joi, ianuarie 03, 2013

Primele 100 de cuvinte (7)

Eu citesc acum "Fluturi" de Irina Binder, o scriitoare româncă. Mai jos aveţi coperţile cărţilor, sunt două volume:

"Fluturi" (Volumul 1) de Irina Binder


Viaţa nu te întreabă niciodată dacă eşti pregătit sau nu de o nenorocire. Nu îţi dă preaviz şi niciun avertisment înainte să te surprindă cu un necaz, care să-ţi prăbuşească întreg universul.
Nu te întreabă dacă e prea devreme sau prea târziu, nici dacă e corect sau nu.
Nu te întreabă dacă vei suporta sau nu, nici dacă eşti pregătit sau nu ca să pierzi tot ce ai.
Nu te întreabă cât de mult iubeşti pe cineva sau cât de mult depinzi sufleteşte de anumiţi oameni, atunci când îi va răpi de lângă tine, obligându-te să înduri chinul şi amărăciunea singurătăţii.”


"Fluturi" (Volumul 2) de Irina Binder

„Trecutul... atunci când crezi mai mult că l-ai lăsat în urmă, te tulbură pe neaşteptate.
Probabil că fiecare om are un trecut format, pe alocuri, din momente pe care nu-şi doreşte să şi le mai amintească. Sunt acele momente nemeritate, încărcate de urât şi de durere. Deseori, acele momente sunt marcate de oameni pe care ţi-ai fi dorit ca viaţa să nu îi aducă niciodată în calea ta, pentru că din cauza lor ai trăit nedreptăţi, deziluzii şi eşecuri. Şi totuşi, poate că trebuie să trăieşti şi altfel de episoade triste, pentru a deosebi binele de rău şi fericirea de nefericire.”








Eu mi-am propus să citesc două cărți: una fantasy, iar alta non-fantasy. Așa că am ales cartea "Trezită în zori de zi" (Shadow Falls #2) de C.C. Hunter. Mi-a plăcut mult primul volum, iar după ce am aflat cât de minunată e scriitoarea, în urma interviului luat de către Krisz, așteptam cu nerăbdare următorul volum :X.
Cât despre cartea non-fantasy, am ales "Exerciții de echilibru" de Tudor Chirilă. Încă de când am fost la lansarea cărții lui, mi-am dorit să citesc cât mai repede cartea, însă nu am avut timp. Dar acum nu mă las până ce nu o termin :D.

"Trezită în zori de zi" (Shadow Falls #2) de C.C. Hunter

Nu trebuie să lași să se întâmple asta, Kylie! Trebuie să-i pui capăt! Altfel, cineva drag ție o să pățească ceva rău…
Cuvintele premonitorii ale fantomei se auziseră de undeva din spatele lui Kylie Galen și se amestecară cu zgomotele focului de tabară imens care trosnea cam la cincisprezece metri în dreapta ei. Aerul rece ca gheața anunța clar prezența spiritului, chiar dacă numai Kylie îl auzea, nu si ceilalți treizeci de puști veniți în tabără la Shadow Falls, care își dăduseră mâna acum într-un cerc ritualic.
Miranda, care stătea lângă Kylie în lanțul uman, o strânse mai tare de [...]”





"Exerciții de echilibru" de Tudor Chirilă

“Încerc o senzație ciudată. Aceea a timpului care fuge de mine. Aș putea să folosesc timpul în favoarea mea, dar el fuge de mine. Nu am de unde să-l apuc, nu am cum să-l manevrez, nu e palpabil, nici măcar nu-i mai simt curgerea. Mă dezintegrez în miile de lucruri pe care aș vrea sa le fac. Toate lucrurile astea zboară prin aer, rezultat al unei explozii, după care nimic nu se va repune în locul în care era. Ființa mea pare să se îndrepte către un alt puzzle. De acum înainte am un alt puzzle de rezolvat. Fără să […]”



8 comentarii:

  1. a-ti ales niste carti frumoase ;* ...Sa povestiti cum a fost fluturi si cea cu Tudor Chirila nenea asta e atat de dragut ;* ;)) am si eu o intrebare la voi prin oras a aparut Bravo cu AV? Ca daca nuh , ei bine o i-au cartonata ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ krisszu95shinnygirl, cum avem deja seria AV amandoua, nu ne-am uitat sa vedem daca au mai aparut sau nu cartile cu Bravo :(.

    RăspundețiȘtergere
  3. ei nu-i nimic am aflat ca a aparut ;)),,mersi mult de tot:))..A aveam o mica intrebare pot imprumuta si eu de la voi chestia cu primele 100 de cuvinte dintr-o carte ? Pare foarte dragutza si nah ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta seria "Fluturi".Ma incanta mult faptul ca sunt din ce in ce mai multi tineri autori romani :)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau tot ce e aici. Cât de mult mă urâți!?

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar acum dau o "fuga" pe libis sa caut seria "Fluturi". Imi pace mult coperta la fel si primele 100 de cuvinte. <3
    Sper sa puneti curand recenzia :)

    RăspundețiȘtergere
  7. îți mulțumesc cu toată inima pentru că ai citit Fluturi!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!