sâmbătă, aprilie 06, 2013

Cărți noi în portofoliul Editurii Epica!

Ce mai faceți? Eu sunt într-o stare de psihic deloc bună, proiectele și tot ce am de făcut la facultate mă termină. Au început și parțialele și de ceva vreme nu am mai apucat să citesc nimic (tragic!!) și nici nu o să pot vreo două săptămâni că am o mulțime de învățat.. Sper că la voi e totul mai bine.
Mi-am propus de mai mult timp să fac postarea asta, dar nu am avut timp. Nici acum nu am, dar mi-am dorit mult să vă spun ce cărți vor mai apărea și la noi, la deja îndrăgita editură EPICA. Mă bucur că sunt în sfârșit cărți pe care nu le-am citit deja în engleză, toate celelalte publicate până acum le citisem, și pe acestea o să le pot citi în română. Probabil ați aflat deja de ele, dar nu știu dacă ați citit descrierile, așa că am decis să le traduc pentru voi:

"Hopeless"(Hopeless #1) de Colleen Hoover

Câteodată să descoperi adevărul te poate lăsa mai lipsit de speranță decât să crezi în minciuni..

Asta este ce realizează tânăra de șaptesprezece ani Sky după ce îl cunoaște pe Dean Holder. Un tip cu o reputație care rivalizează cu a ei și cu o abilitate misterioasă de a invoca sentimente în ea pe care nu le-a mai avut până acum. O înfricoșează și o captivează complet în decursul unei singure întâlniri, și ceva despre modul în care o face să se simtă dezgroapă amintiri dintr-un trecut pe care și-ar fi dori să rămână îngropat.
Sky se străduiește să-l păstreze la distanță știind că aduce probleme, dar Holder insistă să afle totul despre ea. Când în sfârșit cedează insistențelor lui de neclintit, Sky va afla că Holder nu e deloc cine spunea că este. Când secretele pe care le păstra sunt în sfârșit revelate, fiecare fațetă din viața lui Sky se va schimba pentru totdeauna.  



”Slammed” (Slammed #1) de Colleen Hoover

După moartea neașteptată a tatălui ei, tânăra de optsprezece ani Layken este nevoită să devină stâlpul de sprijin atât pentru mama cât și pentru fratele mai mic. În aparență, pare plină de viață și tenace, dar în sine, ea își pierde speranța.
Intră în scenă Will Cooper: atractivul nou vecin de douăzeci și unu de ani cu o pasiune intrigantă pentru competițiile de recitat poezii și cu un simț al umorului unic. La câteva zile de când fac cunoștință, Will și Layken au part de o intensă legătură emoțională, făcând-o pe Layken să își recapete speranța.
Nu la mult timp după intensă primă întâlnire care îți va opri răsuflarea, ei sunt izbiți în inimă de o descoperire șocantă care le face noua relație să șovăie. Interacțiile zilnice devin imposibil de dureroase pe măsură ce se chinuie să găsească balanța între sentimentele care îi apropie, și secretul care îi ține departe unul de celălalt.


"Wait for You" (Wait for You #1) de J. Lynn
Pentru unele lucruri merită să aștepți..
Să călătorești sute de mile de acasă ca să te duci la colegiu este singurul mod ca Avery Morgansten de nouăsprezece ani să scape de ce s-a întâmplat la o petrecere de Halloween acum cinci ani – un eveniment care i-a schimbat viața pentru totdeauna. Tot ce are de făcut e să ajungă la timp la cursuri, să se asigure că brățara de pe încheietura stângă să rămână la locul ei, să nu atragă atenția, și poate – Doamne ajută – să își facă noi prieteni, pentru că, desigur, asta ar fi o schimbare bună. Singurul lucru de care nu avea nevoie și pe care nu l-a plănuit niciodată a fost să îi atragă atenția tipul care i-ar putea spulbera viitorul pe care și-l contruia.

Unele lucruri merită experimentate..
Cameron Hamilton are 1,90 m de atractivitate după care să suspini, completată de o pereche de ochi albaștri izbitori și o abilitate remarcabilă de a o face să își dorească lucruri care credea că i-au fost irevocabil furate. Știe că trebuie să sta departe de el, dar Cam e pretutindeni, cu șarmul lui, cu remarcile spirituale, și acea gropiță ademenitoare. Să se încurce cu el e periculos, dar să ignore tensiunea arzătoare care scoate scântei oriunde sunt împreună devine imposibil, el aduce la lumină  o parte din ea care nu știa că există.

Unele lucruri nu ar trebui niciodată ascunse..
Dar când Avery începe să primească email-uri și telefoane amenințătoare care o obligă să își înfrunte trecutul pe care ea îl ținea sub tăcere, ea nu are altă obțiune decât să recunoască că cineva refuză să o lase să uite de acea noapte în care totul s-a schimbat. Când adevărul devastator iese la suprafață, va reuși să iasă la suprafață, și de data aceasta cu mai puțin de o cicatrice? Și va putea Cam să o ajute, sau va fi tras în jos de ea?

Și pentru unele lucruri merită să lupți..

Mi se pare mie, sau descrierea de la ”Hopeless” seamănă cu cea de la ”Wait for you”? :D Oricum abia aștept să apară și la noi. Voi?

4 comentarii:

  1. Stiu ca Wait for you era una din copertile mele preferate dintr-un post de-al tau. Nu pot sa cred ca apare si lanoi :X Am cautat-o pe Goodreads si am observat ca e bine vazuta afara. Si legat de asemanarea cu Hopeless... Mie mi se pare ca singura asemanare e trecutul intunecat pe care il au personajele principale. Si acest baiat atractiv care ma face sa vreau cartea in biblioteca mea :3

    RăspundețiȘtergere
  2. ÂHa! Ce tare! Am deja Waiting for you şi sigur o s-o citesc în engleză, dar restul poate o să mi le achiziţionez în varianta în limba română.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai la asta ma refeream si eu ca mi se pare ca seamana, la faptul ca eroinele au ceva de ascuns, secrete dureroase, ca apare in viata lor tipul superb, atractiv, care le va aduce doar probleme dar de care nu se pot indeparta, deoarece ei sunt foarte interesati de ele. Sunt convinsa ca povestile sunt diferite si acestea sunt doar mici similaritati, dar asta mi-au atras atentia cele doua descrieri cand le-am tradus.

    RăspundețiȘtergere
  4. Epica chiar e pusa pe planuri marete :-> Me gusta.
    Imi voi cumpara, intr-o zi, toate cartile aparute aici. Deja strang bani, promit :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!