luni, aprilie 30, 2012

Câștigători concurs ”Iepurașii Năstrușnici”!

Am avut o surpriză EXTRAORDINARĂ când am văzut cât de mulți v-ați înscris la Concursul ”Iepurașii Năstrușnici”! 3117 intrări :O! Vă mulțumim din suflet! O să mai organizăm concursuri așa, pentru că se pare că vă plac! Nu o să vă mai țin pe jar și o să anunț câștigătorii. Aceștia sunt:
AICI puteți verifica că așa este. Felicitări!! Fiecare veți primi câte 2 semne de carte și o carte de la Editura Leda, sponsorul nostru. Acestea sunt cărțile:
BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com
BannerFans.com BannerFans.com
Acum... cum se vor împărți cărțile? Cum a fost și până acum. Adică care au ieșit primii la tragerea la sorți vor avea prioritate.
Dorina M își alege prima ce carte vrea dintre toate de mai sus, apoi Costea E dintre cartile rămase, apoi Karla R. din restul cărților, Madalina A. își va alege dintre ultimele 2 cărți, iar Galavan A va primi ultima carte rămasă.
Vă rugăm să lăsați un comentariu aici cu ce carte vă alegeți, pe rând, în ordinea de mai sus.
Rugăm apoi câştigătorii să trimită un mail în maxim 4 zile la adresa: alexya_fanfics@yahoo.com cu numele complet, adresa şi numărul de telefon și să specifice încă o dată ce carte au ales.

Felicitări câştigătorilor, să vă bucurați de cărți! ! Mulţumim tuturor participanţilor,
dar şi sponsorului nostru, Editura Leda!


BannerFans.com

58 de comentarii:

  1. Felicitari castigatorilor!Am o nelamurire, la numele de mai sus sunt scrise prenumele si initiala numelui de familie?

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari!!:)
    sa va bucurati de ele;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. E scris numele de pe Facebook sau de pe mail, depinde cu ce te-ai logat ca sa te inscrii. La Madalina, ca probabil te intereseaza la ea, e Madalina Andreea nick-ul pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vroiam sa spun ca am trimis mailuri tuturor castigatorilor in care i-am anuntat, asa vor afla sigur ca au castigat.

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari! (eu am participat? ca nu mai retin, desii asa cred)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari!! Bucurati-va de carti :) Sunt superbe :X
    Si felicitari fetelor ca ati organizat un astfel de concurs!

    RăspundețiȘtergere
  7. Waaaaa:x Nu pot sa cred ca am castigat. N-am mai castigat de o groaza de timp ceva:-s
    Multumesssc!
    Eu as vrea "Rapirea", daca nu si-a ales Dorina M deja:d

    `miku

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru raspuns si pentru premii!Am primit mail-ul. :) Ramane de asteptat acum, sa vad ce premii isi aleg primii castigatori. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. AWA !!!! Deci nici acum nu-mi vine sa cred ca am castigat !!! Mai rar asa noroc pe capul meu ! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Am intrat ultima , deci va trebui sa astept ca celelalte sa isi aleaga cartile . Si eu mi-as fi dorit Rapirea , insa deja si-a ales-o Miku :D .
    Eu as vrea Ori cele 13 motive , ori chimie perfecta , asta daca nu si le aleg celelalte castigatoare :*

    RăspundețiȘtergere
  11. A fost super concursul si au fost super premii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place modalitatea asta noua de a participa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bravo, fetelor; sa va bucurati de carti!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu as vrea cele 13 motive sau chimie perfecta..care mai ramane..nu conteaza..

    RăspundețiȘtergere
  15. Avand in vedere ca sunt ultima , trebuie sa stau la coada . :D

    RăspundețiȘtergere
  16. As vrea totusi ca , cele ce au castigat sa-si scrie aici ce carti iau , ca sa stiu si eu ce-mi mai ramane .

    RăspundețiȘtergere
  17. O intrebare !
    Daca celelalte castigatoare nu trimit mailul , in 3 zile , noi celelalte putem sa trimitem mailurile cu ce carti vrem ?
    Adica daca ele nu si le-au ales in astea 4 zile .

    RăspundețiȘtergere
  18. Sper ca celelalte castigatoare sa isi aleaga cartile cat de curand . Vreau sa stiu ce carte imi revine !

    RăspundețiȘtergere
  19. De aceeasi parere cu Stephany sunt si eu, ar fii bine sa stim cum repartizam cartile, chiar sunt in 'pom' cu mail-ul ala. :))

    RăspundețiȘtergere
  20. :)) felicitari castigatorilor :))

    RăspundețiȘtergere
  21. bine eram sigura ca nu am nicio sansa :)) dar totusi m-am inscris :)) nu stii ce-ti rezerva viitorul :)

    RăspundețiȘtergere
  22. totusi sunt curioasa cum vor fi repartizate cartile :D

    RăspundețiȘtergere
  23. totusi e cam ciudat daca au castigat au dreptul sa-si aleaga ce carte vor :)) e ciudat adica de ce unele di ele au dreptul sa alega din mai multe carti :( si ultima sa ramana cu ultima carte :

    RăspundețiȘtergere
  24. ma rog nu ma mai bag ca nu-i treaba mea :) Felicitari in continuare :))

    RăspundețiȘtergere
  25. E dupa cum am fost trase la sorti De ! Prima care a iesit isi alege ce carte vrea , apoi a doua una din cartile ramase , si tot asa .

    RăspundețiȘtergere
  26. Ni se pare mai ok asa, totusi au de ales cat de cat ce carte vor. Nu cred ca era mai bine sa stabilim noi fiecare ce carte primeste. Asa macar oferim sansa sa isi aleaga ce vor.

    RăspundețiȘtergere
  27. daca celelalte castigatoare nu trimit mail in 3 zile si lasa comentariu cu ce vor, ele vor fi descalificate si vom alege pe altcineva in loc. Pana acum Miku, Carla, Madalina si Stephany au lasat comentariu, ceea ce inseamna ca doar Dorina M lipseste. Daca pana maine dorina nu spune ce carte vrea, sau nu da niciun mail, impartirea va fi asa. Miku ia Rapirea, cartea care a vrut-o,apoi isi alege Madalina din cele ramase, Carla si Stephany. In locul Dorinei vom alege un nou câştigător care va primi ultima carte ramasa.

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu ar fi altcuva oridea..Miku ,eu Madalina si apoi ultima fata..Ca asa am fost extrase..Sau dupa ce criteriu se ia?

    RăspundețiȘtergere
  29. Karla, mai este si Dorina M, inaintea lui Miku.

    RăspundețiȘtergere
  30. Ma refeream in cazul in care nu apare Dorina M.

    RăspundețiȘtergere
  31. Daca nu pare Dorina M . Pot sa-mi aleg eu dintre ultimele 2 carti ramase ?
    Si deci maine seara sa-ti trimitem mail-urile Krisz ?

    RăspundețiȘtergere
  32. Krisz, multumim de informatii. :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Dorina M isi mai poate revendica premiul pana maine la ora 12:00. Dupa 12 vom face o postare in care va vom spune exact ce si cum, si cand trimiteti mailurile cu adresele.

    RăspundețiȘtergere
  34. Ok ..s-a facut;)...Ce ratare face Dorina M daca nu apare:|

    RăspundețiȘtergere
  35. Mda ... mai ales ca e si prima si isi poate alege ce carte vrea ! o frate . Cat mi-as dori sa fiu in locul ei !!!! :(( :(( :((

    RăspundețiȘtergere
  36. :)) Stiu ! Si chiar daca ar fi sa o fac pe Miku sa ma urasca pt toata viata , tot mi-as lua Rapirea !
    Fara suparare Miku :X :*

    RăspundețiȘtergere
  37. E..Poate are nevoie.Si eu mi-as fi ales-o dar am castigat-o de curand:D

    RăspundețiȘtergere
  38. Esti norocoasa !
    Eu am participat cam la toate concursurile pe care le-am gasit pt cartea asta , si tot nu am castigat-o . Pana la urma , cred ca voi ajunge sa mi-o cumpar :))

    RăspundețiȘtergere
  39. E mai incearca.:))..Nu te lasa.:D..

    RăspundețiȘtergere
  40. Asta e chestia ! Ca as mai incerca , dar nu mai am concursuri cu acest premiu , la care sa particip ! :((

    RăspundețiȘtergere
  41. Poate vei mai avea sanse la concursurile libris:D

    RăspundețiȘtergere
  42. Dorina Mariana2 mai 2012 la 23:38

    Buna seara,
    Am vazut ca sunt castigatoare, ma bucur foarte mult.
    Vreau cartea "Cele treisprezece motive" de Jay Asher.
    Va multumesc mult de tot!
    Felicitari celorlalti castigatori!

    RăspundețiȘtergere
  43. Dorina Mariana2 mai 2012 la 23:55

    Ma scuzati ca nu am aparut un pic mai repede dar am fost plecata la tara si acolo nu am internet. Am avut un weekend prelungit.
    Am trimis mail cu datele mele si cartea dorita.
    Sper ca e totul OK. Mai intru si maine pe blog.
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  44. Daca Miku isi alege Rapirea..Atunci eu imi aleg Chimie perfecta.Te rog sa ma anunti Miku daca te-ai hotarat pe Rapirea sa stiu sa trimit datele:D

    RăspundețiȘtergere
  45. In cazul asta eu optez pentru 'Adevar sau provocare'. :)

    RăspundețiȘtergere
  46. wow Steph nu mi-am dat seama ca ai castigat :))

    RăspundețiȘtergere
  47. felicitari :)) ma bucur pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Doamne e atat de ciudat sa castigi tocmai tu(acum ma refer la mine personal daca as castiga eu) sti din atatea personae :))

    RăspundețiȘtergere
  49. m-ar face sa ma simt mai speciala presupun :)0

    RăspundețiȘtergere
  50. oricum lectura placuta steph :) si felicitari din nou :D

    RăspundețiȘtergere
  51. Deci ... mie imi ramane Moarta si inviata .
    Super !
    Multumesc mult :*

    RăspundețiȘtergere
  52. Stiu , De ! si eu am avut o supriza foarte placuta cand am aflat :D

    RăspundețiȘtergere
  53. Mai ales ca au fost peste 3000 de participanti :D

    RăspundețiȘtergere
  54. Dorina Mariana4 mai 2012 la 10:16

    Ma bucur pentru fiecare ca au reusit sa-si aleaga cartea dorita. Toate cartile din acest concurs sunt foarte frumoase si alegerea a fost destul de grea. Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  55. Dorina Mariana16 mai 2012 la 20:32

    Astazi sunt cea mai fericita. Am primit prin posta cartea castigata la acest concurs. Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!