joi, octombrie 23, 2014

Cărţi noi de la Editura Epica..

Mi-am dat seama acum că nu am mai postat de multă vreme cărţile editurii Epica, şi deşi sunt conştientă că aţi aflat deja de ele de pe alte bloguri, o să le pun şi eu, pentru a fi contorizate acolo, la noutăţile editoriale :)

Moartea lui Kyle la numai șaisprezece ani a fost un șoc pentru toată lumea. Nell, fata care l-a iubit este înmărmurită de durere, chiar și cea mai bună prietenă a ei, Becca, nu știe cum să o ajute. Pentru că, în acel moment, viața ei este traversată de un cutremur. Dar, ceva frumos se întâmplă, iar vinovatul este Jason Dorsey, cel de care Becca este îndrăgostită chiar din clasa a patra, mai exact din momentul în care Jason i-a sărit în apărare lovindu-l pe Danny Morelli, care o luase peste picior pentru că se bâlbâia. Pentru Jason, Becca aproape că nici nu exista, o considera doar prietena lui Nell. O invitație neașteptată îi aduce împreună pe Becca și Jason, iar el descoperă zi de zi cât de extraordinară poate fi ea, cascada de bucle negre, pielea măslinie, felul ei timid și liniștit câștigându-i inima.
Dar fericirea și iubirea se pot naște atât de aproape de durere?
Jason nu avea de unde să știe câte tragedii și câte izbânzi avea să cunoască și nici nu avea de unde să știe că în Becca ar putea afla iubirea vieții lui și, în iubire, fiecare dintre ei, regăsirea de sine.
Tuturor le va rămâne însă în suflet...
Durerea care nu se uită niciodată.

După succesul romanului Mă pierd în tine…, Jasinda Wilder oferă cititorilor o nouă și incredibilă poveste de dragoste, care a cucerit deja topurile internaționale.

Vor reuși oare Teresa și Jase să fie împreună, ori soarta le este predestinată?
Teresa Hamilton are un an greu. Este îndrăgostită de cel mai bun prieten al fratelui ei, însă acesta nu i-a mai vorbit după ce au împărtășit un sărut năucitor, pătimaș, de genul celor care-ți schimbă viața. Tocmai a scăpat dintr-o relație îngrozitoare, iar acum, un accident nefericit amenință să-i distrugă cariera de dansatoare.
E timpul pentru planul B: facultatea. Și poate o șansă de a-l convinge pe Jase că sentimentele dintre ei nu sunt o joacă.
Jase Winstead are un trai complicat, un aspect al vieții lui este cunoscut de foarte puține persoane din anturajul său. Nu l-a dezvăluit oricui, cu atât mai puțin surorii incredibil de frumoase a celui mai bun prieten al său. Chiar dacă el și Teresa au avut parte de cel mai fierbinte sărut din viața lor, este conștient că responsabilitățile trebuie să rămână pe primul loc. În mod sigur nu are timp pentru o relație. Dar nu-și poate lua gândul de la buzele fetei care i-ar putea distruge viitorul, iar asta nu îi este de ajutor nicicum.
Petrecând tot mai mult timp împreună, Jase și Teresa nu mai pot ignora atracția pe care o simt unul față de celălalt. Dar pericolul pândește la tot pasul și soarta îi lovește în plin. În vreme ce restul campusului revine la normal, îndrăgostiții năpăstuiți trebuie să decidă cât de mult pot risca pentru a fi împreună și la ce sunt dispuși să renunțe dacă nu reușesc…

SFATURI VINTAGE PENTRU O ADOLESCENTĂ DIN VREMURILE NOASTRE
Întâmplări din viața mea
POT CUMVA MOAȚELE, CENTURILE, VASELINA ȘI UN ȘIRAG DE PERLE SĂ AJUTE O FATĂ TIMIDĂ SĂ DEVENĂ POPULARĂ?
MAYA VAN WAGENEN ESTE PE CALE DE A AFLA.
Situată aproape la coada ierarhiei, „pe cea mai joasă treaptă a scării sociale – mă refer la persoanele din școală care nu sunt plătite pentru a se afla aici” (după cum afirmă autoarea), Maya nu a fost niciodată populară. Dar, înainte de a începe clasa a opta se hotărăște să înceapă un experiment social unic: să își petreacă următorul an urmând sfaturile dintr-un ghid de popularitate din anii 1950 scris de un fost manechin, Betty Cornell. Rezultatele efective sunt amuzante, dureroase și pline de surprize neașteptate. Relatată cu umor și cu grație, aventura Mayei oferă cititorilor de toate vârstele un exemplu contemporan desăvârșit de bunătate și încredere în sine și, totodată, o mai bună înțelegere a ceea ce înseamnă să fii cu adevărat popular.
CUM AM DEVENIT POPULARĂ este o carte-experiment a unei adolescente de clasa a opta din Texas, SUA. Timp de un an ea aurmat sfaturile dintr-un ghid de popularitate scris în anii 1950 și le-a aplicat în viața de zi cu zi în vremurile noastre, în 2012, pentru a deveni populară în școala ei. Maya avea doar 13 ani când a scris această carte, ea fiind considerată ulterior un veritabil John Green în varianta adolescentină. A fost declarată unul dintre cei mai importanți și influenți tineri din SUA în anul 2013 de către revista Time. Cartea, în varianta originală, a apărut în luna aprilie, 2014, devenind rapid bestseller național și internațional.
 
RĂZBOIUL NE-A RĂPIT TOTUL.
ACUM, NU RĂMÂNE DECÂT SĂ NE SALVĂM UNUL
PE ALTUL.

Războiul mi-a răpit totul. Familia. Casa. Inocența.
Într-o țară devastată de conflicte armate și ruinată, o tânără orfană ca mine are foarte puține variante pentru a supraviețui. De aceea, fac ceea ce fac ca să trăiesc, ca să mănânc, și mă străduiesc din răsputeri să nu iau în seamă prețul plătit de sufletul meu. Inima îmi este pustie, iar existența, plină de durere.
Iubirea pare un lucru imposibil pentru mine.
Dar, totuși, într-o zi, l-am întâlnit pe EL.
Războiul este iadul. Ca să poți să fii capabil de fapte care ți se cer să le faci atunci când ești la război, e nevoie să-ți sacrifici o parte considerabilă din însuși sufletul tău. Trăiești cu frică, trăiești cu vinovăție, trăiești cu coșmaruri. Dacă n-ai trecut prin așa ceva, n-ai cum să înțelegi. Războiul nu lasă loc pentru iubire, nu lasă loc pentru tandrețe sau duioșie. Trebuie să fii dur, impenetrabil, și pregătit pentru luptă în fiecare clipă a fiecărei zile. Doar pentru o fracțiune de secundă dacă-ți pierzi concentrarea, ești mort.
Acum, singura capabilă să-mi salveze viața este EA.

Eu nu v-aş recomanda Jasinda Wilder. Like never. Am citit "Mă pierd în tine" când nu apăruse încă la noi, nici nu ştiam că o va publica Epica, şi m-a dezamăgit total. Plină de clişee pe care autoarea le-a îngrămădit acolo, povestea slăbuţă şi ilogică în mare parte. Am vrut să îi fac o recenzie negativă dar am ajuns la concluzia că nici timpul pe care l-aş consuma făcând asta nu îl merită, îl pot folosi citind ceva mai bun :) Când am văzut cât succes a avut cartea am avut parte de un şoc. A fost norocul chior al autoarei, pentru că nu merită atâta apreciere. Nu ştiu "Răniţi" cum e, având o temă aşa sensibilă cum e războiul, poate e diferită şi e mai bună. Dar nu voi afla prea curând pentru că nu am de gând să mai citesc ceva scris de Jasinda. Cam atât am avut de spus, poate vouă o să vă placă această autoare, faceţi cum consideraţi voi :)
Pupici!

0 gânduri:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!