joi, august 11, 2011

Trailer AV

AV e "Academia Vampirilor". Aşa prescurtăm eu şi Alexya :)). Am tot zis că îl pun în celelalte postări ce au legătură cu această serie, dar am uitat. E un trailer făcut de un fan, care e foarte bun, super realizat, şi prezintă clar acţiunea mai importantă din prima carte. Mie îmi place mult. Trebuie să îl vedeţi!
Cum vi se pare?

40 de comentarii:

  1. Super:X:X:X imi place foarte mult:X
    Bravo fanului si multumiri site-ului:x

    RăspundețiȘtergere
  2. E unul dintre cele mai bune trailere AV pe care le-am văzut. Mulțam că ni l-ai adus la cunoștință.

    RăspundețiȘtergere
  3. E ciudat , dar , desi nu am citit cartile , mi-am imaginat ca Rose e roscata iar Lisa e blonda . Macar am nimerit-o pe una ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate chiar ar trebui sa se faca un film dupa cartile astea . Cred ca ar avea mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, ar avea succes.Si inca unul mare. Cartile sunt foarte bune, si merita ecranizate. Speram ca pe viitor.. cineva o sa faca ceva..:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar vor face un film dupa aceste carti.Singura problema este ca nu s-au gasit inca actorii

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh, atunci ma bucur. E o idee foarte buna.:) Speram ca o sa ii gaseasca in curand:)

    RăspundețiȘtergere
  8. As vrea atat de mult sa vad filmul asta:X

    RăspundețiȘtergere
  9. deci este superb mai mult decat superb mirific.Nu stiu ce sa zic :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci trebuie sa-l vad in neaparat :))Filmul debea il astept

    RăspundețiȘtergere
  11. pe facebook se poate vota ce actorii vrem sa apara in film

    RăspundețiȘtergere
  12. insa nu sunt sigura 100% ca aceia vor juca in film

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci daca chiar se va face un film , ar fi ...SUPER !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Oare va fi un film horror ? Eu asa cred ! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu, nu cred ca horror e cuvantul potrivit;))

    RăspundețiȘtergere
  16. Oricum, Rose e crazy!:)) De aia o iubesc:))

    RăspundețiȘtergere
  17. pe facebook? Nu stiam.. ce ide buna.ma bucur ca cei ce joaca in trailer nu joaca si in film..

    RăspundețiȘtergere
  18. Si sincer cred si sper ca o sa fie la fel de creativ ca si cartea :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Da ! Ar fi ceva bestial ! Desi actorii nu cred ca vor fi o problema ! Intotdeauna autorii cartii dau cele mai bune indicatii despre cum ar trebui sa arate personajele . :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce bine ca mai sunt persoane care se pricep sa faca chestii din astea . Eu una sunt bata . Habar nu am nimic !

    RăspundețiȘtergere
  21. @Stephany: Te subestimezi!:)) Nu e bine sa faci asta:))

    RăspundețiȘtergere
  22. Mda, si eu cred ca o sa gaseasca actorii perfecti:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Sau cel putin sper asta:D Ar fi atat de ..cool:))

    RăspundețiȘtergere
  24. ar fi pacat sa alega niste actorii pociti si necunoscuti cum se intampla mereu :(

    RăspundețiȘtergere
  25. sper in continuare cu degetele incrucisate :))

    RăspundețiȘtergere
  26. =)) Tine-le bine, De'. Sa nu dai nici pumnilor drumu`:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Ar fi fenomenal daca ar realiza filmele:X

    RăspundețiȘtergere
  28. am sa dau drumul pumnilor cand o sa pot sa iau criza la pumnuri :)))

    RăspundețiȘtergere
  29. iti dai seama .L-as trage in aceeasi zi in care s-a lansat :)

    RăspundețiȘtergere
  30. :)))) Lol, asa sa faci. Iti fac eu cadou manusile de box:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Awwww vai nu trebuie sa te deranjezi pentru mine,Irina :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Sincer chiar nu trebuie sa te deranjezi :)

    RăspundețiȘtergere
  33. :)) ma bucur ca te deranjezi pt mine draga :)))))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!