joi, august 02, 2012

La o ceaşcă de vorbă cu un scriitor (24)

Interviul acesta l-am luat de vreo două luni, sper să ne ierte scriitoare că îl punem aşa târziu :(. Ce pot spune, decât că îmi doresc din suflet să citesc cartea "Pushing the Limits", dar nu o găsesc. Dacă se oferă cineva să mi-o trimită îi rămân veşnic datoare. Am citit în ultima vreme doar cărţi realiste, cum e şi aceasta, şi în plu, subiectul mi se pare genial! Sper să fiţi şi voi la fel de interesaţi de carte după ce aflaţi mai multe despre ea, şi despre Katie McGarry!

“PUSHING THE LIMITS” de Katie McGarry
“Nu o să spun nimănui, Echo. Îţi promit.” Noah mi-a dat o buclă după ureche. A trecut aşa mult timp de când cineva m-a atins aşa cum a făcut-o el. De ce trebuia să fie Noah Hutchins? Ochii lui căprui închis s-au oprit asupra braţelor mele acoperite. “Nu tu ai făcut asta - aşa e? Cineva ţi-a făcut asta?”. Nimeni nu întreba asta. Ei se holbau. Şopteau. Râdeau. Dar niciodată nu au întrebat.

Atât de greşiţi unul pentru celălalt..şi în acelaşi timp atât de potriviţi.

Nimeni nu ştie ce s-a întâmplat în seara în care Echo Emerson a trecut de la fata populară cu iubitul sportiv la persoana exclusă şi bârfită cu cicatrici ciudate pe braţe. Nici Echo nu îşi poate aminti tot adevărul şi acea noapte oribilă. Dar când Noah Hutchins, tipul hot, singuraticul care se folosea de fete, cu geacă de piele neagră, pătrunde în viaţa ei cu o atitudine puternică şi surprinzător de înţelegător, lumea lui Echo se schimbă în moduri pe care nu şi le-a imaginat niciodată. Se presupune că ei nu au nimic în comun. Şi datorită secretelor pe care ambii le au, să fie împreună e destul de imposibil. Cu toate astea atracţia nebună dintre ei refuză să înceteze. Şi Echo trebuie să se întrebe cât de departe pot ei împinge limitele şi ce ar risca pentru tipul care ar putea-o învăţa cum să iubească din nou.

DATE DESPRE AUTOARE:
KATIE MCGARRY  a fost o adolescentă în perioada grunge şi a formaţiilor de băieţi şi îşi aminteşte acei ani ca fiind cei mai frumoşi dar şi cei mai uraţi din viaţa ei. Este o iubitoare a muzicii, a finalurilor fericite, a televiziunilor reality şi e o fană secretă a echipei de basket a Universităţii Kentucky.
Katie iubeşte să audă veşti de la fanii ei. O puteţi contacta pe website-ul ei, katielmcgarry.com, urmări pe Twitter @KatieMcGarry sau să deveniţi fani pe Facebook sau Goodreads.

Şi acum avem şansa să aflăm mai multe despre Katie:
1.Dacă ai putea fi născută în istorie ca oricare persoană faimoasă, cine ai fi şi de ce?
Nu cred că mi-ar plăcea să fiu născută în istorie ca o persoană celebră, dar nu m-ar deranja să fiu în preajma unor oameni din istorie - ca John F. Kennedy sau Winston Churchill.  Nu ştiu dacă dau impresia, dar sunt o cunoscătoare a istoriei.

2. Poți să retrăieşti orice moment al vieţii tale. Perioada de timp poate fi de doar jumătate de oră, totuşi. Ce jumătate de oră din trecutul tău ţi-ai dori să experimentezi din nou?
Când aveam cincisprezece ani şi m-am rătăcit împreună cu cea mai bună prietenă a mea în timp ce mergeam prin Parcul Naţional Mammoth Cave. Ne-am poticnit la un perete de piatră cu o cascadă. Am stat lângă cascadă jumătate de oră, bucurându-ne de frumuseţea ei. Aş vrea acea jumătate de oră înapoi.

3. Ai un talent secret în afară de a scrie şi care e acesta?
Pot să cânt la pian, mai mult după ureche. Piesa mea preferată este Minuet de Franz Joseph Haydn. Am o abilitate ciudată de a-mi aminti versurile cântecelor.

 4. Descoperi o insulă frumoasă pe care îţi poţi clădi propria societate. Tu faci regulile. Care este prima regulă pe care ai instaura-o?
Tratează-i pe ceilalţi aşa cum ai vrea să fii tratat.

5. Cineva apare de nicăieri cu o cabină telefonică de călătorit în timp. Poţi să te duci în orice perioadă de timp în trecut. În ce perioadă vei călători şi ce ai de gând să faci când vei ajunge acolo ?
Cred că ar fi captivant să călătoresc înapoi în epoca Victoriană şi să particip la un bal. Mereu mă visez purtând o rochie mare cu crinolină şi mare şi dansând ore în şir.

6. Casa ta e în flăcări! Ai destul timp să fugi înăuntru şi să apuci un singur obiect fără viaţă. Nu îţi face griji, cei dragi şi animalele de companie au ieşit în siguranţă afară. Deci care este obiectul pe care ai de gând să-l salvezi din acel infern arzător?
Lapotopul meu.

7. Dacă ai putea fi oricare personaj fictiv, care ar fi acela ?
Meg din “A Wrinkle in Time”.

8. Dacă cineva ar scrie o biografie despre tine, care crezi că ar trebui să fie titlul ?
“The Ever Changing Life”

9. Dacă ai fi un supererou , ce puteri supranaturale ai vrea sa ai ?
Cred că ar fi cool să pot alerga super repede.

10. Pleci pe o insulă pustie şi poţi lua doar o singură carte cu tine. Ce carte ai alege? ( în afară de a ta ).
O carte care să mă înveţe cum să supravieţuiesc pe o insulă părăsită şi cum să scap de acolo.

11. Moartea apare. Dar se pare că, Moartea e chiar o entitate de treabă, şi se întâmplă să fie şi într-o stare fantastică. Moartea îţi oferă şansa de a aduce la viaţă un prieten membru al familiei o persoană etc. Pe cine ai aduce înapoi?
Pe nimeni. Totul în viaţă se întâmplă pentru un motiv. Nu e treaba mea să schimb soarta.
THANK YOU KATIE FOR YOUR LOVELY INTERVIEW!

7 comentarii:

  1. Superb interviul!Am citit cartea Pushing the limits si o ador.Mi-a placut foarte mult.Sper din tot sufletul ca poate o sa apara si la noi in tara.Chiar merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos interviul, imi plac raspunsurile autoarei!

    RăspundețiȘtergere
  3. O,Doamne.Cartea asta chiar e interesanta ! o:
    La fel si interviul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aproape toate autoarele raspund ca si-ar salva :" laptopul" sau calculatorul sau manuscrisul doar pentru as pastra operele si mi se pare normal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super tare! Deci imi place coperta la nebunie. Si interviul si tot! Vreau sa o citesc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba coperta:X Cartea pare interesanta.Despre interviu nu pot spune altceva decat ca e superb. Unele raspunsuri au fost amuzante , altele mai profunde , dar mereu intr-o perfecta armonie.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!