vineri, aprilie 13, 2012

Promoții la Librăria Online Libris

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

26 de comentarii:

  1. hmmm... nu stiu... nu am citit cartea.. voi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi,am profitat de asta si i-am comandat prietenei mele Damnare :3.
    :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Reduceri :X reduceri :X :D pacat ca nu am bani de ele...

    RăspundețiȘtergere
  4. prinde bine o reducere,dar nu ma atrage nimic de pe acolo;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu inca imi mai capul sa ghicesc despre ce carte e vorba:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am o banuiala, dar nu cred ca e cartea aia :)), oricum acum nu prea mai am bani... daca ar mai tine reducerea si dupa 20 cand primim si noi alocatia:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Reducereeeeeri ! :D Nu cred ca voi reusi sa profit de ele , insa mi se par foarte interesante . Mai ales ultima , cu " ghiceste cartea ! "

    RăspundețiȘtergere
  8. draguta reducerea...dar nu prea vad nimica ce ma atrage:D:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragut ca cei de la libris se mai gandesc si la reduceri :))

    RăspundețiȘtergere
  10. JustLaugh: da nici eu dar macar unii se vor bucura

    RăspundețiȘtergere
  11. Lauraaaa: pai nu cred ca imi voi lua ceva poate data viitoare

    RăspundețiȘtergere
  12. Emy: ce dragut din partea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Reducerile sunt foarte dragute, foarte originala ideea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Deobicei cei de la libris se pricep de minune la reduceri care impresioneaza :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si cel mai exasperant este ca aceste promotii odata ce iti intra in cap nu le mai scoti acolo :((

    RăspundețiȘtergere
  16. Very true Stephany :)) Reducerile mereu impresioaneaza la cei de la libris ,iar ceea ce ma enerveaza ca cele mai multe reduceri apar fix cand am ramas eu falita :)

    RăspundețiȘtergere
  17. daca reducerile ar fi planificate exact in ziele de alocatie ar fi extraordinar de minunat :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Dar totusi nu stiu ce zic.Cred ca ma doare capul prea tare de la reduceri.parintii mei nicimacar nu-mi dau alocatia :(

    RăspundețiȘtergere
  19. La fel si eu De ! la fel si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce sa mai spun si de nervii consumati cand gasesc ceva extraordinar

    RăspundețiȘtergere
  21. Dar bineinteles ca parintii mei NUUU .. de ce sa-si cheltuiasca banii pe " nimicuri " ( Ma doare cand le numesc asa :(( )
    Daca ar fi carti de cultura generala sau altele , care cica " imi trebuie " mi-ar cumpara dar ce vreau eu NU !

    RăspundețiȘtergere
  22. hmm:-?..despre ce carte e vorba:">..?:))
    ...de obicei ai mei se uita de fiecare data ce carti citesc8-|..mai ales am o biblioteca plina de Jules Verne..imi plac am citi vreo 5 din ele..dar ce sa fac daca ma atrag mai mult cele fantasy:)))

    RăspundețiȘtergere
  23. bleah jules verne :)) Cah cah au aie pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere
  24. si app mie parintii de mi-ar da alocatia as fi cea mai fericita dar nu .auzi tu ce carti sunt astea dupa ei. aceeasi prob ca la steph :))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!