marți, august 07, 2012

Nicholas Sparks, la librăria Elefant

Image and video hosting by TinyPic

5 comentarii:

  1. Cred ca scrie foarte bine.Nu am citit nicio carte scrisa de Nicholas Sparks,dar voi imprumuta cartea:"Ultimul cantec" de la o prietena si o voi citi.Sunt nerabdatoare s-o citesc.Oferta este una foarte buna pentru cei care doresc sa-si mai cumpare carti,dar eu mai fac o pauza,mai citesc si carti imprumutate ca doar nu trebuie sa le am pe toate in biblioteca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit de Nicholas Sparks o gramada de pareri, atat pozitive cat si negative, dar zic sa incerc o carte de-a lui

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am comandat "Ultimul cantec". Am vazut si filmul si sper ca romanul sa fie la fel de bun

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca am ratat oferta... Mai este disponibila? Stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, nu voi mai cumpara niciodata de la Elefant. M-a dezamagit profund.:(

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!