vineri, mai 04, 2012

"Destinul Vraciului" (Cronicile Wardstone #8) de Joseph Delaney, în curând la Corint Junior

„Cronicile Wardstone” sunt, cu siguranţă, una dintre seriile ale cărei volume le aşteptaţi cu sufletul la gură. Răbdarea vă va fi acum răsplătită – cartea a opta, „Destinul Vraciului”, va ajunge în curând în mâinile şi pe rafturile voastre.

Pentru eroii noştri, vremurile sunt întunecate. Tom, magistrul său şi prietena lui, vrăjitoarea Alice, s-au refugiat din Comitat, fugind de invadatorii care au năvălit şi le-au ars până la temelii casa din Chippenden, inclusiv preţioasa bibliotecă a Vraciului.
Trioul ajunge în Irlanda, însă ghinionul nu îi părăseşte. Pe drumul pe mare până în acest ţinut înverzit, Tom zăreşte o pereche de ochi care-l urmăresc din cer şi-şi dă pe dată seama de intenţiile lor diabolice. Cine să fie, de astă dată, cel care-i vrea răul?
Mai mult, vraja urciorului de sânge care-l protejează de Diavol începe să se risipească. Oare Tom şi magistrul său vor reuşi să-l lege pe însuşi Diavolul, cu ajutorul vrăjitoarei asasine Grimalkin, sau puterea acestuia va fi prea mare în ciuda tuturor strădaniilor lor?
Totul devine din ce în ce mai greu, duşmanii aflaţi pe urmele lor se înmulţesc, iar speranţele le sunt tot mai firave… Asta până ce Tom intră în posesia Sabiei Destinului – o spadă cu o latură întunecată şi însetată de sânge. Oare arma aceasta nouă îi va oferi o şansă să răzbească?

„Destinul Vraciului” vă aduce iar aceleaşi personaje minunate, un suspans terifiant şi o mulţime de întâmplări înfiorătoare, pentru cei care nu se lasă descurajaţi de avertismentul bine cunoscut:

A nu se citi după miezul nopţii!

Cartea are formatul 12 x 16,5 cm, cartonată cu supracopertă, 384 pagini, preţ: 39,90 lei. La precomandă beneficiaţi de reducerea de 25% şi de transportul gratuit.

45 de comentarii:

  1. Si sincer nu prea ma impresioneaza seria :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi ati citit-o, ce credeti despre ea :)?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai e cineva care a citit seria?

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne iubesc seria e minunata Apy :)

    RăspundețiȘtergere
  5. deci cartea a sasea mai ales am citit-o fara sa respir parca :L))

    RăspundețiȘtergere
  6. ii iubesc pe Tom si Alice felult in care Joseph delaney a infiltrat in carte vrajitoarele lamia si cele benigne :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ohh da chiar vreau cartea am ramas la a saptea si le am pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ma enerveaza uneori vraciul oricum mi-am adus aminte ca Tom a facut acel pact cu Diavolu :( Mi-e mila de Tom sa vad cum iese si din asta iar sa nu mai uitam ca Alice e fiica Diavolului sa nu o apuce pe cai rele :((

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit doar Amintirile vraciului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Era o carte asa scurta ca abia apuci sa intri in actiune si sa indragesti personajele ca se termina.

    RăspundețiȘtergere
  11. Presupun ca la fel de scurte sunt si celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am vazut seria la un moment dat in librarie si vroiam sa o cumpar, dar dupa aia am gasit alte carti mai atractie si am renuntat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am citit seria. Mi-ar placea sa o citesc, dar am acum multe alte carti in biblioteca care asteapta sa fie citite. Poate o sa reusesc, in vara:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa am patit si eu @Ramona, am vazut-o la librarie, am zis ca mi-o cumpar, dar am gasit alte carti mai interesante.

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow ! Sunt impresionata ca sa ajuns deja la volumul 8 !

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am citit nici o carte din serie , iar acum ma faceti sa-mi para rau :(

    RăspundețiȘtergere
  17. of si eu ma bucur Steph adica :) cartile sunt superbe :0

    RăspundețiȘtergere
  18. Ramona ,amintirile vraciului nu este un volum :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place avertismentul : " A nu se citi dupa miezul noptii " :D

    RăspundețiȘtergere
  20. eu nu am amintirile vraciului dar nu e nici pe departe un volum :)

    RăspundețiȘtergere
  21. doar ne spune mai mult despre Vraci :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Cumva cartile sunt de groaza sau ceva ? Pt ca-mi plac astfel de carti :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Deoarce nu prea ne este istorisit in carti despre vraci :) Doar cat reuseste Tom sa afle din trecutul lui :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Vracii sunt un fel de vrajitori nu ?

    RăspundețiȘtergere
  25. da Steph sunt inclinate o idee spre horror :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Prima data cand am auzit de serie , nu prea m-a impresionat .

    RăspundețiȘtergere
  27. ca sa fii un vraci trebuie sa fi un al saptelea fiu al unui al saptelea fiu Steph :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Aveam impresia ca sunt un fel de povesti pt copii :D

    RăspundețiȘtergere
  29. oricum cand este un al saptelea fiu al unui al saptelea fiu ai simturi mai ciudate poti simti pericolul unei vrajitoare :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Waw ! cred ca ai citit cartile de esti asa de informata de ! :D

    RăspundețiȘtergere
  31. nu-s povesti de copii desi sunt la raionul de copi :(

    RăspundețiȘtergere
  32. La felul in care imi povestesti despre carti , cred ca sunt chioar superbe !

    RăspundețiȘtergere
  33. Le-am citit si sunt de- a-dreptul minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  34. normal ca sunt mai mult ca superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  35. chiar merita sa fie cumparate :) vb foarte serios :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Am citit si eu primul volum din serie, dar nu mi s-a parut cine stie ce. Am un coleg care le citeste. Eu il intreb in fiecare zi ce mai face Alice si imi e de ajuns ;))

    RăspundețiȘtergere
  37. E bine ca ai macar pe cineva care sa-ti povesteasca ce s-a mai intamplat :)) @ Rose

    RăspundețiȘtergere
  38. La mine in clasa nu mai e nimeni asa de impatimit in ale cititului ca sa pot avea vreo discutie :(

    RăspundețiȘtergere
  39. Mi se par super tari cand apar carti noi si poti sa le precomanzi si la reducere si transport gratuit :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Eu chiar nu stiu ce sa spun despre serie . Nu prea a fost mediatizata , asa ca nu cred ca are chiar asa de mult succes . Cred ca e binevenita totusi pt cei care au citit seria :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!