sâmbătă, martie 24, 2012

Music for blog soul (27)

Veronica ne-a trimis melodia Jason Mraz ft. Colbie Cailat - Lucky, deoarece i se pare prea sweet. Nu ești singura care crede asta, Vero:D.

Apy ne-a trimis melodia Evanescence - Bring Me Back to Life, iar videoclipul este un slideshow bazat pe cartea Jocurile foamei. O melodie super, o carte super... filmul? Din câte am auzit că e foarte bun, dar încă nu am avut șansa să îl văd.

Oanaaa. ne-a trimis melodia Vescan feat Ligia Moldovan - Ea, el... . Ligia a fost colegă cu cel mai bun prieten al meu, dar nu am avut ocazia să o cunosc. Asta nu mă oprește să o admir:D.

O melodie de la Stephany. Cum se numește? Pixie Lott - Cry Me Out. Nici nu știți cât am căutat piesa, pentru că nu știam cum se numește:)). Mersi mult.

Adriana ne-a trimis melodia Sara Bareilles "Gravity". Știu că a fost și în TVD piesa. De atunci sunt îndrăgostită incurabil de ea:)). P.S. V-a plăcut episodul nou? Eu l-am adorat:X.

7 comentarii:

  1. dragute melodii ultima e super mai ales ca a fost in tvd :)

    RăspundețiȘtergere
  2. faine toate:)
    presupun ca ala de la the hunger games a fost facut acum muuult timp in urma;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau, de cand nu am mai ascultat Cry me out :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei Alexya ... pentru putin :)) Ce stiti voi ? Eu am puterea de a intui ce va doriti :D

    Melodiile ... superbe !

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac toate melodiile, sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe melodii, le stiu pe toate. Ador cam tot ce face Vescan, insa melodia asta, in combinatie cu Ligia care are o voce superba, este geniala :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place melodia trimisa de Veronica :) Genul meu de muzica :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!