duminică, iunie 05, 2011

The era of vampires


Lumea noastră s-a schimbat radical şi sunt sigură că aţi observat şi voi acest lucru cu uşurinţă.
Înainte eram obişnuită să aud, de la fetele care se cred mature, însă nici nu au trecut de pragul copilariei, fraza: " Aştept să apară prinţul meu călare pe un ponei! " şi după aceia instantaneu erau topite de imaginile ce se perindau in faţa ochilor lor. Acum, în zilele noastre aud doar: " Aştept să vină un vampir, să mă răpească în toiul nopţii, pentru a mă face iubita lui pentru eternitate. " Dacă stau să mă gândesc doar un lucru nu s-a schimbat. Faptul că tot la fel de topite sunt atunci când se gândesc la vampiri.
Basmele cu prinţi care veneau în salvarea fecioarele gata să işi dea inima eroului lor s-au stins, iar acum suntem în era vampirilor. O eră care le-a fascinat pe multe fete cu diversitatea de vampiri pe care ne-a prezentat-o fără ocolişuri.
Asemănarea dintre prinţii fermecători şi vampirii misterioşi e faptul că în fiecare poveste, roman, legendă... avem parte de deosebiri între ei. Iar rubrica " The era of vampires " ( ştiu, am declarat deja că eu cu Krisz suntem nebune ) este dedicată tuturor specimenelor de vampiri, din mitologie, dar şi din cărţi. Vă vom prezenta atât asemănările, cât şi diferenţele.
Nu de alta, însă vrem să ne asigurăm că dacă tot vreţi să treceţi de partea vampirilor, să vă alegeţi vampirul preferat. Nu toate avem gusturile identice, nu?
În curând vă vom prezenta prima specie de vampiri aleasă.
O zi frumoasa în continuare!

Un comentariu:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!