vineri, iulie 20, 2012

"Roşu de Rubin" de Kerstin Gier - în 2013 va apărea şi filmul realizat după carte!

Cred că sunt la noi mulţi fani ai seriei "Culorile Dragostei" de Kerstin Gier, serie care a apărut la noi la Editura Litera (toate cele trei volume), dar puţini, poate nici unul, care avea habar că la anul apare şi un film realizat după primul volum al seriei, "Roşu de Rubin"! Am dreptate? 

Se va numi "Rubinrot", şi va apărea în Germania pe 14 martie 2013! 

Călătorii în timp alături de super personajele noastre preferate, Gwendolyn şi Gideon.. cât de incitant, nu?
O să vă arăt câteva imagini care au apărut deja, din film, şi apoi cast-ul cu mare parte din actori.
Sunt superbe, aşa e? Şi acum, să vă arăt actorii, ca să vă faceţi o idee:

Gwendolyn Shepherd - Maria Ehrich
Gideon de Villiers - Jannis Niewöhner
Charlotte Montrose - Laura Berlin
Lucy Montrose - Josefine Preuß
Contele de Saint Germain - Peter Simonischek
Şi un colaj făcut de mine cu mare parte din personaje (am scris doar numele personajelor, nu am mai trecut şi cel al actorilor, pentru că erau lungi şi complicate) - click ca să vedeţi imaginea mare:
Ce părere aveţi de actori? Mi se par aşa frumoşi toţi, şi că se potrivesc de minune! Eu am citit recent "Roşu de Rubin", foarte curând o să îi fac şi o recenzie, şi mă bucur mult să aflu că se va face şi un film! Sper doar să găsesc atunci o subtitrare în engleză, ca să îl pot înţelege şi eu, pentru că..eu şi germana = baba şi mitraliera :)).

Dacă preluaţi ştirea, vă rog să menţionaţi sursa (pentru că nu am mai văzut nicăieri informaţia asta).

La final, vă las o imagine cu o mică parte din actori, pentru că mi se par aşa drăguţi <3!
E superba actriţa cu lentile de contact albastre,nu?
Pupici!
Krisz

15 comentarii:

  1. daaaa:X....stiam ca va aparea dar acum vad ca sunt noi poze din film:X..abia astept....de curand am terminat ultima carte:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu stiam ca va fi un film dupa carte, iar atunci cand am aflat am fost foarte bucuroasa :D Insa, m-a nemultumit putin alegerea actorului pentru Gideon, ma asteptam la alceva, dar in rest sunt multumita. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...dupa cum era descris,si eu ma asteptam la altceva,ceva mai asemanator de cele imaginate mie (dupa descriere si caracterizare)...

      Ștergere
  3. ce rau imi pare ca inca nu am citit seria..<3 dar oricum cred ca o sa ma uit la film.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce draguta e prima tipa:)
    trebuie neaparat sa-mi iau seria:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am citit cartile, insa am auzit de la o prietena care e inebunita dupa serie ;)) ca se va face un film... mi-ar placea sa-l vad, poate pana atunci citesc cartile

    RăspundețiȘtergere
  6. imi plac actorii :X mai ales cei principali >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana acum nu am stiut de film. Abia astept sa vad filmul ,dar mai e asa mult pana atunci :)) Poate intre timp reusesc sa termin de citit si eu primul volum :D

    RăspundețiȘtergere
  8. abia astept sa ma apuc de carte, deoarece din fericire am reusit sa fac rost de ea (yeee):P

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt niste actori foarte draguti,iar eu sunt nerabdatoare sa apara filmul :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur enorm ca se va face film! :D Aproximativ acum un sfert de ora am terminat de citit 'Rosu de rubin' si inca mai sunt emotionata. Desigur,pana o sa vad filmul - in 2013- imi voi cumpara si 'Albastru de safir' si 'verde de smarald'.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu a aparut si un trailer? Tocmai am terminat Verde de Smarald si pot sa spun ca am adorat fiecare moment desi finalul mi s-a parut cam brusc si parca mai trebuia ceva...

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna! Vreau si eu sa citec toate cartile (Rosu de rubin, Albastru de safir si Verde de smarald). Am citit despre ele si sunt curioasa daca intradevar sunt asa bune. Dar am o mica problema. Eu nu mai locuiesc in tara, si aici nu a aparut cartea. Dar tata se duce in Ro cu niste treaba, si a spus ca o sa-mi cumpere si mie cartile, doar sa-i dau adresa librariei. Am cautat pe net si nu am gasit nicio librarie care sa le aiba pe toate. Ma poti ajuta? Stii cumva de unde pot sa le iau pe toate? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Anka Roma
    La libraria online elefant le gasesti pe toate, si acum cu 30% reducere:
    http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-de-divertisment/adolescenti/rosu-de-rubin-culorile-dragostei-vol-i-117495.html
    http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-de-divertisment/adolescenti/albastru-de-safir-culorile-dragostei-vol-ii-160694.html
    http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-de-divertisment/adolescenti/verde-de-smarald-culorile-dragostei-vol-iii-191003.html

    Trebuie insa sa dai comanda, si sa selectezi ca le ridici direct de la sediu. Uite:

    "Atentie! Comenzile cu ridicare de la sediu se ridica exclusiv din Depozit (adresa mai jos):

    Departamentul Achizitii si Distributie (Depozit)

    Adresa: Bd. Basarabia, nr. 256, sector 3, Bucuresti, intrarea dinspre metrou Republica, in incinta Faur"

    Sa imi spui te rog daca ti-a folosit informatia mea, daca nu sa mai caut si alte optiuni.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am citit toate cele 3 volume şi pot să zic că au devenit cărţile mele preferate, efectiv le-am adorat! Dar pot să zic cu o tristeţe imensă şi cu o dezamăgire şi mai mare că cei care au făcut filmul şi-au cam bătut joc de cărţ. O să înţelegeţi de ce spun asta după ce vedeţi filmul. În primul rând, Gwendolyn şi Gideon sunt de-a dreptul urâţi în acest film. De asemenea, producătorii nu au respectat mai deloc trăsăturile personajelor din cărţi. În cărţi, Gwendolyn e brunetă, Gideon e şaten (măcar la ăştia doi le-au respectat culoarea ochilor, cred că trebuie să mă mulţumesc şi cu atât!), iar Leslie e blondă, cu ochi albaştri şi pistrui, iar în film e o negresă!!! Şi mai sunt multe lucruri care nu îmi plac la film, cum ar fi costumele de epocă (arată ca nişte linoleuri). Ştiu că probabil nu multă lume îmi va citi comentariul deoarece e kilometric, dar pur şi simplu cred că se putea face un film mult mai bun de-atât.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!