duminică, august 19, 2012

Concurs "Te aşteptăm la Dune..."

Dacă credeaţi că s-au terminat surprizele noastre pentru ziua de astăzi, vă înşelaţi amarnic. Iată că e vremea să scoatem un nou iepuraş din joben, o nouă şansă pentru voi de a câştiga un premiu incredibil. Şi nu glumesc! Câştigătorul va avea ca premiu, nu una, nu două, ci trei cărţi geniale, hardcover, care nu ar trebui să lipsească din nicio bibliotecă. E un concurs la care sunt convinsă că se vor înscrie şi tineri, pentru că trebuie să vă doriţi aceste capodopere în bibliotecă, dar şi părinţi, sau adulţi, fani ai acestei serii, care îşi amintesc cu drag şi melancolie de ea.
Oh,  ar trebui să vă zic premiul, staţi ca pe jar, nu?
Poate ar fi bine înainte să vă spun că această serie a fost publicată în milioane de exemplare, s-au făcut mai multe filme după ea, şi este una dintre realizările majore ale imaginaţiei. Arthur C. Clarke a descris-o ca fiind: "Unică, nimic comparabil"
Şi acum... (să bată tobele)... premiul, pe care un norocos îl va câştiga este...

Adunate, 1712 pagini unice, doar pentru voi. Un concurs pe care nu trebuie să îl rateze nimeni care află de el, pentru că e o şansă extraordinară de a câştiga ceva genial!

Şi acum, cerinţele:
1. Veţi avea de răspuns la două întrebări, într-un mail cu subiectul "Concurs Dune" pe care îl veţi trimite la adresa de mail krisz_fanfic@yahoo.com în care:
a) Să ne povestiţi câte ceva despre cea mai frumoasă vară pe care aţi avut-o până acum (suntem curioase)
b) Să ne spuneţi dacă aţi citit deja seria, şi de ce v-o doriţi în bibliotecă, iar dacă nu aţi citit-o, de ce vă doriţi să faceţi asta. (acest răspuns va avea pondere mai mare în alegerea unui câştigător, deci trebuie să fiţi cât mai convingători, să ne dovediţi cât de mult vă doriţi să câştigaţi aceste cărţi)
2. Să ne urmăriţi blogul prin GFC (prin cont Google, iar dacă nu aveţi, prin Yahoo), ca să aflaţi dacă aţi câştigat sau nu, şi să ne spuneţi nick-ul în mail. 

Am vrut să vă punem să lăsaţi răspunsurile într-un comentariu, dar au mai ieşit dicuţii uneori cum că se pot inspira unii de la alţii, şi aşa cred că pe mail e mai bine. Oricum când vom afişa câştigătorul voi pune şi un document cu toate răspunsurile să le puteţi citi.

Perioada de înscriere: 19 August - 7 septembrie 2012
Persoana cea mai convingătoare, şi care are cele mai interesante răspunsuri, va câştiga!

Mult succes tuturor, serios, nu trebuie să rataţi acest concurs, şi noi ne-am dori aceste cărţi şi nu am ezita să participăm la un concurs cu ele, dacă nu am fi organizatoare, şi ar fi imposibil asta. Trebuie să vă înscrieţi :).

Mulţumim din suflet sponsorului nostru, Editura Nemira, pentru că mereu e alături de noi, şi pentru acest premiu minunat!
Image and video hosting by TinyPic

14 comentarii:

  1. W.O.W.
    Mereu am vrut seria asta...o sa incerc..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh,Doamne ! Raspunsul meu vine curand <3 <3 serie geniala,vei fi a mea =)) !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru concurs! Acum trimit şi eu răspunsurile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes tuturor si La multi ani, fetelor! Seria este una foarte interesanta, chiar ar trebui sa o aibe toata lumea.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta? Geniala? Incredibila? Din cate am auzit...e cea mai buna serie SF :) Atat tata cat si profa mea de chimie...sunt fanii numarul 1 ai acestei serii. E o serie superba si mi-ar super face placere sa o am, sa am placerea de a o citi :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Woow. Deci seria asta chiar vreau s-o citesc, dar n-am cum sa particip . Uff, mi-e asa de ciuda . Succes celor care se inscriu si abia astept sa vad care este castigatorul :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubesc seria aceasta. Genial concurs!

    RăspundețiȘtergere
  8. doar 3 volume ? eu am acasa vreo 6 .

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am alte 3 volume acasa. inceputurile...scrise de fiul autorului din notitele acestuia, pe care le-a lasat dupa ce a murit. volumele sunt , de fapt, mult mai multe. vreo 12 cred... ce am eu sunt cartile dinainte de astea 12, practic explica cum si ce sunt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Noi oferim doar primele 3 volume. Ne pare rau daca cumva am creat confuzii.
    Mult succes tuturor:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt mai mult de 12 carti in intreaga serie Dune :)

    • sunt 6 romane scrise de Frank Herbert (dintre care primele 3 sunt oferite ca premiu), care au fost primele scrise.
    • sunt 6 romane scrise Brian Herbert (fiul lui F. Herbert) si de Kevin J. Anderson care au actiunea plasata inainte de evenimentele din seria lui Frank Herbert.
    • sunt 2 romane scrise tot de Brian Herbert si Kevin J. Anderson care se bazeaza pe notitele tatalui si incheie seria numita "Dune 7" (chiar daca are 8 romane)
    • sunt 2 romane din seria "Eroii Dunei", si exista seria "Scolile Dunei" din care primul volum a fost publicat la inceputul anului. Toate scrise tot de Brian Herbert si Kevin J. Anderson.

    Nu stiu cate dintre ele s-au tradus la noi, deocamdata eu n-am citit decat seria originala, dar din ce am citit e o serie atat de bogata care permite atat de multe alte carti care sa ofere explicatii suplimentare incat cred ca se va mai scrie mult in jurul ideilor superbe ale lui Frank Herbert.

    RăspundețiȘtergere
  12. Lipsesc si eu cateva saptamani si cand ma intorc numai concursuri :)) O sa incerc sa trimit si eu mail :D

    RăspundețiȘtergere
  13. merita si chiar nu ai de ce sa pierzi aseeeeemnea concurs

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!