luni, martie 12, 2012

Quote line (92)

Alex - Eternal Starling de Angela Corbett

7 comentarii:

  1. Girls, am lansat un fel de provocare.
    http://love-for-books.blogspot.com/2012/03/scris-de-blogger.html
    Ne-ar placea tare mult daca am auzi si parerea voastra:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. super poza imi pace ci citatul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Krisz, tu-ti dai seama ca ne torturezi cu poze/citate/detalii despre personaje? Glumesc :)) Desi intr-un fel, ma supara faptul ca va trece o lunga vreme pana ce ma voi bucura de personajele astea tari, de ideea super si de carte in sine.
    Citatul este superb, la fel ca si Alex <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut Alex dar tot mai mult imi place de Emil.

    RăspundețiȘtergere
  5. How sweet ... :))) Imi place la nebunie ! Voi fetelor ma faceti sa-mi doresc cartea din ce in ce mai mult !

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare cand am si eu voie sa ma indragostesc de frumosii astia? :)) Pe romaneste, cand oare apare cartea la noi? :D :))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!