marți, iulie 24, 2012

O ofertă hardcover la editura Nemira

Image and video hosting by TinyPic
Săptămâna aceasta, Nemira îți propune o reducere specială de 35% pentru cele peste 70 de titluri publicate în format de colecție hardcover.

Nemira în Poiana Urbană
NEMIRA a deschis astăzi prima librărie în Poiana Urbană din Piața Sf. Anton, București. Librăria va rămâne deschisă până pe 30 septembrie! În Piața Sf. Anton din București (zona Centrului Istoric) este în plină desfășurare un proiect denumit Poiana Urbană (www.poianaurbana.ro), organizat de Violet Advertising și Primăria Municipiului București. Proiectul se desfășoară până pe 30 septembrie. Nemira a deschis astăzi primul stand de vânzare de carte în Poiana Urbană și își așteaptă cititorii zilnic, între orele 12:00-22:00, până pe 30 septembrie. Nu ratați nici o întâlnire cu cartea!

5 comentarii:

  1. Sper sa gasesc si eu ceva pe placul meu:D Cat despre Nemira in Poiana Urbana nu stiu ce sa zic. Uneori chiar urasc faptul ca nu stau in Bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nemira face aceasta saptamana oferte datorita faptului ca isi sarbatoreste cea de a 21a aniversare! La multi ani Nemira!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte buna ideea! Poate trec si eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cand se fac reduceri la carti,acela e momentul in care pot si eu sa-mi cumpar carti in voie:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ღAzucenaღ
    Cred ca reducerile se fac cam in fiecare saptamana, daca nu cel putin cate o oferta

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!