miercuri, aprilie 27, 2011

“Twilight” va avea o continuare?

Fanii “Twilight” au un nou motiv de bucurie chiar dacă s-au terminat filmările pentru faimoasa serie. Şi asta pentru că pelicula lor preferată ar putea continua cu un Spin-off, o continuare a aventurilor, de data aceasta, a vârcolacului Jacob, interpretat de Taylor Lautner. Stephenie Meyer a anunţat că este gata să înceapă să scrie despre aventurile lui Jacob (Taylor Lautner) şi ale lui Renesmee Cullen, fiica Bellei. SURSA

Nu ştiu voi, dar eu aş fi extrem de încântată. Aceste cărţi m-au făcut mult timp să visez. Fie că scriitoarea ar face-o pentru că a avut un mare succes cu această Sagă, sau pentru fanii care iubesc povestea, eu sunt sigură că voi fi la fel de entuziasmată să îmi procur cartea, dacă va fi să apară.
Voi ce părere aveţi ? V-aţi bucura să avem parte de o continuare, sau credeţi că Stephenie ar trebui să se oprească la "Breaking Dawn" ?

8 comentarii:

  1. Ar fi super tare daca Stephenie ar scrie o continuare.Pe mine,una,m-ar bucura foarte mult si as cumpara cartea fara sa stau pe ganduri,asa cum am facut si cu celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi grozav sa continue!!
    As cumparao imediat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Recunosc ca nu mi-am luat si nu am citit "Noua si scurta viata a lui Bree Tanner", pentru ca nu mi s-a parut un personaj asa interesant. Dar o continuare la Twilight cu siguranta as citi.

    RăspundețiȘtergere
  4. wow nu imi vine sa cred , in sfarsit o veste buna la cineva pe blog :D so happy O Felicit cu draga Inima pe Lady Stephenie Meyer , si Multumesc ca ai impartit si cu noi ceilalti aceasta informatie :) Foarte Tare hihi

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca o sa scrie aceasta carte, ar fi fascinant sa vedem cu decurg lucrurile intre un vampir si un varcolac.:X Stephanie e o autoare desavarsita, cred ca ne va soca si de data aceasta.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer nu mi se pare o idee chiar atat de buna...Da,seria a fost fenomenala si va ramane4ever asa,dar finalul a fost magic,perfect,pana la ultimul cuvintel.Nu cred ca trebuie sa mai lungeasca scriitoarea.Tot ce-i frumos se mai si termina,nu??

    RăspundețiȘtergere
  7. Neaparat vreau sa citesc continuarea !!!

    Stephenie Meyer este autoarea mea preferata ! As fi dezamagita daca nu ar mai scrie :(

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!