marți, martie 06, 2012

We Love..(1)

18 zile până apare filmul ”Jocurile Foamei” ! OMG !!
Am găsit două gif-uri cu un moment emoționant din carte (cei care au citit cartea, știu despre ce e vorba), dar care nu le-am mai văzut până acum în trailere:
”She has no idea. The effect she can have.”

Vroiam să vă arăt ce scump era  Josh Hutcherson când era mic:
Nu că acum nu ar fi :D:
Și o imagine super drăguță:
A! ”We Love..” e o nouă rubrică, în care vom pune informații, imagini, fan-made-uri, filmulețe, citate, din seriile noastre preferate. :) Din partea Alexyei veți afla voi ce veți găsi în această rubrică, iar din partea mea pot să vă anunț că Îngerul nopții, Divergent, seria Instrumente Mortale, Dispozitive Infernale, Jocurile Foamei și mult mai multe sunt pe listă :)

7 comentarii:

  1. Ce frumos e in ultimul gif, cand era mai mare :)) :x in film parca e putin uratel, dar in realitate e... =p~ gata, tac! :))
    Sper sa vad filmul cat mai curand de la premiera

    RăspundețiȘtergere
  2. Gheorghiev Alexandra6 martie 2012 la 17:10

    wii,ce dragutze gif-urii:x
    imi plac mult toate,toate:x
    abiastept filmul,sa-l vad
    numai am rabdare
    <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Jocurile Foamei :X:X:X Rubrica asta are potential :-> :))
    18 zile... e prea mult! Deabia astept sa intru in sala de cinema si sa vad lumea pe care mi-am imaginato cu atata .... iubire :))

    RăspundețiȘtergere
  4. wow..18 in zile in care sa citesc primul volum:X:D
    si sigur voi face asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare rubrica. E de ajuns sa lipsesc un pic si cind revin aveti atitea noutati.

    RăspundețiȘtergere
  6. super rubrica si abia astept filmul!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place rubrica !!! Gift-urile ... superbe . :D
    Iar Josh nu pare a se fi schimbat prea mult :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!