joi, ianuarie 24, 2013

”The Sea of Tranquility” de Katja Millay va apărea la Editura Epica!

Am avut parte de o surpriză minunată când am aflat că drepturile de publicare ale romanului ”The Sea of Tranquility” au fost cumpărate de Editura Epica. Chiar îi trimisesem un mail în preajma sărbătorilor doamnei directoare în care i-am spus de această carte, cât de profundă și emoționantă e. E o carte care m-a marcat, și am uitat de multe ori să îmi trag răsuflarea citind-o. Îi mulțumesc editurii pentru că îmi va îndeplini nu numai mie un vis, acela de a ține în mâini cartea, ci și celorlați fani ai ei.

”The Sea of Tranquility” de Katja Millay

”Trăiesc într-o lume lipsită de magie sau de miracole. Un loc în care nu există clarvăzători sau persoane care își pot schimba forma, îngeri sau băieți cu puteri supranaturale care să te salveze. Un loc unde oamenii mor iar muzica se dezintegrează și totul e praf. Sunt atât de presată la pământ de povara realității încât în unele zile mă întreb cum mai sunt în stare să îmi mișc picioarele pentru a merge mai departe.”

Fosta pianistă de un talent excepțional Nastya Kashnikov își dorește două lucruri: să termine liceul fără ca nimeni să îi descopere trecutul și de a-l face pe băiatul care i-a răpit totul – identitatea, sufletul, dorința de a trăi – să plătească.
Nu e nimic secret în povestea lui Josh Bennet: fiecare persoană pe care o iubește deja i-a fost luată din viață până când, ajuns la șaptesprezece ani, nu mai are pe nimeni. Acum tot ce vrea e să fie lăsat în pace și oamenii îi respectă dorința, pentru că atunci când numele tău e sinonim cu cel al morții, toată lumea tinde să păstreze distanța de tine.
Toată lumea mai puțin Nastya, misterioasa fată nouă de la școală care începe să tot apară și nu va pleca până când nu se va fi strecurat în fiecare aspect al vieții lui. Dar pe măsură ce începe să o cunoască, pe atât mai enigmatică devine pentru el. Când relația lor se intensifică și întrebările fără răspuns încep să se înmulțească, el începe să se îndoiască că va afla vreodată secretele pe care ea le ascunde – sau că își dorește cu adevărat asta.

The Sea of Tranquility este o poveste bogată, intensă și magnific imaginată despre un băiat singur, o fată fragilă emoțional, și miracolul unei a doua șanse.

(descriere tradusă de mine)

Mai jos vă las un trailer făcut de un fan, care mi se pare perfect. Nu cred că acest roman putea avea parte de un filmulet de prezentare mai frumos, mai sugestiv. I love it!

2 comentarii:

  1. este superba ;)) m-a atras foarte -foarte mult cartea asta urla adopta-ma :))

    RăspundețiȘtergere
  2. yeyy ! *happy me* abia astept sa o iau si sa o pun la loc de cinste! :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!