ajuns ca să vedeţi personajele din viziunea lor. 
1. "Academia Vampirilor" 
 2. "Sacrificiu final" , vol 6
Am dat şi de un clip drăguţ, făcut de un fan, cu Rose şi Adrian , care mie mi-a plăcut mult. Iar melodia e foarte frumoasă. 

Să-mi spuneţi care v-au plăcut mai mult şi de ce. Pupici!

1.022 de comentarii:

  1. fetele ce ziceti de o afiliere cu blogul meu despre AV?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vrem, desigur. Sa ne dai codul bannerului aici sau pe mail. Codul bannerului nostru il gasesti in documentul acesta : http://www.2shared.com/document/J_UD_JI_/cod_banner_walking_on_letters.html?
    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-am trimis mail.sper ca l-ai primit :*

    RăspundețiȘtergere
  4. gata v-am adugat aici: http://tvampireacademy.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu te-am adaugat http://fan-fic-twilight.blogspot.com/p/afiliati.html

    RăspundețiȘtergere
  6. In primul rand mi-a placut continutul adica video-ul

    RăspundețiȘtergere
  7. si in al doilea rand melodia :)) este foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. noi soua chiar ar trebuii sa ne intalnim intr-o zi

    RăspundețiȘtergere
  9. melodia este pur si simplu minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi'a ramas intiparita in memorie;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Pacat ca nu stam mai aproape una de alta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pacat ca nu stam mai aproape una de alta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dar totusi cred ca o sa ne intalnim vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  14. da ma cam enerveaza melodiile comerciale :(

    RăspundețiȘtergere
  15. sincer imi plac mult mai mult cele necomerciale :)

    RăspundețiȘtergere
  16. aste-a comerciale iti plac din prima dar te saturi repede de ele :(

    RăspundețiȘtergere
  17. insa cele necomerciale e posibil sa nu-ti placa la inceput insa cu cat le asculti mai mult cu atat o sa-ti placa mai tare :)

    RăspundețiȘtergere
  18. de aceea ador acest gen de muzica :)

    RăspundețiȘtergere
  19. eu ascult si muzica veche anii 80 70

    RăspundețiȘtergere
  20. gen arabesque pussycat a la carte bonnie M

    RăspundețiȘtergere
  21. si-mi plac melodiile pentru ca sunt melodioase :)

    RăspundețiȘtergere
  22. si mie imi este intiparita in sufet :)

    RăspundețiȘtergere
  23. geniala este putin zis Irina :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. stiu as vrea mult sa ne intalnim :))

    RăspundețiȘtergere
  25. pacat ca tu esti din dambovita :))

    RăspundețiȘtergere
  26. mda pacat ca suntem indepartate :))

    RăspundețiȘtergere
  27. ar fi super mega cool sa ne intalnim :)

    RăspundețiȘtergere
  28. pai sa ma anunti dak treci vreodata prin galati :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Mda, si eu ascult si muzica veche.

    RăspundețiȘtergere
  30. Unbreak my heart e preferata mea:X

    RăspundețiȘtergere
  31. Si multi altii:)) Ascult melodii mai vechi si d`ale Bon Jovi!

    RăspundețiȘtergere
  32. Care mi`au patruns repede in inima!

    RăspundețiȘtergere
  33. pai sas tii ca dak nu o faci....

    RăspundețiȘtergere
  34. o sa te bantui toata viata continuu :))))

    RăspundețiȘtergere
  35. normal ca daca trec te anunt :_

    RăspundețiȘtergere
  36. desi nu vad de ce as trece in dambovita :(

    RăspundețiȘtergere
  37. dar cand voi fi mai mare poate trec pt tn in special "_"

    RăspundețiȘtergere
  38. da mie mereu mi-a placut muzica veche :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Bon jovi nu ma atrage sub nici-o culoare :(

    RăspundețiȘtergere
  40. nu stiu pur si simplu ma enerveaza :(

    RăspundețiȘtergere
  41. mda si mie imi toni la nebunie :))

    RăspundețiȘtergere
  42. stiu e atat de trista acea melodie de-mi creaza lacrimi :(

    RăspundețiȘtergere
  43. si desigur o admir pe roxette :)0

    RăspundețiȘtergere
  44. eram innebunita dupa melodia listen to your heart :)))

    RăspundețiȘtergere
  45. adik nu ma puteam desparti de ea :))

    RăspundețiȘtergere
  46. imi place si Hello,you fool I love you !

    RăspundețiȘtergere
  47. Adica, melodiile celor de la Roxette

    RăspundețiȘtergere
  48. Mda, melodia lui Toni e superba:X

    RăspundețiȘtergere
  49. Plang de fiecare data cand o aud:(

    RăspundețiȘtergere
  50. Si videoclipul este chiar frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  51. Are o voce de sparge si gheata:))

    RăspundețiȘtergere
  52. It's my life, it's now or never,
    I ain't gonna live forever!

    RăspundețiȘtergere
  53. Atata dreptate au versurile alea~!

    RăspundețiȘtergere
  54. Si My life is like an open highway!:X

    RăspundețiȘtergere
  55. Melodia lui ma reprezinta in totaliate!

    RăspundețiȘtergere
  56. Intotdeauna l-am admirat pe Bon Jovi!

    RăspundețiȘtergere
  57. Regret asa mult k nu am putut ajunge la concert!:((

    RăspundețiȘtergere
  58. stiu nador melodia:)) mult mult de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  59. mereu mi-au placut cei de la roxette :)

    RăspundețiȘtergere
  60. stiu versurile sunt atat de adanci :)

    RăspundețiȘtergere
  61. parca lesin :)instanta pe podea :))

    RăspundețiȘtergere
  62. nu pot zice ca ma afecteaza atat de tare melodia :)))

    RăspundețiȘtergere
  63. dar oricum il prefer mai mult pe toni decat pe bon jovi

    RăspundețiȘtergere
  64. ti-am zis ca ma enerveaza bon jovi :(

    RăspundețiȘtergere
  65. cand zic ca ma enerveaza ma refer il urasc :(

    RăspundețiȘtergere
  66. da si versurile melodiilor sale sunt fabuloase si adevarate

    RăspundețiȘtergere
  67. dar eu il urasc pe el ca persoana

    RăspundețiȘtergere
  68. eu o sa incep sa vomit daca il aud vreodata cantand live :)))

    RăspundețiȘtergere
  69. oricum nici nu se compara toni cu bon jovi

    RăspundețiȘtergere
  70. eu l-as omora in somn pe bon jovi adica pe ei

    RăspundețiȘtergere
  71. am o ura ce pulseaza pentru ei de nu mai stiu ce sa fac :)

    RăspundețiȘtergere
  72. altfel nu raspund de faptele mele :(

    RăspundețiȘtergere
  73. ci pentru ca ei au stiluri diferite de muzica

    RăspundețiȘtergere
  74. nu stiu daca exista vreo asemanare intre ei

    RăspundețiȘtergere
  75. Stii doar ca am cateva sute de comentarii la care sa iti raspund!

    RăspundețiȘtergere
  76. pentru ca iar mi-ai luat-o inainte:(

    RăspundețiȘtergere
  77. Si ai cam profitat de absenta mea:))

    RăspundețiȘtergere
  78. Mai intai am dat cu lac de unghii

    RăspundețiȘtergere
  79. dar nu ma pot numi chiar sadica :(

    RăspundețiȘtergere
  80. ca sa stii eu chiar nu's sadica

    RăspundețiȘtergere
  81. niciodata nu mi-a facut placere sa creez durere oamenilor :(

    RăspundețiȘtergere
  82. sincer crede-ma nu am nik cu ei

    RăspundețiȘtergere
  83. pur si simplu ma enerveaza la culme

    RăspundețiȘtergere
  84. totul la ei ma calca pe coada :(

    RăspundețiȘtergere
  85. dar tousi sa nu uitam ca asta este parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  86. nu vreau sa te jicnesc d-ne fereste

    RăspundețiȘtergere
  87. eu imi zic doar parerea mea sincera

    RăspundețiȘtergere
  88. nu stiu am o senzatie de voma cand ma gandesc la ei

    RăspundețiȘtergere
  89. m-au enervat la culme cu concertul lor

    RăspundețiȘtergere
  90. daca le spuneai sa vina in rmanai cand erau pe perioada de succes sictir

    RăspundețiȘtergere
  91. nu ai observat ca toate trupele care au fost odata cunoscute cand imbatranesc debea atunci vin in tarile mai saracioase ca romania

    RăspundețiȘtergere
  92. toti isi incep cariera pentru fani sa-i faca fericit

    RăspundețiȘtergere
  93. si termina in a se transforma in aspiratoare de bani

    RăspundețiȘtergere
  94. toti urmaresc doar succesul si asta tot

    RăspundețiȘtergere
  95. deci intelegi ce am cu oamenii asti-a acum?

    RăspundețiȘtergere
  96. sincer imi tin parerea ca bon jovi sunt o trupa de cacat

    RăspundețiȘtergere
  97. arrghhh eu sper sa moara otraviti in pat =)))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!