vineri, aprilie 13, 2012

Concurs "Iepuraşii năstruşnici" !

Era firesc să dăm startul unui concurs acum, pentru că pe lângă spiriduşii lui Moş Crăciun, cupidoni de Valentine's , mai suntem şi iepuraşi de Paşte :)). Ce să facem, fiecare cu hobby-urile lui. 
De data aceasta vom oferi mai multe premii, va fi mai uşor să vă încrieţi, de aceea sperăm să participaţi cât mai mulţi, şi va fi cu tragere la sorţi. Numai că, vom folosi un site super drăguţ care se ocupă de Giveaway-uri, şi e şi foarte uşor să vă înscrieţi. Mie mi-a purtat noroc Rafflecopter : am câştigat 3 cărţi din afară, deoarece toate blogurile din străinătate îl folosesc. 
Durata de înscriere: 13 aprilie - 30 aprilie 2012
Tip concurs : cu tragere la sorţi. 
Premiile: Vor fi 5 câştigători. Fiecare va primi : Una din cărţile de mai jos (click pe coperte pentru a afla mai multe despre fiecare) + 2 semne de carte trimise de Megan Crewe (1 x "Give Up the Ghost" + 1 x "The Way We Fall")
BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com
BannerFans.com BannerFans.com
Mai jos vă puteţi înscrieţi. Atenţie! Vor fi verificate toate intrările, nick-urile, link-urile, deci nu trişaţi, pentru că riscaţi să fiţi eliminaţi !
Primele patru cerinţe sunt obligatorii, restul sunt opţionale, pentru a strânge cât mai multe intrări, adicâ cât mai multe şanse de a câştiga!
AICI găsiţi codul bannerului concursului. Vă va folosi la una dintre cerinţe.
a Rafflecopter giveaway


Sperăm să vă placă modul nostru de a vă ura un"PAŞTE FERICIT"!!
Mulţumim sponsorului nostru, Editura Leda, dar şi lui Megan Crewe!
BannerFans.com

THANK YOU, MEGAN, FOR YOUR WONDERFUL BOOKMARKS!

86 de comentarii:

  1. Pff,am dat un refresh si nu ma mai lasa sa imi pun intrari la cateva cerinte :|.
    De exemplu la cea cu comentariu la recenzie,am dat comentariu la Naluca si Naucul. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incerc acum sa vad dc nu merge, Emy.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ca la unii le-a mers, sunt trecuti si cu intrarea asta. Mai incearca o data, poate acum merge.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super concurs! Sarbatori fericite, fetelor! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu un concurs pe blog, pot sa las linkul?

    RăspundețiȘtergere
  7. tare concursul (: felicitari si Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim pentru concurs, foarte frumoase cartile. Un Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  9. doamnee,ce ma bucur de concurs!!
    sunt niste premii grozave;;)

    RăspundețiȘtergere
  10. pacat ca nu mi se deschide codul bannerului..:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Super concursul, multumim muuult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumim pentru concurs!!:)..premiile sunt superbe:D

    RăspundețiȘtergere
  13. e absolut necesar sa particip si eu la concursul asta :)) sper sa castig... nu ma laud cu "norocul" meu la concursuri :| :(

    RăspundețiȘtergere
  14. fetelor,recenzie de pe aprilie sau putem si din martie?
    si daca am comentat?;;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim pentru concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. De ce nu ma afiseaza pe acea lista desi am facut toate intrarile?

    RăspundețiȘtergere
  17. Iasmina Madalina esti, nu? Am verificat in lista si esti trecuta cu toate intrarile :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ah, concurul este foarte dragut! M-am alaturat spridusilor, ma voi alatura si iepurasilor!

    RăspundețiȘtergere
  19. Vai ce de premii..:>..Mi-ar place sa le castig pe toate daca s-ar putea:)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Super concursul...Paste Fericit va doresc din toata inima>:D<:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumos concursul! Mult succes tuturor! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoase premii:D Paste fericit!! Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am verificat. Ramona Badea apare in intrari.

    RăspundețiȘtergere
  24. Superb concursul!!! Paste fericit !

    RăspundețiȘtergere
  25. eu tot nu vad, dar am incredere in tine.

    RăspundețiȘtergere
  26. E interesant, particip si eu ♥ Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoasa ideea de concurs si tentante premii!:) Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  28. imi place noul mod de inscriere in concurs

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumim pentru concurs! Si succes tuturor! Iar noua metoda de inscriere la concurs e geniala! Inscrierea e mult mai usoara!

    RăspundețiȘtergere
  30. sper sa am si eu o sansa chiar daca m-am inscris printre primi :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumim de concurs si Paste Fericit! <3

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte interesant concursul :) Multumim pentru el si Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  33. super concursul , sper sa am noroc la una dintre ele.

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce premii:X Multumim pentru concurs:D

    RăspundețiȘtergere
  35. Asta da mod placut de a ne ura Paste fericit ! :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Frumos concurs si succes tuturor!Dar am o nelemurire:dupa ce am completat cerintele,doar le las as?Se salveaza?

    RăspundețiȘtergere
  37. Dar cum veti imparti premiile ? Spre exemplu daca eu imi doresc doar o singura carte din cele 5 , pt ca restul nu ma intereseaza . Conteaza ? Sau le veti da cum se nimereste la tragerea la sorti ?

    RăspundețiȘtergere
  38. interesant, particip si eu poate am ceva sanse :P

    RăspundețiȘtergere
  39. Foarte fain concursul si cartile :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Imi place mult concursul, la fel si premile :d

    RăspundețiȘtergere
  41. Haha,multumim mult pentru concurs! :) Super premiile,si Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  42. Un concurs minunat cu premii extraordinare!!! Multumim!! >:D<
    Succes tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  43. Foarte frumos concursul, felicitari

    RăspundețiȘtergere
  44. Premiile sunt foarte frumoase.E un concurs genial.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  45. Un concurs foarte bun, ma bucur ca sunt mai multi care au sansa sa castige! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Multumim de concurs, premiile sunt minunate! Sper sa am noroc de data aceasta :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Mulțumim pentru concurs:) Paște fericit și Hristos a Înviat!

    RăspundețiȘtergere
  48. Genial concurs, poate am și eu noroc de data aceasta. :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Superb concursul! Multumim pentru el!

    RăspundețiȘtergere
  50. Ce carti frumoase! Multumim pentru concurs !

    RăspundețiȘtergere
  51. Faine premii. Multumim pentru concurs :D.

    RăspundețiȘtergere
  52. of of faine premii .dar nu prea inteleg concursul :))

    RăspundețiȘtergere
  53. Mai exact ce trebuie sa facem nu inteleg :))

    RăspundețiȘtergere
  54. Oricum eu cel putin va sunt recunoscatoare de acest cadou placut

    RăspundețiȘtergere
  55. Si PASTE FERICIT cu mai multe concursuri daca se poate ;D

    RăspundețiȘtergere
  56. chiar vreau sa particip dar nu inteleg.Poate sunt eu prea distrata sau ametita din cauza drobului, a mielului si a curcanului ;DD

    RăspundețiȘtergere
  57. superb concursul, multumim!!

    RăspundețiȘtergere
  58. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  59. Super concursul..imi place numele :)

    RăspundețiȘtergere
  60. Minunat concursul! Succes tuturor :D Amuzant titlul :))

    RăspundețiȘtergere
  61. Multumesc pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  62. super concurs,nu prea am noroc la tragere la sorti,dar nici o data nu stii cind iti poate suride norocul :)
    Bafta tuturor si Paste fericit

    RăspundețiȘtergere
  63. Eu as vrea primele 3 carti , insa vreau neaparat cartea Rapirea ! O VREAU !!!!

    RăspundețiȘtergere
  64. Super concurs! Multumim pentru el fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  65. Minunate premiile!Multumim pentru concurs

    RăspundețiȘtergere
  66. Hei! Nu stiu daca am facut bine cu blogroll-ul de pe blogul meu...blogul meu se num. " Me.
    Just Me " . Nu stiu daca am facut bine...daca nu, poti te rog sa-mi zici cum trebuie sa fac si sa nu ma elimini din cuncurs? Multumesc ^^

    RăspundețiȘtergere
  67. Felicitari pentru acest concurs si succes blogului !

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!