vineri, august 03, 2012

Promoții super la editura Nemira

Image and video hosting by TinyPic
Sir Arthur C. Clarke, autor, inventator și futurolog britanic, reprezintă unul dintre cele mai cunoscute și apreciate nume din domeniul literaturii science fiction. 
Editura Nemira îți propune, weekendul acesta, o reducere specială de 40% pentru toate titlurile semnate Arthur C. Clarke.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Oferta săptămânii continuă pe perioada weekendului. Nu rata ocazia de a-ți cumpăra titlurile dorite din colecțiile Babel, Yorick sau Byzantivm cu o reducere specială de 35%.

Image and video hosting by TinyPic
Găsiţi aici toate cărţile nou apărute la Editura Nemira cu 20% reducere.

4 comentarii:

  1. Din pacate nu am nici o carte de la nemira noua... nu stiu de ce nu imi place atat de tare aceasta editura. Sincer... editura de la care nu as ezita niciodata sa imi cumpar carti este Leda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place aceasta editura,are cateva carti foarte interesante.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu imi prea plac cartile de la Nemira...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot spune ca nu imi plac cartile de la Nemira. Au si carti bune dar si carti care nu sunt pe placul meu. Deja am pus ochii pe cateva titluri.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!