joi, octombrie 27, 2011

VAMPIRII SUDULUI/ TRUEBLOOD, ediție de chioșc cu BRAVO și BRAVO GIRL. În curând și volumele 7 și 8 !!

Am o veste minunată pentru voi! Cei de la Bravo s-au hotărât să distribuie și următoarele două volume, 8 și 9, din seria ”Vampirii Sudului” !!


Începând din 8 noiembrie puteţi achiziţiona MORŢI CU TOŢII – volumul 7 din seria VAMPIRII SUDULUI de Charlaine Harris împreună cu revista BRAVO.
Iar din 15 noiembrie, MAI RĂU DECÂT MOARTEA – volumul 8 din seria VAMPIRII SUDULUI de Charlaine Harris împreună cu revista BRAVO GIRL.
                                   
O serie tot mai furtunoasă, savuros de diabolică.” – The Dallas Morning News


Un comentariu:

  1. vampiiiiiiiirii♥♥♥
    mi-am luat! mi-am luat! :))
    ma bucur ca o sa continue...sincer, meritam!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!