luni, august 20, 2012

Quote Line (120)

:))

7 comentarii:

  1. Genial! :)) Nu sunt o mare fana a filmului, paradoxal lucru pentru mine, dar as vrea sa vad varianta 3 D, cred ca as reactiona lafel ca tipul din imagine :))
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorry :))) Genial, genial :))))
    Atat primul film, cat si continuarea =))))
    Titanic 3d...m-ar impresiona. Dar ocolesc pana si amintirea acestui film ce m-a facut sa plang muuult prea mult :)) Superb, oricum! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte amuzant!! :))
    Am vazut filmul in 3D si chiar esti tentat sa faci ca tipul din imagine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu chiar am facut odata asa:))) eram cu o pritena..bien nu am atins pe nimeni...dar nici mult nu mai aveam

    RăspundețiȘtergere
  5. prea tare:))
    ce naspa ca nu l-am vazut 3d..

    RăspundețiȘtergere
  6. Geniale imaginile :)) A doau e prea tare:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca asa as fi facut si eu :)) Cand am vazut filmul as fi vrut sa fiu acolo sa-i prind pe amandoi :))
    3D ar fi insemnat sa ma arunc inspre ei :)) Cadeam peste ceilalti, ne inecam in sala de cinema :))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!