marți, martie 13, 2012

Music for our souls (32)

Hey all! Sunt eu, Alexya.
Neoficial, m-am întors:))! Cum s-a produs această minune? Simplu. Cu ajutorul fratelui meu:D. Întotdeauna am știut că sunt norocoasă să îl am ca frate, încă de mică eram conștientă de asta, deși ca orice frați, ne băteam și ne certam foarte des. Însă oricât de mult ne arătăm această "afecțiune" unu față de celălalt, întotdeauna am fost si suntem uniți și tinem unul la altul, chiar dacă nu o recunoaștem niciunul. Acest lucru nu a contat... pentru noi "te iubesc" nu înseamna nimic, ceea ce conteaza cel mai mult pentru noi sunt faptele.
De multe ori ne-am demonstrat dragostea de frate prin fapte, dar tot timpul sunt surprinsă de ceea ce suntem în stare câteodată. De exemplu, mi-a oferit laptopul lui, până ce mi-l repară pe al meu, în concluzie el rămâne fără laptop. Iar asta nu a contat pentru el... și în continuu mă gandesc: cum pot fi atât de norocoasă?
Îți mulțumesc muuuult, fratelo, pentru tot!!!
Oficial, o să mă aveți doar din week-end, pentru că am început simulările de bac, și trebuie să mă ocup de ele. Până atunci, vreau să vă ofer o melodie de care m-am îndrăgostit categoric. Se numește Jason Mraz - I Won't Give Up.
"I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up"

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome Back, Alexya. Ne-a cam fost dor de tine :*:*:*!! >:D< Multumim fratelui tau :-> E printre cei mai buni, se vede :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Cred ca am o problema..Eram abonata la blogul vostru si am observat ca de ceva timp nu am mai primit nici un mail cu noutati, cu toate ca postari noi exista. Sunt destul de sigura ca nu m-am dezabonat, doar sa o fi facut din greseala..Iar acum nici nu mai gasesc widgetul acela prin care sa ma pot abona prin mail din nou...Nu mai exista sau sunt eu zapacita si nu il vad?

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitatri pt fratele tau grozav. si imi place mult melodia

    RăspundețiȘtergere
  5. roxtao,si mie mi s-a intamplat...dupa vreo 3 saptamani a revenit...nu stiu de ce..:p

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca te-ai intors >:D< chiar daca doar in weekenduri :D.
    Asa sunt si eu cu sora mea :)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Wb, Alexya >:D< ne e dor de voi:x
    Melodia o stiam, dar nu am mai ascultat-o de mult. Mi-ai adus aminte de anumite momente..

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba melodia . Sincer , nu stiu cum le gasiti :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!