marți, iulie 16, 2013

Creativitate în versuri aiurite (18)

Nastya Paun a scris e poezie în care exprimă prin fiecare cuvânt o iubire minunată. Dacă nu ați știut cum se poate exprima dragostea în cuvinte, Nastya vă poate da această lecție.
"Aș vrea să mă adăpostesc la pieptul tău
Ca sub un tei bătrân când ploaia începe 
Aș vrea să mă învelesc cu brațele tale 
Când vântul siberian suflă și trupul firav a tremura începe." 


Emma ne demonstrează prin talentul ei că unele amintiri nu sunt menite doar a fi uitate, ci ele reprezintă niște clipe aparte care vor rămâne o parte din sufletul nostru.
" Ti-am spus ca ai inima de piatra;
Glumeam, dar tu-ai crezut pe data,
Ba chiar mi-ai dovedit, o luna mai tarziu,
C-am fost sincera, nu voiam sa fiu."

Rya ne trasmite tot ce am simțit sau vom simți cândva într-un moment trist al vieții noastre printr-o poezie demnă de numele ei.
"Sunt egoista, dar nu pot sa te las,
Cand stiu ca inima mi-o ai
Si poti sa scapi la orice pas...
Esti cu ea, cu mine nu mai stai."

Așa cum ne-am obișnuit deja, Adriana a scris o mulțime de poezii, fiecare frumoasă și unică în felul ei. Nu vă speriați de numărul poeziilor. Pentru că nu numărul contează, ci esența lor. Iar esența lor sunt niște mesaje pline de sentimente puternice care vă vor invada sufletul în urma citirii lor. 
1. "Lipse" - "Simt lipsa cuvintelor absurde/  Îmi e frică de flăcările muribunde/  Îmi e teamă că voi muri pe pământul îngheţat/  Înainte de a simţi că trăiesc cu adevărat"
2. "14.iunie.2012" - "O zi însorită./  Haina-i pregătită./  Fardurile-s toate pe faţă/  Încă de dimineaţă."
3. "Fire inside me" - "Ochii-mi ard/  Lacrimile-mi sunt năpaste/  Să mai scriu nu văd vreun rost."
4."Ruptură" - "Să se rupă ceru-n două/  Să curgă norii pe pământ/  Să se spele viaţa nouă/  Să moară ei rând pe rând."
5. "De nescris" - "Se-ntâmplă câteodată/  Două suflete pereche să se vadă/  Să se-ntâlnească/   Să-şi dea seama cum viaţa să trăiască."
6. "Purgatoriu" - "Pierzând lumea, aflam lipse,/  dar când Iadul şi-a anunţat cazanul de smoală,/  chiar în inima mea, în miez de toamnă,/  am realizat cu greu- uite! vine altă iarnă…"
7. "Amăgire" - "Într-un joc de avengură/  Un joc sadic, însemnat/  În calendarul morţii/  Un joc al păcii cu dracii/  Şi al războilui cu propriul înger/  Un joc al dragostei şi-al prieteniei/  Al lucrurilor puternice şi înfloritoare/   Am pierdut."
8. "Smoking town" - "That’s a dark full of blackness/  Holy town/  That’s my place, here in darkness."
9. "Perfection" - "Didn’t you know?/  Life is full of surprises/  Life is dark, is blackness/  Life is light, is happiness."
10. "Spital" - "Ştiu, inimă de copil, ştiu/  Ştiu nopţile reci, pustii, albite de pereţii sterili./  Ştiu mirosul apăsător şi dureros,/  Senzaţia de pericol, panica ce te inundă,/  Durerea propriei suferinţe/  Dorul nemărginit de acasă."
11. "Wanting hope" - "I want to write a story/  With all his charisma power/  In all his glory/  All of his power to turn things on."
12. "Maria" - "Sunt atât de bună în a-mi scrie gândurile/  Mă pricep în a creiona cuvintele/  Sunt talentată în a exprima sentimente/  Atât de bună încât uit a-mi vedea muzele."
13. "Buclă temporală" - "Floare gingaşă de-nceput de primăvară,/  Raze palide de soare, vânt rece de seară,/  Picături călduţe de ploaie-n ochii noştri/  Zâmbete-nsorite ce-arată victoria-mpotriva sorţii."
14. "Story" - "Let’s write a story/  about a sweet pretty little girl/  that has grown up in a bad mad/  crazy devil world."
15. "Sunset" - "When the sun goes down/  And the rain falls in a small place/  And you’re wet./ So wet that you don’t give a fuck no more."
16. "A.C.A.A" - "Eram noi, we were the best./  Emoţii fără control,/  Fuck the rest!"
17. "I’m nothing" - "Every time I turn my face./  It hurts./  Every time I see you two/  It feels like nothing./  Like I’m nothing."
18. "Go away" - "When you go away/  With all my feeling, all my heart/  I want to turn back in time and change every thing./  I want to change me."
19. "Dear chicken," - "Don’t be sad, chicken/  It’s all going to go away/  You are going to go away."
20. "Duty" - "Nothing means a lot when you deserve it./  When you’re looking for freedom, for escaping."
21. "After life" - "After blood, there comes healing./  After a tear, there comes a smile."
22. "Nimic" - "Ce e? Nimic./  Un mare nimic in mintea mea./  E pur şi simplu goală; şi golul acesta infinit se goleşte pe măsură ce scriu,/  ce însir semne, linii litere şi puncte ciudate pe foaia albă,/  nepătată."
23. "In order to..." - "In order to be the best/  You’ll really have to fuck the rest!/  In order to show the best of you/  You have to show the real you."
24. "Stop the pain" - "When you see my call/   When you watch my tears/  When you know that my world is going down/  Please, stop the pain."
25. "Do you know?" - "Do you know what friendship means?/  It means a smile, a laugh, a hug where love/  means pain and lost."
26. "The same world" - "Acelaşi oraş/  O diferită casă./  Acelaşi liceu./  O diferita vacanţă."
27. "Copilării" - "Ţii minte, în copilărie,/  Gustul unei cireşe dulci/  A unei vişine acre/  A unei seri pline de veselie/  A unei nopţi în care nu vrei să te culci./  A rugăciunii sacre."

O primim cu dragoste pe Maria printre poeții noștri. Fiecare ”creator în versuri aiurite” are ceva special, iar nici Maria nu duce lipsă de asta. Îți mulțumim că ne-ai arătat poeziile tale și ne-ai lăsat să ne delectăm cu ele.
1. "Natura's game" - "Every time you come around/  You give me power to go on,/  But every time you try to stay/  I let you down and go away."
2. "Take me away" - "Take me away/ To a secret place./ Take me away/ To a hiding place."
3. "The words of the subconscious" - "Here in the inside I’m screming/ But you pretend that you’re blind/ You don’t want to see me/ You poor sweet innocent thing/ You let yourself be taken by the wind/ Fooled that you’re not me"
4. "Panica inexistenta" - "Vise,ganduri si dorinte/ Mi se-nvart in minte,/ Imi incurca pasii innainte,/ Iar drumurile-mi par intortocheate."
5. "Extinction" - "Dark blue sky in the night,/ Yellow stars above,/ They’re shinning bright,/ Lighting up the feeling you shove."
6. "Suflet sarac" - "Suflet batran,/ Suflet gol,/ Lipsit de dor,/ Adanc ingropat in pamant."

Alexandra Dan m-a uimit cu creațiile lui. Are un mod unic de a scrie, iar temele poeziile sunt interesante. Credeți-mă, nu veți regreta faptul că ați acceptat să intrați în lumea creată de ele.
1. "Ultima poveste"
"Va fi odată ca niciodată
(ceva ce-n veci nu a mai fost)
când din cuvinte se va scurge focul viu
şi-atunci tot ceea ce e nume pe pământ
va fi o înşelare pentru toţi"

2. "Danse macabre"
"Ce este-o carte: un manuscris sau un carton ce-i fură numele şi înţelesul?
sau poate, dimpotrivă, imaginea esenţei a mii de manuscrise?
sunt cărţi de joc ce au văzut taverne de ev mediu şi din alte evuri,
care au hotărât destine în nu ştiu ce baroce galioane,
în antice agore sau în moderne cazinouri…"

0 gânduri:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!