joi, aprilie 11, 2013

"Muzica inimii" de Jane Lovering la Editura Lira!

Nu prea am făcut postări despre cărţile care apar cu revista "Libertatea", pentru că sunt extrem de multe şi în general sunt cărţi mai vechi. Acum va apărea un roman mai "proaspăt" să îi spun aşa, "Please don't stop the music" de Jane Lovering care a apărut în state în 2011. Am de gând să îl cumpăr cu revista şi m-am gândit să vă spun şi vouă, poate vă interesează.
"Muzica inimii" de Jane Lovering

Jemima Hutton este determinată să îşi construiască o nouă viaţă de succes şi să îşi păstreze trecutul secret. Problema este, afacerea ei de bijuterii pare să eşueze – până când enigmaticul Ben Davies se oferă să-i ia cataramele ei lucrate manual în magazinul lui de chitare, iar lucrurile încep să meargă bine.
Dar Ben are şi el secrete. Când Jemima află că el s-a folosit de ceva pentru a avea rolul principal într-o trupă rock de succes Willow Down, vrea să ştie mai multe. 
De ce şi-a părăsit trupa într-un turneu în America? 
De ce este acum aproape pustnic?
Şi curiozitatea este mutuală – ceea ce înseamnă că secretul ei nu mai este protejat pentru mult timp…

Coperta originală:

Ce părere aveţi? O să vi-o luaţi?

2 comentarii:

  1. Suuper :)) Imi place titlul :)) Please don't stop the music a fost si este un fel de motto al vietii mele. Ce-am fi noi fara muzica? Sper sa am timp sa si citesc ;;)
    :( Am cam lasat cititul la o parte de la o vreme.
    Urmeaza razbunarea in curand >:) :)) Incep sa-mi iau revansa! La citit cu mine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. da, sper a mai fie pana marti la noi la chioscuri , daca mai sunt fetele rele cred ca si asta va fi , pare interesanta

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!