sâmbătă, august 27, 2011

Continuări

Capitolul 5 din "Suflete zbuciumate" scris de Lelkem AICI

Capitolul 26 din "Seduction, Games and Love.." scris de Addicted02 AICI

Capitolul 11 din "Iubire, ura si minciuni" scris de Missmony82(Ada) AICI

Capitolul 18 din "Spini" scris de Lara AICI

Capitolul 8 din "Inconjurata de diamante, traind printre monstri" scris de Allexandra AICI

Capitolul 14 din "Shadow Regrets" scris de Ylly AICI

Capitolul 9 din "Dirty Dancer" scris de Deea07 AICI

Capitolul 5 din "Addictions" tradus de Miri AICI

3.832 de comentarii:

  1. si eu imi plac la nebunie fic-urile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. cu ele nu te plictisesti niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, imi place mult blogul vostru. Ce ati spune de o afiliere? Va astept cu raspunsul pe blogul meu www.nevricosi.wordpress.com pentru ca aici imi este mai greu sa il gasesc. Ceau!

    RăspundețiȘtergere
  6. plus ca te fac sa razi sa plangi se joaca cu sentimentele tale :)) iti ridica moralul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, corect. Chiar ridica moralul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fic`urile m`au ajutat sa trec peste o depresie puternica!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, Nevricoasa. Partenera mea:))

    RăspundețiȘtergere
  10. ridica extrem de mult moralul :))

    RăspundețiȘtergere
  11. de esti trista te face imediat fericita :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. de esti prea fericita te intristeaza :))

    RăspundețiȘtergere
  13. da nevricoasa este afiliata de a a mea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eh, o depresie, nu pot zice aici:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu te mai face singura nesimtita!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sper ca te`am egalat ca si commentarii:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Vorbim putin mai tarziu, stiu ca esti cu javrutele:))

    RăspundețiȘtergere
  18. pai am vazut la tine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  19. dar cum drak ai facut rost de atatea afilieri ?

    RăspundețiȘtergere
  20. este imposibil :))aproape imposibil

    RăspundețiȘtergere
  21. bine imposibil ca si posibil :( :)

    RăspundețiȘtergere
  22. ARGGGHH ma incurc in propriile cuv :))

    RăspundețiȘtergere
  23. vreausi eu sa am mai multe afilieri :)

    RăspundețiȘtergere
  24. si sincer cred ca o sa-mi ia ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. mi-ar placea sa o cunosc mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  26. bine acum sioncer nu incerca sa zici ca nu sunt :(

    RăspundețiȘtergere
  27. ma bag unde nu-mi fierbe oala :(

    RăspundețiȘtergere
  28. oricum ma bucur ca ai trebut peste :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Am trecut pe blog`urile respective si al lasat comnetarii:))

    RăspundețiȘtergere
  30. In cateva zile le-am strans pe toate:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Ma rog, nu numai afilierile conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  32. Mai mult conteaza parerile cititorilor!

    RăspundețiȘtergere
  33. Si sa evoluezi din ce in ce mai ,mult!

    RăspundețiȘtergere
  34. stiu ca nu este chiar imposibil :(

    RăspundețiȘtergere
  35. posibil sau imposibil,ce mai conteaza?

    RăspundețiȘtergere
  36. cine poate stii daca este posibil sau imposibila?

    RăspundețiȘtergere
  37. poate doar Dumnezeu in lumea asta

    RăspundețiȘtergere
  38. cum pot eu sa fiu sigura ca este posibil?

    RăspundețiȘtergere
  39. cand un procent mare imi spune ca este imposibil :(

    RăspundețiȘtergere
  40. deci cred ca ma opresc din sperat

    RăspundețiȘtergere
  41. deci da este posibil si imposibil

    RăspundețiȘtergere
  42. nu dar chiar vreau sa strang mai repede bannerele

    RăspundețiȘtergere
  43. dar stiu ca ai perfwcta dreptate

    RăspundețiȘtergere
  44. dar eu strangeam bannere doar pentru look :))) ;;)

    RăspundețiȘtergere
  45. oricum esi normal ca parerea cititotilor conteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  46. si parerile de rau iti deschid ochii unde gresesti si unde nu :)

    RăspundețiȘtergere
  47. ofof mai sunt inca 3 zile pana pe 31 :(

    RăspundețiȘtergere
  48. Pai, concursul sa incheie pe 29 la 23:59!

    RăspundețiȘtergere
  49. Din cate am demonstrat, e posibil!

    RăspundețiȘtergere
  50. Am avut azi o stare asa de proasta:(

    RăspundețiȘtergere
  51. Ascult neincetat melodia lui Beyonce..

    RăspundețiȘtergere
  52. Ascult neincetat melodia lui Beyonce..

    RăspundețiȘtergere
  53. Sau faptul ca lumea asta e atat de cruda..

    RăspundețiȘtergere
  54. Vad ca mi`ai luat`o iar inainte cu comentariile

    RăspundețiȘtergere
  55. Si asta nu ma ajuta deloc, crede`ma

    RăspundețiȘtergere
  56. Dar pana la urma este un concurs!

    RăspundețiȘtergere
  57. Dar mie mi'a zis Alexya ca limita e 30!

    RăspundețiȘtergere
  58. hai ma nici bn nu dispar ca si vi :(

    RăspundețiȘtergere
  59. speram si eu sa iau o mica paua :(

    RăspundețiȘtergere
  60. offf ma ia din nou cu durerile de cap :(

    RăspundețiȘtergere
  61. pai in instructiuni zice ca pe 31 :)

    RăspundețiȘtergere
  62. pai in instructiuni zice ca pe 31 :)

    RăspundețiȘtergere
  63. ehpai dak se incheie pe 30 si mai bn

    RăspundețiȘtergere
  64. insa,acum o sa dam cele mai multe comm-uri

    RăspundețiȘtergere
  65. off numai cand ma gandesc cum va fi

    RăspundețiȘtergere
  66. simt ca m-am imbolnavit deja :))

    RăspundețiȘtergere
  67. la cat de ingrozita voi fi :)))

    RăspundețiȘtergere
  68. off nu am sansa si eu sa-ti rasp :(

    RăspundețiȘtergere
  69. Si pe mine ma enerveaza knd nu am mouse`ul pus

    RăspundețiȘtergere
  70. zimi si mie nu sunt cea mai mare ghinionista ? :((

    RăspundețiȘtergere
  71. pai sunt la bunici si am doar laptopul :(

    RăspundețiȘtergere
  72. poimaine ma intorc la apartament :)

    RăspundețiȘtergere
  73. tu in seara asta pana la cat stai?:D

    RăspundețiȘtergere
  74. Nu e adevarat..a fost o zi proasta

    RăspundețiȘtergere
  75. tu cred ca ai sa adormi cu bulbuci :))

    RăspundețiȘtergere
  76. rad si plang in acelasi timp :( :)

    RăspundețiȘtergere
  77. ce viata cruda ami este si asat?!

    RăspundețiȘtergere
  78. nu stiu sincer...sunt atat de strasata

    RăspundețiȘtergere
  79. Pe mine m`a calmat si nu mai sunt asa stresata

    RăspundețiȘtergere
  80. ma simt mai bine, acum, dupa ce am scris!

    RăspundețiȘtergere
  81. nu, si eu ma duc sa mai scriu acum;)

    RăspundețiȘtergere
  82. DA? pai bv tie pe mine nu ma ajuta :(((

    RăspundețiȘtergere
  83. ok pai du-te atunci eu mai lun poze pe face :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!