duminică, septembrie 30, 2012

Creativitate în versuri aiurite (17)

Am primit puține poezii, însă fiecare în parte mi-a înseninat ziua :X. 

Stephany a scris 3 poezii frumoase.
"O iubire-atât de mare 
A fost lãsãtã-n urma ta 
Dar stai ! Iubirea nu era 
De ajuns pentru amândoi"

"De când ai apãrut
În inimã mi-ai intrat .
Şi , deşi m-a durut
Faptul cã tu m-ai ignorat,
Eu am aşteptat"

"Mã gândesc la tine,
Mã gândesc la noi,
Ce-am avut odatã
Ce nu voi lua-napoi."

Emma a scris "Puf de păpădie".
"Imi amintesc cu-atata nostalgie 
Ziua in care o simpla papadie 
A reusit sa imi starneasca intrebari 
Atat de multe… Ah! Si cate stari…"

Un comentariu:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!