luni, aprilie 09, 2012

The magic of words... by you (82)

Apy ne-a trimis citate din "Invocarea" de Kelley Armstrong. Îmi amintesc că am luat această carte chiar atunci când a apărut la Editura Leda și pur și simplu m-am îndrăgostit de ea:X. E o carte minunată și seria nu se lasă mai prejos. Mulțumim pentru citate, Apy.

"- Văd că te joci cu Prințesa... adică, Piratul Jasmine. Nu l-a salvat încă pe bietul Aladin de duhul cel rău?
Chloe clătinase din cap, apoi șoptise:
- I-ai zis lui Emily de pivniță?
- Sigur că da. Fără pivniță pentru domnișoara Chloe."

"- Chloe!
Ușa se cutremura sub pumnul grăsuț al lui Annette.
- Sunt pe veceu! i-am strigat. Aș putea să am și eu puțină intimitate!"

"- Am văzut un film aseară, spuse el în timp ce își strecura taxiul peste 3 benzi. Unul cum îți place ție.
- Un thriller?
- Nu. Se încruntă, mișcându-și buzele de parcă ar fi încercat mai multe răspunsuri. Unul de acțiune-aventură. Știi tu, o grămadă de arme, chestii care explodează. Un adevărat film pune-i-la-pământ-pe-toți.
Nu-mi plăcea ideea să-l corectez pe Milos, dar el o cerea.
- Vrei să spui un film împușcă-i-pe-toți."

"- Gata. S-a apropiat timpul de film. Puse teanc rufele împăturate într-un coș. Ai văzut cu câtă grabă s-a fofilat Simon ca să nu stea la film? O adevărată pereche de tocilari, ăștia doi. Orice, doar să evite să fie laolaltă cu copiii nebuni."

"- Visele sunt oglinda sufletului, replica dr. Gill.
- Ăia erau ochii, i-o reteză mătușa Lauren."

"Derek rămase unde era. Tot cu ochii pe mine.
Holbându-se la mine.
De parcă eram o ciudată.
De parca eram o schizo.
- Fă-mi o poză, am șuierat eu. O să dureze mai mult."

"- Rae are o lanternă. Trebuie s-o luăm.
Un oftat exasperat.
- Unde e?
- Nu știu. Credeam că tu...
- De unde aș ști eu unde își țin ei lanternele? Crezi că eu umblu noaptea pe furiș? Citesc cărți porcoase pe sub pătură? Du-te... Se opri, arcuindu-și buzele într-un zâmbet batjocoritor. O, e adevărat. Ți-e frică de întuneric, nu?"

3 comentarii:

  1. mi-a placut cartea foarte mult erau multe citate din care sa alegi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Amuzante citate :))) Ma fac doar sa vreau sa citesc seria... o am, nu am ratat oferta de la Bravo ( inca o data, multumesc enorm revistei asteia :)) ), si sper sa o citesc cat mai curand, pentru ca am auzit multe lucruri tari despre ea :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!