luni, decembrie 26, 2011

The magic of words... by you (20)

Bibi ne-a trimis citate din "Carpe corpus" de Rachel Caine. Am și eu această carte, însă nu am apucat să o citesc. Acum ca am citit aceste citate, trebuie să o fac cât de curând:)). Mulțumim, Bibi.

"Brațul lui, pe care își sprijinea capul, i se părea cea mai grozavă pernă din lume.
- Mă simt altfel, îi zise. Oare și arăt altfel?
Shane îi îndepărtă părul căzut peste față.
- E destul de întuneric pe-aici, dar... mda, cam văd.
Claire simți că face ochii mari.
- Vezi?
- Sigur, confirmă el, mângâindu-i fruntea cu un deget. Claire nu mai e virgină. Uite, scrie aici.
Își simți obraji și fruntea înfierbântându-se, și-l plesni peste braț.
- Ești îngrozitor.
- Ah, adevărul iese la iveală."

"- Doamne câtă nevoie am de tine, murmură el. Nici nu pot să-mi dau seama de câte ori m-am gândit la asta. Și partea nostimă e că nici acum n-am mai puțină nevoie de tine. Cred că am mai multă.
Aceasta, își zise Claire, putea să reprezinte o definiție destul de bună a iubirii: faptul că ai nevoie de cineva, chiar și după ce obții ceea ce credeai că-ți dorești."

"- Ai auzit ce-am spus? E prea târziu pentru toate chestiile astea! Nu pot să merg cu voi!
- E vorba despre băiatul ăla, nu-i așa? întrebă mama lui Claire. Despre Shane?
- Ce? Nu! se repezi Claire cu o negație care, până și pentru propriul auz, suna stângace și vinovată. Nu, nu tocmai. E altceva. Cum v-am spus, e mai complicat.
- O, Doamne... Claire, ești însărcinată?
- Mami!
- Scumpo, băiatul ăla a profitat de tine? se avântă domnul Danvers cu toată viteza pe cărarea greșită; ba chiar se ridică în picioare, pentru un efect mai dramatic. Zi!
În tăcerea aceea vibrantă, tatăl ei zise:
- Doresc ca el să fie arestat.
- Sub ce învinuire, domnule? îl întrebă Hannah.
- Glumiți? A întreținut relații sexuale cu fiica mea minora!
Îi arunca lui Claire o privire parțial furioasă, parțial ofensată, dar total primejdioasă.
- Domnule, aici nu este cazul să se depună plângere scrisă. Fapt este că, din moment ce a împlinit șaptesprezece ani, după legile statului Texas, Claire este îndreptățită la conșimtământ propriu. Shane are doar cu un an mai mult decât ea. Nu s-a încălcat nicio lege aici, în afară poate de cea a bunului-simț, ceea ce, cred că veți fi de acord, este un rău inerent anilor noștri de adolescență. Aici este o problemă de familie, nu una a poliției.
Tatăl ei se arătă mai întâi șocat, după care și mai furios.
- Vă spun toate astea pentru binele dumneavoastră, și pentru binele lui Claire. Ea rămâne aici. N-o să fie fără apărare, v-o garantez. Noi avem obligația s-o ținem teafără.
Până la urmă se duseră.Claire merse și ea să-și ajute mama. Nu vroia să se reia subiectul cu ea și Shane, însă acesta fu reluat de îndată ce se închise ușa după ele.
- Doar atât să-mi spui, zise mama ei. V-ați protejat?
- Da, răspunse, pe un ton cât de calm și de hotărât se simțea în stare. El a insistat, adăugă.
- Adica tu n-ai vrut? Of, Claire! E vorba despre corpul tău!
- Mama, ba sigur că am... Claire trase aer adânc în piept. N-am putea să ne vedem de bagaj? Te rog?"

"- Ți-e frig?
O geacă îi ateriză pe umeri. Mirosea a Shane.
- Ce-am pierdut?
El o sărută pe creștet.
- E bine, îi zise.Or să fie bine.
- Nu, nu e bine, replică ea, cu o voce care sună înfundată de pieptul lui. Chiar nu e.
[...] 
- Cum se face, zise, cu o voce mică și plângăcioasă, că pot să mă lupt cu vampirii, riscându-mi viața, și ei pot să accepte asta, dar nu pot să accepte că sunt femeie, și că am viața mea, proprie?
- Ești fetița lor mică, zise Shane. Știi ceva, dacă stau să mă gândesc mai bine, la fel aș simți și eu pentru fata mea.
- Așa? se miră ea.
[...]
- Așadar, să înțeleg că ai vrea o fată?
El o sărută pe creștet.
- Ia-o mai încet, fetițo."

9 comentarii:

  1. Asa este, citatele sunt marfa, chiar te indeamna sa-ti indrepti atentia catre carte:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am citit cartea:X...nu am nici cea mai vaga idee ce se va intampla in volumul 7...:D..abia astept:X...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea a fost superba, toata seria este superba. Caine scrie destul de bine.
    Citatele sunt grozave!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm.. seria nu am citit-o.
    Citatele sunt interesante dar sunt prea multe volume de recuperat din urma..

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am citit cartea pare interesant

    RăspundețiȘtergere
  6. Par foarte interesante citatele..Inca nu am ajuns la vol 6 ..sunt abea la 3:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am auzit inca de serie, insa voi cauta mai multe despre ea. Citatele sunt dragute!

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte amuzante citatele! si vad numai si numai critici bune la adresa acestei serii, cu siguranta va ajunge si in biblioteca mea <3

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!