miercuri, mai 08, 2013

Wattpad Zone (7)

IssaDe scrie "Trăind printre amintiri".
Image and video hosting by TinyPic

BloodyInnocence scrie "Virginitate Furată", "Inocență Însângerată", "Abisal" și "Nebunie Cronică".
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Luisa Emma scrie "Înecată în rugină" și "Geek mystery".
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saiiya scrie "Doisprezece".
Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Nici nu am văzut că postați așa ceva pe aici. :)) Am și eu cont pe wattpad de aproape doi ani. Am mai șters din povești de-a lungul timpului, dar cele care le am în prezent sunt cât de cât bune. Nu se include și prima mea poveste, ” Proiectul distrugerii ”. :D Aici aveți link-ul contului meu. :) http://www.wattpad.com/user/KitsuneValo Site-ul chiar merită promovare mai mare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ KitsuneValo, trimite-mi te rog frumos un mail cu creatiile tale si in momentul in care voi strange mai multe povesti de la diversi scriitori, voi posta din nou in cadrul acestei rubrici.
    Mail-ul meu este alexya_fanfics@yahoo.com.
    Mersi mult.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!