duminică, august 19, 2012

La mulți ani, Walking on Letters!

Totul a început într-o zi de 19 august. O singură zi a schimbat totul, chiar dacă în acel moment nu eram conştiente de mulţimea de semnificaţii.
Cu mâini tremurânde, a fost pusă prima recomandare de carte. Cu fiecare zi ce trecea, filele de cărţi veneau necontenite la horă, jucând până în zori, iar la sfârşit se aşezeau ostenite şi pline de euforie lângă prima carte. Cu fiecare săptămână, filele care s-au legat strâns de acest loc sacru au ajuns să fie legate de zâne zburdalnice cu firicele de cerneală magică, astfel cartea dintâi a ajuns să cunoască ce e prietenia. Cu fiecare lună, cărţile se înmulțeau ajugând să facă temelia unui castel maiestos... iar acum cu trecerea timpului întelept, castelul s-a înălţat cu ajutorul poveştilor, a personajelor, a cărţilor, a literelor.
Doar o singură zi, şi o mulţime de semnificaţii pentru noi. Pentru că în acea zi a luat naştere castelul nostru din basme, oaza noastră de relaxare si împlinire, locul în care pasiunile noastre cele mai pure sunt gazde... casa noastra în care ne-am împrietenit... copilul nostru. În această zi, blogul "Walking on Letters" a renăscut din cenusă ca o pasăre Pheonix, iar noi am fost mamicile lui, ajutandu-l necontenit să crească şi să zboare spre imposibil.
Desigur, nu am fi reuşit nimic dacă nu eraţi voi, mesajele şi cuvintele noastre s-ar fi auzit fără ecou. E un lucru minunat că am descoperit atâtea persoane pasionate de citit, de frumos, asta dovedeşte că România mai are încă o şansă, prin voi, oamenii inteligenţi, care ştiţi cât vă stimulează imaginaţia şi mintea o carte. Ştiţi cum e să călătoriţi în lumi, ţări, locuri incredibile, ştiţi cum să vă luptaţi cu creaturi supranaturale, sau să tânjiţi după cele mai sexy personaje... cum să vă emoţioneze şi sensibileze anumite fragmente, cărţi. Sunteţi nişte oameni bogaţi, nici nu aveţi idee cât de bogaţi. Dacă totuşi mai găsim la noi în ţară oameni care cred că lectura şi cultura e şansa noastră, asta e minunat. Mie mi se pare o mare reuşită să fi strâns atât de mulţi oameni împreună, aici, pe blog. Dacă era un blog de modă sau de testat produse de înfrumuseţare, vă garantam că aveam mult mai mulţi urmăritori, pentru că acesta e tristul adevăr, majoritatea oamenilor din ziua de astăzi sunt preocupaţi numai de cum arată, şi prea puţin le pasă ce au în cap. Dar fiind vorba de lectură, de cărţi, e un mare succes, având în vedere cât de puţini se mai bazează în ziua de astăzi pe ea. 
Acum un an ne era ruşine să spunem când ne întreba cineva care e pasiunea noastră, să spunem lectura. Sau ce ne place să facem, să citim. Pentru că eram imediat puse la zid. Ne făceam mici în cochilia noastră, ascunzându-ne de priviri încruntate şi de rânjete ironice. Acum mărturisim cu încredere şi curaj asta, şi ne uităm chiar sfidător la cei care recunosc fără menajamente că cititul e o prostie, îi privim direct în ochi, pline de mândrie, pentru că lor trebuie să le fie ruşine, nu nouă. Ei au o problemă, şi un creier pe care nu ştiu să îl folosească, nu noi suntem ciudate şi învechite. Bunica avea o vorbă.."Oamenii care citesc sunt oameni deştepţi." Şi credem cu tărie în asta, ne dorim să o faceţi şi voi, şi să fiţi mândri de ceea ce sunteţi !

Vă mulţumim pentru tot sprijinul, cuvintele frumoase, înţelegerea, sfaturile, ajutorul, sunteţi nişte persoane pe care le admirăm din tot sufletul! Vă invităm să fiţi alături de noi nu doar pe parcursul acestei zile când vă aşteaptă unele surprize, ci mereu, de acum înainte!!!

26 de comentarii:

  1. <3 La multi ani!! :X Foarte dragut ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Blogul vostru este minunat :).
    Mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani!!!
    Mult succes în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!! <3 Multa bafta in continuare, fetelor >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani blogului, la multi ani voua, la multi ani noua! Caci..intr-un fel sau altul, e si ziua noastra, a cititorilor acestui blog! Sunt pe aici de un an si ceva, nu am dat tot timpul comentarii, desi nu cred ca mi-a scapat vreo postare, din lipsa timpului nu am mai fost asa "activa".
    Si eu m-am simtit multa vreme data la o parte din pricina faptului ca "citesc in timpul liber", dar, alegandu-mi cum trebuie prietenii si grupul , am descoperit ca cititul nu este un tabuu, este o chestie cu care sa te mandresti, iar cei care te pun la colt sunt invidiosi ca..."nu-si folosesc creierul" vorba voastra :))
    In orice caz, blogul asta m-a ajutat enorm, de la noi prieteni, la multe invataturi, la dorinta de a citi mai mult si mai mult, pana la a scrie recenzii si postari :)
    La multi ani WOL!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multii anii!!:D.Faceti o treaba minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Aw,awww.Ce frumos ati putut scrie :).Eu una,sunt chiar mandra de munca voastra <3 Si mai sunt mandra pentru ca imi sunteti prietene :*.Blogul asta e genial <3 .La multi,multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, sa cresteti mari si sa o tineti tot asa, pentru ca faceti o treaba excelenta cu acest blog!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani "Walking on Letters"! Aveti un blog superb, il urmaresc din decembrie 2011. Se vede ca ati muncit mult la acest blog si ca ati facut totul din pasiunea voastra pentru carti.
    E trist si totusi adevarat ca lumea e mai interesata de modul in care arata decat in modul in care gandeste.
    Inca o data "La multi ani!" si mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani fetelor, la multi ani Walking on letters! :) Inca de cand am intrat in lumea blogosferei blogul vostru a fost unul de suflet pentru noi. Va admiram pentru munca depusa si pentru tot ceea ce faceti - va iese de minune:). Nu cred ca exista persoana care sa fi intrat pe blogul vostru si sa fi iesit fara a arunca macar o privire.
    La cat mai multe astfel de postari:*!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani si voua si blogului,iubesc blogul vostru,am descoperit o multime de carti noi aici,iar recenziile voasre asa si te ademenesti sa cumperi chiar acum carte si sa incepi sa lecturezi cu nesat uitind de tot ce se intimpla in jur. LA MULTI ANI !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. desi nu urmaresc decat de cateva luni blogul vostru sunt deva uimita de cate lucruri frumoase pueti face voi.Recenziile sunt superbe.Tot asa fetelor..A si happy birthday to ur blog:*:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne ce repede mai trece timpul :D
    Ce sa spun ? Va doresc atat voua , cat si blogului , multi , multi , multi , multi ani la fel de frumosi , sa nu ne parasiti niciodata , si sa continuati tot asa . Sa dati mostenire blogul copiilor vostri , apoi nepotilor , si tot asa :*

    RăspundețiȘtergere
  14. ce mai petrecere facem de sarbatoarea bloguluuuuui :-> cate concursuri omfg:X:X:X sunteti neeeeeebune! :))))
    la muuuuuulti ani!!!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Walking on letters este unul dintre blogurile mele preferate. Faceti o treaba extraordinara~

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani dragele mele! Si eu sunt foarte multumita de faptul ca Romania mai are o sansa datorita noua : celor care citesc! Va iubesc blogul chiar daca il stiu de cateva zile. :-> Multumesc pentru ca existati!

    RăspundețiȘtergere
  17. WOL e unul dintre primele bloguri despre carti ce l-am gasit si pot spune ca-s mandra de el.A ajuns mare,si sper sa ajunga si mai mare.
    Va urmaresc mereu si vad ce munca grozava afceti :)
    La multi ani!!

    P.S.Sa fiti aici si cand o sa am copii ca sa stiu de unde sa-mi iau recomandarile de carti!!!:))

    RăspundețiȘtergere
  18. da si eu sper ca plozisorii mei sa se inspire de aici,sa stie ce carti tresa isis aseze in bibleoteca uriasa pe care le-o voi construi:0

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani, dragelor! Va doresc sa aveti parte numai de bucurii cu blogul si sper sa creasca tot mai mare! In ultimul an, de cand v-am descoperit v-am urmarit fiecare postare, chiar daca nu prea obisnuiesc sa comentez. Va admir din suflet, aveti unul dintre blogurile pe care mi le-am setat ca "idol" pt blogul meu, datorita dedicarii, efortului si pasiunii voastre. Sa aveti o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani , Walking on Letters :D De cand am aflat de acest blog, parca m-am indragostit de el, si in fiecare zi intru sa vad ce ati mai postat.:X

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani fetelor!!! Acest blog e unul din preferatele mele, si ma simt mandra sa urmaresc un blog ca al vostru, si mai ales, doua persoane atat de sincere si dedicate ca voi :)

    RăspundețiȘtergere
  22. La muulti ani! Este un blog foarte minunat, pe care il ador. Mult succes in continuare si sa aveti cat mai multi followers :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi pare rau de intarziere , dar am fost plecata in vacanta si nu am avut net. Eu zic ca nu-i tarziu pentru inca o urare :D
    La Multi Aniii1!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!