marți, martie 19, 2013

Music for our souls (49)

Muzica nu înceteaza să mă încânte, conducându-mă pe meleaguri, făcându-mă să trăiesc și să visez cu ochii deschiși, cu inima bătând frenetic, cu sufletul zburând.

Am trei melodii pe care le ascult foarte mult în ultimele câteva ore. Toate cele trei mi-au fost recomandate de bune prietene cărora le mulțumesc deoarece fac parte din viața mea și îmi oferă cel mai frumos lucru din lumea asta: iubirea lor.
Fără alte cuvinte, sper din suflet să vă îndrăgostiți de ele, așa cum mie mi-au furat inima instantaneu. Enjoy them!
Sia - My Love

Poloroid - So damn beautiful

Skylar Grey - Words

7 comentarii:

  1. De "My love" sunt deja indragostita, dar multumesc mult ca mi-ai aratat si aceste melodii foarte bune, de care m-am indragostit deja! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintre toate melodiile, sunt deja indragostita pana peste cap de "My love". Voi asculta si celelalte melodii, care sunt sigura ca sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicia c
    pentru ''my love'' am facut deja o obsesie!si celelalte suna foarte bine,daca vrei o recomandare incearca michelle zarillo-l'acrobata.mie mi se pare un cantec foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ce film/serial e my love?:-? Ştiu sigur că am auzit-o într-un film sau serial ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ştefana Alexandra E din The Twilight Saga : Eclipse.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ştiam eu că mi se pare aşa cunoscută! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase toate.O stiam numai pe prima.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!