marți, martie 20, 2012

Teaser ”Breaking Dawn”, partea a 2-a !!

8 comentarii:

  1. Superb <3 imi pare rau ca se termina

    RăspundețiȘtergere
  2. doar 15 sec?????? serios acum,a trebuit sa-l vad de 3 ori ca sa inteleg ceva, ceva...prima oara, pana sa ma dezmeticesc ce si cum deja se terminase :( nu e corect...vreau mai mult de 15 sec...cand putem vedea mai mult? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. vai vai vai vai vai vai vai vai vai vai vai vai vai vai vai, doar 15 secunde? aaah :))) oricum...nu-mi vine sa cred ca e ultima parte, si dupa aceea...gata, bing, bang boom, it's over. another one :)) nu era de ajuns ca s-a terminat harry potter... acum, gata, mi se duce si seria asta? noroc ca tot timpul or sa vina serii si filme noi, povesti din ce in ce mai bune, chiar daca "mamicile " lor imi vor sta mereu in suflet, imi va lipsi adrenalina aia pe care am avuto la primele serii fantasy, cand deschideam urmatorul volum sau ceva de genu :)) parca au trecut prea repede... acum deja pot critica unele serii, la cat am citit :)) oricum, cartile, de oricine ar fi scrise, si oricum ar fi scrise, sunt cele mai geniale chestii vreodata, indiferent ca-mi plac mie , sau nu. nostalgia asta.. ma face sa spun muulte lucruri :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt decat 3 secvente ! Nu e corect ! :((
    Of ! Greu mai trece timpul . Si cand te gandesti ca mai sunt putin peste 200 de zile pana la film .

    RăspundețiȘtergere
  5. nu prea m-a prins filmul da nah (nu dati in mine)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e , @ Apy . Cartea e mult mai super ! De aceea nu disper asa de mult . ( Bine , disper putin , dar na .... )

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!