miercuri, martie 07, 2012

Câștigători ”Concurs de Fidelitate” pe luna Februarie!

O să fiu foarte scurtă, pentru că nu mai pot sta mult (nu știu dacă v-am spus, dar laptopul meu e stricat de ceva vreme, și când intru pe net, profit de obicei de bunăvoința altora :))..iar Alexya are și ea niște probleme acum tot cu laptopul - să fie oare o conspirație a laptopurilor împotriva noastră? :)) ). 
S-a mai încheiat o lună, avem iar câștigători, vă mulțumim tuturor că ați fost alături de noi, și sperăm așa să rămână și pe viitor. Furnicuțele de luna aceasta, și cele care au strâns cel mai mare punctaj, sunt:
~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Locul 1: Adriana - 1173 puncte (wow, ai bătut recordurile la punctajele de până acum!)
Locul 2: Oannaa.. - 912 puncte (încă un record, felicitări!)
Locul 3: Law - 328 puncte
 ~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~*
Știm că este o diferență între primele locuri și 3, dar am hotărât să dăm și premiul 3, deoarece Law ne-a demonstrat încă dinainte de a se înscrie la concursul de fidelitate că ne urmărește blogul cu drag, de altfel ea ne-a și încântat mult timp, trimițându-ne citate, și alte recomandări, fără niciun interes, doar pentru că apreciază ce facem noi. Vroiam să îți arătăm că pentru noi contează orice fel de afecțiune acordată, și că și tu, Law, meriți să fii printre câștigătoare.

Acum...premiile voastre:


Care ce carte primește?
Adriana își va alege prima cartea dintre cele trei, deoarece are punctajul cel mai mare, apoi Oannaa.. din cele două rămase, iar Law va primi a treia carte, după ce și-au ales fetele. Le rog pe primele 2 fete să lase un comentariu la această postare, cu ce carte doresc, în ordinea în care am explicat mai sus, întâi Adriana și apoi Oana.
Vă rugăm apoi să trimiteți adresa și numele complet + numărul de telefon, pe adresa alexya_fanfics@yahoo.com!

Vă mulțumim pentru tot interesul acordat, sperăm să vă înscrieți mai mulți luna viitoare (apropo de asta, în curând vom da start înscrierilor pt. luna martie, fiți pe fază ca să vă înscrieți la postarea respectivă!).
Și.. mulțumiri din suflet sponsorului nostru drag și minunat, Editura Leda!
BannerFans.com

13 comentarii:

  1. Vaai :x multumesc fetelor :x astept sa ia Adriana carte :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt atat de fericita!! Wow! :)) Inca nu-mi vine sa cred ce punctaj am scris.
    Oanaaa, felicitari >:D< Ai pus mult suflet, si se vede asta! Ma bucur mult ca ai castigat :*:*
    Cat despre Law, pot spune doar ca merita cu adevarat, de multa vreme un premiu, pentru ca tin minte foarte bine ca ea era singura care trimitea reocmandari si citate regulat, fara niciun fel de interes, asa ca nu merita doar premiul ,ci si imbratisarile si aprecierile noastre!
    Cat despre premiu, aleg "Naluca si Naucul " de Stacey Kade.
    La mai multe premii! Multumesc muuuuuuuuuuuuuult! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult pentru premiu!:)
    Sunt asa de fericita ca dau comm de pe telefon.:D(law)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Adriana, eram sigura ca vei lua locul 1 >:D<
    Si Law, congrats' >:D<
    Se pare ca a meritat :) si ma bucur ca nu m-am dat batuta :d
    Imi aleg Elixirul vietii - Kenneth Oppel :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari inca o data, toate meritati! Deci, Adriana va primi "Naluca si nalucul", Oana "Elixirul vietii" si Law "Nascuta la miezul noptii". Sa va bucurati de carti fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari tuturor!:) Si lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc pentru cuvintele frumoase,adriana:*
    acum trimit datele,fetelor;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru cuvintele frumaoase,Adriana!
    Am trimis datele:)

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari fetelor sa cititi cartile cu pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari fetelor, chiar meritati! Imi plac mult premiile, dar luna trecuta nu am putut sa fiu foarte activa :(.
    Lectura placuta:*!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau ca luna Marie sa fie a mea . Nu stiu cum de Adriana a reusit sa stranga atatea puncte , si nu stiu cum voi reusi eu sa strang macar jumatate , dar cel putin imi dau silinta si fac tot ce-i sta in putinta sa castig . Chiar cred ca am puterea si ambitia necesara sa castig , macar locul 3 ( daca va mai fi de data asta ) Fiindca imi doresc foarte mult sa cvastig " Rapirea " , nu bat vreun apropo sau ceva de genul ... :D Doar spuneam si eu asa :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!