miercuri, ianuarie 23, 2013

Time to Meet (6) ..”Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere” - Interviu cu Jennifer E. Smith!

Având în vedere că în curând o să ne putem bucura de carte, am spus că e absolut necesar să o cunoaștem mai bine pe Jennifer E. Smith și romanul ei superb ”Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere”. Ce pot spune? Interviul e la fel ca și cartea: interesant, dulce, frumos, și veți afla o mulțime de lucruri captivante!

Cine şi-ar fi închipuit că patru minute ar putea schimba totul?

Pentru tânăra de şaptesprezece ani, Hadley Sullivan, această zi pare să fie una dintre cele mai rele de până acum…
Tocmai a pierdut avionul, este blocată în aeroportul JFK din New York şi e pe cale să întârzie la nunta propriului ei tată, care se căsătoreşte, pentru a doua oară, la Londra, cu o femeie pe care n-a văzut-o în viaţa ei.
Apoi, aşteptând să se îmbarce în următorul avion, îl întâlneşte pe Oliver. E britanic. Şi e foarte drăguţ. Şi o va însoţi în noul ei zbor.
Călătoria de-o noapte trece cât ai clipi, iar Hadley şi Oliver se pierd unul de altul în aglomeraţia din aeroport, la sosire.
Îi va aduce oare soarta din nou împreună?
Desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver ne vorbeşte despre relaţiile de familie, despre a doua şansă şi despre dragostea la prima vedere.



Jennifer E. Smith este autoarea cărților “Probabilitatea Statistică de a te Îndrăgosti la Prima Vedere”, ”The Storm Makers”, ”You are Here”, și ”The Comeback Season”. A absolvit de la Universitatea St. Andrews din Scoția cu diplomă în scris creativ, și momentan lucrează ca editor în New York. Cărțile ei au fost traduse în 28 de limbi.


1. Poţi să ne spui câteva lucruri despre tine care nu le putem găsi pe Internet?
Să vedem. Pe lângă faptul că sunt scriitoare, sunt și editor, iar în week-enduri fac terapie învățându-i pe copiii cu dizabilități să călărească cai. Sunt mândra deținătoare a unui beagle mic și zglobiu. Învăț limbajul semnelor. Și iubesc glumele naive.

2. De unde ţi-a venit ideea pentru a scrie “Probabilitatea Statistică de a te Îndrăgosti la Prima Vedere”? Am avut odată un zbor de noapte de la Chicago la Dublin, în care am stat alături de un om în vârstă foarte drăguț. Am purtat conversații în marea parte a timpului, dar dimineața am fost despărțiți la liniile pentru bagaje, și nu am avut ocazia să ne luăm rămas bun. Părea un început interesant pentru o poveste de dragoste..

3. Cum i-ai descrie pe Hailey şi Oliver ca şi personaje, cuiva căruia nu a citit cartea?
La începutul cărții, Hailey e destul de tăioasă, și pe drept. Oliver trece și el prin niște probleme. Dar se întâlnesc la momentul potrivit, când ea chiar avea nevoie de cineva ca el, iar el avea nevoie de cineva ca ea. Așa că intră cumva unul în viața celuilalt la momentul perfect și fac în așa fel încât petrec 24 de ore bogate de evenimente.

4.  Cum ti-a venit ideea titlului? L-ai ales după ce ai terminat de scris cartea, sau înainte?
Cartea a fost original numită ”Sosiri și Plecări”. Dar editura nu a fost prea încântată, așa că ne gândeam la un nou titlu, iar editorul meu a sugerat ”Probabilitatea Statistică de a te Îndrăgosti la Prima Vedere”, care este și un rând de la sfârșitul cărții. Am fost puțin îngrijorate la început că e prea lung, dar am fost mulțumite că am mers mai departe cu el, având în vedere că am primit un feedback așa pozitiv.

5. Poți să ne spui ceva despre filmul care va fi realizat după carte? Am aflat că Dustin Lance e producătorul!
Lucrează la scenariu acum, așa că țineți-mi pumnii strânși!

6. Vorbește-ne puțin despre proiectele tale viitoare. Scrii acum la o nouă carte?
Cartea mea următoare, ”This Is What Happy Looks Like”, va apărea în America în aprilie. E tot poveste de iubire, și cred că fanii „Probabilității Statistice..” se vor bucura de ea..

7. Ştiu că “Probabilitatea Statistică de a te Îndrăgosti la Prima Vedere” nu e o serie, dar ai în vedere să scrii în viitor altă carte care să-i aibe pe Hailey şi Oliver ca personaje principale? Momentan, sunt foarte mulțumită cum i-am lăsat..dar nu poți ști niciodată!

8. Te rog spune-le vizitatorilor blogului nostru de ce trebuie să citească romanul tău:
Este o poveste de dragoste despre doi adolescenți care se întâlnesc într-o cursă de la New York la Londra, și toată povestea se petrece în 24 de ore. Deci dacă doriți să citiți ceva romantic și dulce, poate îi acordați o șansă!

9. Un mesaj pentru cititorii blogului nostrum și pentru fanii tăi din România:
Cartea nici nu a apărut încă în România, și deja am primit o mulțime de mailuri frumoase de la cititorii care abia o așteaptă. Deci vă sunt foarte recunoscătoare tuturor, și sper să vă placă!
Thank you Jennifer for your lovely interview!!

4 comentarii:

  1. Frumos interviul! Iar despre carte, ce sa zic, nu am citit-o dar sunt convinsa ca exista dragoste la prima vedere!!! Acolo unde chimia dintre 2 oameni este puternica, apare si dragostea instantaneu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos! Cartea este speciala si v-o recomandam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut interviul si cartea este deja pe wishlist-ul meu de ceva vreme, ma bucur ca Epica a decis sa o publice in RO :)

    P.S. Sper ca nu te superi daca las un link catre concursul meu aici :)

    http://inabookshelf.wordpress.com/2013/01/23/concurs-2/

    Sper sa participi si tu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt sigura ca e carte geniala si sunt foarte incantata de ea

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!