vineri, decembrie 27, 2013

Leapşa de Crăciun + O Provocare!

O să încerc să fiu cât mai scurtă pentru că nu vreau să vă reţin de la momentele frumoase pe care le petreceţi cu cei dragi sau cartea pe care tocmai aţi început-o. 
Aş vrea să vă mulţumesc pentru că, cumva, aţi rămas alături de noi. Nu ştim care este motivul, dar nu contează. Important e că vă simţim aproape şi că asta ne dă puterea să mergem mai departe. Chiar dacă timpul ne pune piedici şi mergem întroienite printre toate resposabilităţile pe care le avem, ne întoarcem mereu cu drag aici.

Vă dorim ca anul care urmează să fie unul bun, liniştit, plin de reuşite şi încărcat de zâmbete.. mai multe decât poate aduce Moşul.
Să aveţi inimile calde şi blânde, iar mintea ageră şi deschisă să analizeze cât mai multe romane frumoase, antrenante, speciale. 
Sărbători fericite împreună cu cei dragi şi, neapărat, alături de o carte bună :)

Iar acum, am completat şi leapşa de Crăciun care a tot circulat prin blogosferă în ultimele zile.. mi s-a părut foarte drăguţă. 
1) Ce personaj fictiv ai vrea să îţi lase Moşu' sub brad?
Mi l-aş dori pe şoricelul Algernon din romanul lui Daniel Keyes.

2) Ce personaj vrei să săruţi sub vâsc?
Edward Cullen? :)) Always wanted to do that.. Silly me.

3) În scrisoarea pentru Moş Crăciun, care sunt cele cinci cărţi pe care vrei să le primeşti?
Hmm.. doar cinci? Dar am fost cuminte şi.. în fine. Eu chiar am o listă de cărţi pe care vreau să le primesc/cumpăr, scrisă pe agendă.
"Jurnalul Annei Frank" de Anna Frank
"Pădurea" de Tana French
"Jurnal" de Oana Pellea
"Miss Peregrine"de Ransom Riggs
"Eseuri de Weekend" de Liana Ganea

4) E Secret Santa la Hogwarts. Ce vrei să primeşti?
O bufniţă ca a lui Harry :D.

5) Ai şansa să petreci o zi cu personajele dintr-o carte şi actorii care le interpretează în adaptarea cinematografică. Care ar fi acelea?
Cu siguranţă cast-ul din "The Hunger Games"("Jocurile Foamei") pentru că o iubesc pe Jennifer! E uimitoare!

6) Ce creatură fictivă ai vrea să îl înlocuiască pe Rudolph şi să o întâlneşti pe acoperis?
Nimeni. Rudolf the red nosed reindeer e unic. Plus că nu aş vrea să îl supăr pe Moşu că îi încurc socotelile pe la Polul Nord, şi să mă taie de pe lista de cadouri.

7) Care vor fi cele 10 personaje pe care le vei invita la petrecerea de ajunul Anului Nou?
Adrian Ivashkov, Mr. Darcy, Percy din "Trandafiri", Patch Cipriano, Rachel din "Iubit de împrumut", Lucas din "E uşor să te iubesc", Warner din "Spulberă-mă", Four,  Emil din "Eternal Echoes".

8) Ce personaj ar fi un Moş Crăciun ideal?
Um.. ar trebui să fie un bunicuţ simpatic, dar nu îmi vine nimeni în minte momentan. Dar mereu când mă uit la filmele "The Hunger Games"("Jocurile Foamei") mereu mi se pare că President Snow seamănă bine cu Moş Crăciun.. deşi el ar fi mai mult un anti-moş :))

Iar provocarea de care vă spuneam în titlu..e mai mult o întrebare. Ideea e preluată de pe Booktopia, pentru că mi-a plăcut extraordinar de mult.. şi sper să răspundeţi cât mai mulţi în comentarii. Ok..sună cam aşa:

"Nu există Crăciun fără Dickens, așa că haideți să ne jucăm puțin de-a Scrooge. Ce v-ar spune Fantoma Crăciunului trecut, Fantoma Crăciunului Prezent și Fantoma Crăciunului Viitor, dacă ați da ochii cu ele?"


Love,
Krisz

2 comentarii:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!