duminică, martie 04, 2012

Music for blog soul (25)

Gheorghiev Alexandra ne-a trimis o melodie care a descoperit-o recent și care îi place tare mult.
Radu Sirbu - Un Înger Trist

Adriana ne-a trimis două melodii de care s-a îndrăgostit. Nu spun că îmi plac și mie că doar i se urcă la cap:)).
Hurts - Stay

Adam Lambert - Mad world

Oanaaa. ne-a trimis o melodie de suflet:)), pe care dansau părinții mei tot timpul la petreceri și copii râdeau copios de ei, inclusiv eu:)).
Bob Marley - A lalala long

6 comentarii:

  1. hehe :)) oanaa, de cand cautam melodia asta, uitasem cum se numeste , multam :))

    RăspundețiȘtergere
  2. wow ce faina e melodia lui adam lambert:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Gheorghiev Alexandra4 martie 2012 la 21:48

    frumoase melodii
    altele mai triste,altele mai ritmate

    RăspundețiȘtergere
  4. Il ador pe Adam Lambert :x Si Raduuuu:x=p~
    Cu placere, Adriana ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa... imi aduc aminte de " A lalala long " desi pe atunci eram foarte micuta , stiu ca sora mea o asculta .
    Dar e ciudat cum imi amintesc de unele melodii super vechi .

    RăspundețiȘtergere
  6. am auzit de toate si toate imi plac voi trimite si eu

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!