vineri, ianuarie 20, 2012

”Taine de Sucub”(Georgina Kincaid #5) de Richelle Mead, în curând la Leda!

Știu că mulți așteptați cartea aceasta, și iată, în curând va fi disponibilă și pentru precomandă! Coperta e superbă, dar cred că Editura Leda s-a obișnuit deja să ne uimească cu copertele atât de frumoase, nu? Când va apărea și link-ul de precomandă sau o recenzie mai completă, mai jos aveți doar descrierea cărții, le vom posta.
Informații despre celelalte volume din serie găsiți AICI.
SEDUCŢIA ARE O LATURĂ ÎNTUNECATĂ…

Georgina Kincaid deţine puteri extraordinare. Nemurirea, seducţia, capacitatea de a adopta orice formă umană sunt o joacă de copii pentru un sucub ca ea.
Însă e cu totul altceva să ajute la organizarea nunţii fostului ei iubit. Georgina nu este sigură ce e mai rău: faptul că Seth se căsătoreşte cu o altă femeie sau că ea trebuie să colinde tot oraşul Seattle ca să probeze rochii de domnişoară de onoare…
Şi totuşi, adevărata ameninţare o reprezintă forţa misterioasă care-i bântuie gândurile şi încearcă să o ademenească pe un tărâm de dincolo.
Iar Georgina ştie că mai devreme sau mai târziu va fi prea slabă ca să i se mai poată împotrivi…

Delicios de neastâmpărată! Atipică, nostimă şi sexy. Abia aştept să mai citesc tot felul de chestii savuroase despre acest sucub cu inima de aur.” – Lili St. Crow

O scriitură atât de bună mă face să cred în îngeri… sau în înţelegerile cu diavolul… Originală, incitantă, seducătoare, plină de personaje pentru care mi-aş vinde sufletul să le întâlnesc.” – Rachel Caine
Traducere din limba engleză de Mariana Piroteală 
Format: 13 x 20 cm, 384 pagini, copertă cartonată 
Preţ: 39,90 lei 
Colecţia: FANTASY LEDA

6 comentarii:

  1. Daaa..Coperta e chiar supeerbaaa:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place coperta:) Desi n-am citit cartile, sper sa ma apuc de ele in curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ramas cu gura acscata cand am vazut coperta :x mi se pare foarte reusita. Insa nu am seria si nici nu cred ca o mai incep..

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place coperta nu am citit seria dar ppoate in viitor o sa o iau

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am citit seria, insa nu cred ca timpul e pierdut:) E tare simpatica coperta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am citit inca cartile dar mi-a zis o prietena ca sunt super!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!