duminică, februarie 05, 2012

Câştigător "Concurs Leda (5)" !

Cum probabil mulţi aşteptaţi, a venit vremea să anunţăm câştigătorul volumului 4 al seriei "Micuţele Mincinoase"  de Sara Shepard, "Incredibil"
Acesta este numărul 46, Cipryan! 
Felicitări ! Te rugăm în termen de 4 zile să trimiţi pe adresa alexya_fanfics@yahoo.com numele, adresa completă şi numărul de telefon. Dacă se va depăşi această limită vom fi nevoite să alegem alt câştigător.
Puteţi vedea toată lista participanţilor AICI.
Câteva precizări:
- la o mare parte nu au mers link-urile de Facebook unde aţi postat despre concurs (deşi de data asta v-am şi explicat cum trebuie făcut), şi nu v-am acordat acea intrare. Dacă în alte dăţi eram mai permisive şi treceam cu vederea, am hotărât să nu mai fie aşa, pentru că nu e corect faţă de cei la care au mers linkurile, şi meritau intrarea. 
- toţi cei care răspundeau simplu la întrebarea referitoare la cartea preferată din 2011 aveau 1 intrare (chiar dacă aveau sau nu intrări în plus). Majoritatea nu v-aţi adăugat această intrare, am adunat-o noi.
- mulţi v-aţi calculat eronat numărul de intrări, dar nu vă faceţi griji, am socotit noi încă o dată la fiecare şi nimeni nu a fost neîndreptăţit.

Vă mulţumim pentru participare, vă invităm să vă înscrieţi şi la concursurile viitoare, şi multe mulţumiri sponsorului nostru, Editura Leda !
BannerFans.com

10 comentarii:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!