joi, mai 31, 2012

Cast ”Predestinați” realizat de autoare!


Sunt convinsă că o parte dintre voi ați citit cartea ”Predestinați” de Josephine Angelini, care a apărut nu de foarte mult timp la editura RAO. Eu îmi doresc foarte mult să o citesc, și aștept o promoție bună ca să mi-o cumpăr. Începând cu câteva zile în urmă, scriitoare a început să posteze în fiecare zi pe pagina ei de Facebook poze cu actorii sau persoanele pe care le-ar vedea ca personajele cărții. Abia așteptam să posteze toate personajele, ca să vi le arăt și vouă. Sunt atât de frumoase toate, mă fac să îmi doresc și mai mult să citesc cartea!
Vă arăt mai jos castul ales de scriitoare:

                            Helen
Lucas 
( pe tip îl cheamă Kostas Martakis, e o frumusețe! E model și cântăreț, a fost și la noi în țară, am văzut un interviu cu el. Scriitoarea nici nu știa că e grec când l-a ales!)
Orion 
(va apărea în volumul următor)
Ariadne
Hector
Matt
 Cei care ați citit cartea, cum vi se par personajele?

Vă las mai jos un videoclip al lui Kostas Martakis (Lucas), îmi place mult melodia, o ascult de mult timp:

6 comentarii:

  1. chiar de nu am citit-o,mi se par asa de frumosi,deja ii vad jucand intr-un film:))
    mi-ar placea sa citesc si cartea..

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit cartea si personajele se potrivesc de minune! Chiar arata ca niste zei :-" Mai ales Lucas! :x :))

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am citit cartea, dar mi-ar placea la nebunie. La fel ca tine, astept o oferta buna :)
    Imi plac personajele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu un asemenea cast, uh...chiar vreau sa citesc cartea.
    Nu am mai auzit de ea pana acum, dar se pare ca mai adaug inca o carte in wish list-ul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am citit cartea, insa mi-as dorii. personajele imi plac, sincer nu stiu daca se potrivesc

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu am citit cartea din pacate:( ..dar tot sper ca intr-o buna zi voi face rost de ea:))..hmm..mie imi plac cei alesi pentru personaje mai ales francisco lachowski desi nu stiu daca se potrivesc:D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!