marți, iulie 05, 2011

În atenţia fanilor "Pretty Little Liars".

Sara Shepard, autoarea cărţilor "Micuţele Mincinoase", al căror serial Pretty Little Liars se bucură de un real succes, face o nouă bucurie fanilor ei cu ajutorul ABC Family. Se pare că pe 15 august va apărea serialul "The Lying Game" realizat după seria de cărţi cu acelaşi titlu a scriitoarei. Personajele principale vor fi două surori gemene identice, care au fost despărţite la naştere, una bogată şi cealaltă săracă. Când cea din urmă află că sora ei a dispărut, începe să o caute, şi să se confrunte cu multe piedici şi mult mister. Într-un oraş unde prietenii se pot transforma în duşmani periculoşi şi toată lumea ascunde secrete întunecate... se pare că Emmei nu îi va merge deloc bine. Trailer serial: 

Seria "The Lying Game" de Sara Shepard are 3 volume până acum. Vă voi face o prezentare a cărţilor, pentru a afla mai multe şi despre ce ar putea conţine serialul. Descrierile cărţilor au fost traduse de mine, şi dacă le preluaţi trebuie să menţionaţi blogul nostru ca sursă. 

"The Lying Game" (The Lying Game #1)

Am avut o viaţă pentru care oricine ar fi putut ucide.       Apoi cineva a făcut-o. 
Cea mai rea parte în a fi mort este că nu-ţi mai rămâne nimic pentru care să trăieşti. Gata cu săruturile. Gata cu secretele. Gata cu bârfa. E de ajuns să omori o fată din nou. Dar eu sunt pe cale să primesc ceva ce nimeni nu a reuşit - încă o performanţă repetată, mulţumită Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nu am apucat niciodată să o cunosc. 
Acum Emma e disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Şi singura cale să descopere este să fie "eu" - să se furişeze în fosta mea viaţă şi să pună toate piesele cap la cap. Dar oare poate ea să râdă la glume cu cei mai buni prieteni ai mei? Să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Să se prefacă că e fericită, copilul fără griji când îmi îmbrăţişează părinţii de noapte bună ? Şi va putea continua cu şarada, chiar şi după ce va realiza că ucigaşul meu îi urmăreşte toţi paşii? 
Să înceapă jocul minciunilor. 


"Never Have I Ever" (The Lying Game #2)


Viaţa mea perfectă a fost o minciună. 
Acum aş face orice să descopăr adevărul. 
Nu acum mult timp, am avut orice o fată ar fi visat: prieteni uimitori, un iubit adorabil, o familie iubitoare. Dar niciunul dintre ei nu ştiu că am dispărut - că sunt moartă. Pentru a dezlega cauza morţii mele, Emma, sora mea geamănă de mult pierdută, mi-a luat locul. Doarme în camera mea, poartă hainele mele, şi le spune părinţilor mei "Mamă" şi "Tată".  Iar criminalul meu îi urmăreşte fiecare mişcare. 
Îmi amintesc puţine din viaţa mea,  deci tot ce pot face este să urmăresc cum Emma încearcă să rezolve misterul dispariţiei mele. Dar cu cât sapă mai adânc, cu atât mai mulţi suspecţi scoate la iveală. Se pare că eu şi prietenii mei am jucat o mulţime de jocuri - jocuri care au distrus viaţa oamenilor. Oricine ar putea vrea răzbunare... oricine ar putea să mă vrea pe mine - şi acum pe Emma - moartă. 


"Two Truths and a Lie" (The Lying Games #3)




Sutton Mercer veghează din viaţa de după moarte în timp ce sora ei geamănă de mult pierdută, îi foloseşte identitatea pentru a rezolva cauza crimei. 
Emma încă nu l-a găsit pe asasinul lui Sutton. O mulţime de oameni au vrut-o moartă - dar un nume tot apare: Thayer Vega. Când atractivul şi misteriosul Thayer revine în oraş, Emma trebuie să se grăbească să afle dacă s-a întors pentru răzbunare... sau dacă a obţinut-o deja. 








Sperăm că dacă serialul va avea succes şi la noi iar seria va aduna mai mulţi fani, Editura Leda - la care au apărut deja primele două volume din cealaltă serie a autoarei, "Micuţele mincinoase" ("Micuţele mincinoase"  şi "Impecabil") - va publica şi aceste cărţi din "The Lying Game".  :D

3 comentarii:

  1. CE veste buna!:) Seria "The Lying Games" nu a aparut inca la noi, nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Copertile sunt superbe.Jocul apare si pe console ? sau doar pe Pc ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper din tot sufletul sa para si pe consola

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!