joi, mai 31, 2012

Continuări!

Cam..atâtea sunt. Foarte puține, deși a trecut mult timp de la ultima postare.. Dacă ați trimis continuare și nu e mai jos, vă rog să îmi spuneți. Iar dacă ați mai scris capitole și nu ați apucat să îmi trimiteți, o puteți face, și voi face un update postării.

Capitolele 5-8 din ”Just me and my mind” de Lee Ha Won AICI, AICI și AICI 

Capitolele 16-17 din ”The Journey To War” de Twilightpurple AICI și AICI 

Capitolul 17 din ”Ascunși în întuneric” de Twilightpurple AICI  

Capitolul 35 din ”Love without barriers” scris de Peach29 AICI

7 comentarii:

  1. Da, i-am trimis Alexyei noua creatie si am scris azi capitolul 2. http://alexxax.wordpress.com/capitole/capitolul-2-my-immortal/

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trimis mail cu cele 2 capitole [4 si 5] din ficul meu "Un nou inceput"+ un mesaj pt voi :*, si acum am sa.l adaug si pe-al 6- lea [ http://al3xandraloveswriting.wordpress.com/2012/05/27/capitolul-6/ ] . Nu ati primit mail.ul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Lexi, ai trimis pe mailul meu, sau pe al Alexyei? eu nu am primit..

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar imi pare rau ca nu am mai trimis,dar asa ca nu am scris prea mult luna asta...am sa-ti trimit cand se adun mai multe:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti mai trimit continurai cand scriu mai mult. Oricum, am timp pana saptamana viitoare. :D
    Trebuie sa ma ocup intai de "Single on the island" apoi continui de scris "Dulce&Amar" si traduc "Letters to Bella"

    RăspundețiȘtergere
  6. Krisz chiar ție ți l-am trimis ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm..cam putine continuari..dar sigur ne vor incanta cu mai multe dupa ce incepe mult asteptata vacanta:D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!