joi, septembrie 22, 2011

Creativitate în versuri aiurite (10)

Emma a scris  "Adio"
" "Adio" murmur-o soapta,
Sa spui "adio" e-o nedreapta soarta;
"Adio", glasuiesc paduri
De lacrimi...[...] "

Cristina M. a scris "Flacăra interzisă"
" Rătăcesc prin întunericul unui râu vicios,
Petale dulci mă îndrumă spre profunzimi,
Mă apropii cu paşi alerţi de cel mai frumos
Vis al nopţii de vară cu aromă de crini. [...] "

Adriana a scris 9 poezii:
" Mă uit , fără să plang, la poza ta.
Aş vrea să-ţi pot cumva arăta
Că acum, nu plâng, sunt puternică
Chiar dacă soarta îmi e prielnică. [...]

" În faţă am marea, cu luna şi stelele.
Cu un far îndepărtat, ce semnalează probleme.
Un far cu o lumină mare, greoaie
Ce-mi aduce aminte de momente înduioşătoare. [...] "

" Aş fugi în lume
Aş fugi departe
Aş urmări stelele
Ce fug cu mine-n noapte. [...] "

"Am poftă să scriu
În strofe să-mi vărs goluri
Ce mă-ndeamnă să fiu
Prinţesa de gheaţă, pierdută în ecouri [...] "

" Cândva… timpul va trece
Şi orice lacrimă caldă, va fi rece.
Orice urmă de zâmbet
Va pleca drept un rău tunet. [...] "

" Fug într-o lume pierdută
Departe de lacrimi de demoni însângeraţi
Plec departe de realitatea prefăcută
Departe de tunetele, în sutele de munţi pictaţi. [...] "

" Unde eşti, dulce lună
Când lumea nebună
Mă fărâmiţează încet
Mă lasă fără vreun regret. [...] "

" În ploaia rece şi amară,
Descoperi durerea de aseară.
Ura de acum o oră;
Privirea ce te-nfioară. [...] "

" Te caut ca un demon ce sunt
Ca un soare arzător, cu foc plângând.
Te caut ca un copil inocent
Ce-şi dizolvă copilăria efervescent. [...] "

Un comentariu:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!