miercuri, aprilie 11, 2012

Câștigătoarea concursului de fidelitate pe luna martie

Este momentul să vă spunem câștigătoarea concursului de fidelitate. Da, ați citit bine. De data asta, vom premia cea mai fidelă cititoare. Totuși, vrem să mulțumim tuturor pentru că ați fost alături de noi și sperăm să rămâneți lângă noi pe viitor. Voi sunteți unul dintre motivele pentru care continuăm să facem ceea ce facem. Vă mulțumim.

Câștigătoarea concursul de fidelitale pe luna martie e Adriana - 1566 de puncte. O felicităm din suflet și ca premiu îi oferim "Evernight" de Claudia Gray.  
O rugăm să ne trimita adresa și numele complet + numărul de telefon, pe adresa alexya_fanfics@yahoo.com!
De asemenea, AICI puteți vedea punctaj obţinut de fiecare participant pe luna asta.

Vă mulțumim pentru tot interesul acordat, sperăm să vă înscrieți mai mulți luna viitoare, mai ales că va fi mult mai simplu regulamentul. 

Mulțumiri sponsorului nostru, Editura Leda!


BannerFans.com

23 de comentarii:

  1. era de asteptat:))
    felicitari adriana!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. wow..cate puncte:o..Felicitari Adriana!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Law, multumesc mult :*:*:*
    @ Ramona, mersi ,mersi :))
    @ Apy, :* Mersi!
    Felicitari tuturor!
    Multumesc mult mult pentru premiu, este o carte splendida! :*:*:* Succes urmatorilor concurenti :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari castigatoarei! Nimic nu cred ca se comapara cu acest feeling de a castiga :))
    De asta sper ca voi castiga si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Adriana! :* Lectura placuta! sa ne spui si noua cum e cartea ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow ! M-ai luat cu ... mai mult de dublu .Chestia a fost ca a adus persoane noi , si de aici a luat multe puncte .
    Oricum , feicitari !!!! Sincer nu sunt suparata . Dar daca era cartea "Rapirea " m-as fi ofticat putin , recunosc :P
    Dar ai castigat pe drept . Felicitri !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Stephany, nu obtineam punctajul fara persoanele noi ( crede-ma dureaza mult timp si umilinta, si rabdare sa explici la 300 de persoane ce inseamna blogul asta, dintre care doar 100 sa dea like [cu tot cu persoanele de luna trecuta]). Dar tot castigam :P Mi-a facut placere sa aduc persoane noi, acum, multi dintre prietenii si colegii si verisorii colegilor si fratii colegilor si strainii stiu blogul asta :)) Si ma bucur ca eu am avut un folos. Nu e ca si cum ar fi fost ceva usor, asa ca chiar am castigat pe drept. Multumesc! Si, succes luna asta :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ sandy si thepoorgardener, multumesc mult, si daaa, o sa va spun cum e cartea, normal, mor de nerabdare :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincer chiar sunt curioasa sa aud de carte Si sincer te rog pot sa-mi zici DeDe
    ,,the poor gardener" e numele unui fic :))
    Si sincer felicitari stiu cat de greu e sa castigi adica Stephany stie cat de greu i-a fost lui Kyky sa castige cu o rivala ca mine si Stephany desigur ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. :D Chiar a fost greu . Si eu m-am strofocat . Numai cate link-uri am avut de copiat si cate citate am avut de scris :D
    Dar tu ai avut un avantaj IMENS fata de mine . Insa sincer mi-ar fi placut sa fie mai multi castigatori . Dar au fost doar 4 participanti ?

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Stephany- linkuri am avut si eu de copiat :)) Stai linistita ;)
    Imens? nu-i adevarat. am 1566 de puncte. punctele de care spui tu, cele legate de persoanele aduse pe facebook, sunt 600 in total. cu sau fara ele, tot castigam. Nu e un avantaj, pentru ca oricum te luam :)) era diferenta de 200 de puncte si ceva, oricum, scumpa :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow ce comentarii aici. Ehh eu nu am avut cum sa concurez ca altfelk as fi fost si eu o adversara al dracului de concurenta.Nici nu stiti voi :))) Pacat de scoala ce-mi ia din timp.

    RăspundețiȘtergere
  14. Oricum ma bucur foarte mult ca particip din nou si chiar sun t peste limita fericirii deoarece tare dor mi-a fost de blogul acesta .recunosc mai intram aproape in fiecare zi dar nu aveam timp sa cuprind absolut totul :))) cu vederea.Tot imi mai scapa o rubrica ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Oooo... Adriana e pusa pe rele ... :D
    Dede e arbitrul :P
    Doar ca eu sunt concurenta pe care nimeni nu vrea sa parieze !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Yeyyyy imi place la nebunie sa arbitrez :))) ma bucur ca stiai asta :)) Pot fi un adevarat diavol vreti sa vedeti(totusi e imposibil sa vedeti :(( )

    RăspundețiȘtergere
  17. :))) Dede, ce meci ai de arbitrat? :)) Eu cu siguranta nu particip :)) jocu s-a terminat de mult pentru mine :-> :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Eiii ... si tu acuma , Adriana :) Ne batem in cuvinte , daca nu ai observat :D Dar nu mai continuam ca DEDE s-a entuziasmat prea tare :)) Ea e de vina !!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. whha eu... de vina?! Nahh sunt prea nevinovata! Auzi tu aici =))

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa vezi si ce m-am entuziasmat :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai ... De ! Trebuie sa dam vina pe cineva nu ? Si cum tu ne esti asa de apropiata ... Doar stii ca noi glumim :*

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!