sâmbătă, mai 12, 2012

Mesaj de scriitor (5)

Întâi recenzia la carte, apoi citate, acum super surpriza asta, adică un interviu acordat în exclusivitate blogului nostru de incredibila Simone Elkeles! Cred că putem numi ziua de astăzi "Ziua Chimiei Perfecte", nu ? Nu ştiu câţi dintre voi ştiţi cât de faimoasă şi îndrăgită este Simone, şi câţi fani are în toată lumea. Recent a fost într-un turneu în Europa (I know, atât de aproape de noi, *sight*), unde cititorii ei au avut ocazia să o cunoască şi să primească autografe pe cărţile ei , adevărate amintiri pentru o viaţă, nu? Nu aveţi idee cât de entuziasmate am fost când Simone a acceptat să ne acorde interviul, mai ales că a părut fericită că am contactat-o, mărturisindu-ne că e foarte bucuroasă deoarece cărţile ei vor apărea şi în România, deoarece socrul ei este român! Asta da mândrie pentru noi, nu?
1.De unde îți iei informațiile și ideile pentru cărți?
Primesc inspiraţie de oriunde şi de peste tot: de la persoane pe care le cunosc, de la ştiri, lucruri pe care fanii mei le zic, sau idei care doar vin de nicăieri! Fairfield (locaţia pentru Chimie Perfectă) este bazată pe un liceu de lângă locul unde am crescut eu. Este o mare comunitate latino pe una dintre părţi (da, chiar sunt căi ferate care separă cele două zone) şi o comunitate înstărită cu persoane care locuiesc în vile în Lake Michigan, pe cealaltă parte. Când am auzit că numărul bandelor din suburbii e în creştere, am vrut să explorez cum ar fi pentru cineva dintr-o parte a oraşului să se îndrăgostească pentru cineva de pe cealaltă. Îmi place să explorez poveşti de dragoste din care te alegi şi cu nişte cultură. 

 2. Este un anumit mesaj în cartea/cărțile tale pe care vrei ca cititorii să-l înțeleagă?
Când scriu, vreau să spun o poveste şi nu îmi fac griji pentru mesaj. Oricum, vreau ca oamenii care îmi citesc cărţile să înveţe să fie toleranţi cu celelalte culturi. Fiecare cultură e specială şi merită respect.

3. Care este tema ta favorită despre care scrii și care este personajul tău favorit?
Nu aş putea alege niciodată un personaj preferat. Personajele mele sunt ca şi copiii mei şi le iubesc pe toate! Mi-a făcut mare plăcere să scriu despre Alex. Am iubit încrederea şi loialitatea pe care o simte faţă de familia lui şi de Brittany.

Simone împreună cu frații Fuentes și iubitele lor 




 4. Ca și copil, ce voiai să faci când “creșteai mare”?
Vroiam să fiu medic veterinar, pentru că iubesc animalele! Dar mi-am dat seama că detest să văd sânge, deci să mă fac veterinar nu era chiar cea mai bună alegere.

 5. Ce carte/cărți citești acum?
Din nefericire, nu am mai avut timp să citesc nimic de ceva vreme. Am lucrat nonstop la prima carte din noua mea serie, "Fullriders". Sunt foarte entuziasmată să introduc noi personaje fanilor mei! Aceşti tipi sunt jucători de fotbal de la liceu, şi de la exterior, pare că vieţile lor sun perfecte, dar asta e foarte departe de adevăr! Vieţile lor sunt pline de drame!

Un mesaj pentru cititorii din România:
Sunt atât de recunoscătoare tuturor fanilor mei! Viaţa mea s-a transformat într-un vis devenit realitate şi nu ar fi fost aşa dacă nu existaţi voi! Vă mulţumesc tuturor foarte mult pentru sprijinul acordat mie şi cărţilor mele!
Simone Elkeles
s-a născut și a crescut în zona orașului Chicago. Este autoarea romanelor Leaving Paradise, How to Ruin a Summer Vacation și How to Ruin My Teenage Life și a fost desemnată autoarea anului 2008 din statul Illinois de către Asociaţia Profesorilor de Engleză din Illinois. În 2010, a primit premiul RITA pentru „Cel mai bun roman de dragoste pentru tineri”.
Fairfield, orașul care apare în roman, a fost inspirit într-o oarecare măsură de o suburbie de lângă casa autoarei în care două comunităţi etnice se întâlnesc în același liceu. Simone locuiește, împreună cu familia, în statul Illinois.
Pentru mai multe informaţii despre autoare şi cărţile ei, accesaţi: http://www.perfectchemistrythebook.com/ www.simoneelkeles.net

BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ
O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor.
La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.
Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?
Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.
Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.
Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.
Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…
O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!
Ah, şi nu uitaţi:

THANK YOU SIMONE FOR BEING SO WONDERFUL AND FOR YOUR INTERVIEW!

Cum vi s-au părut răspunsurile lui Simone? We just love them! Pupici!

5 comentarii:

  1. Respect pentru Simone! Cartea ei m-a facut sa plang ;o3

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-au placut raspunsurile ei:)
    sunt curioasa de noua serie,sper sa ajunga si pe la noi;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute raspunsurile !
    Imi place ca intotdeauna aflu lucruri foarte interesante despre autori . Cum ar fi faptul ca socrul ei este roman . Waw ! Asta chiar m-a uimit !

    RăspundețiȘtergere
  4. Majoritatea cartilor au ca si baza viata reala , si ma bucur sa aflu cat de multa realitate este scrisa in cartea ei !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea, la fel ca si autoarea...este o comoara. Incredibile! Le ador.
    Doamne :X as vrea sa umblu prin capu autoarei mai mult, cu siguranta as gasi numai baieti gen Alex:X M-as indragosti iar si iar si la infinit :)))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!